آنوناکی ها و زمین بر اساس نوشته های الواح سومری

 الواح سومری

بر اساس الواح سومری که توسط ذکریا سیچن ترجمه شد، آنانوکی ها ۴۴۵۰۰۰ سال پیش به زمین امدند . آن ها در سیاره ای به نام نیبیرو زندگی می کردند که دو سه برابر زمین هست و تقریبا هم اندازه زحل هستش این سیاره خارج از منظومه شمسی است. و در مدار ۳۶۰۰ ساله که یک شار محسوب میشه به دور خورشید می چرخد.

در هر بار عبورش از میان مریخ و مشتری عبور می کند . در زمانی که آنانوکی ها به زمین آمدند انو پادشاه نیبیرو بود و بعد از اینکه توسط آلالو خبر به او رسید که در زمین طلای لازم برای ترمیم جو سیارشان وجود دارد ، دو پسر و یک دخترش را با تعدادی کارگر به زمین فرستاد که طلا استخراج کنن و به نیبیرو بفرستن – بعد ها که کارگر ها به خاطر سختی و زیادی کار شورش کردند ، آنکی و خواهرش (نینماه) با دستکاری ژنتیکی انسان های نئاندرتال ( که قبل از آنوناکی ها در زمین زندگی می‌کردند و شعور کمی داشتند ) ، انسان های کرومگنون (انسان های کارگر) رو به وجود آوردند و بعد ها با آمیزش آنوناکی ها و انسان ها ، انسانه ای هوشمندتری که انسان امروزی هست (هموسایپین) به وجود آمدند که تا امروز زندگی می کنند آنوناکی ها انسان را خلق نکردند بلکه دست کاری ژنتیکی کردند شاید اگر این کار را نمی کردند چند میلیون سال بعد خود انسان ها کم کم باهوشتر می شدند اما با دخالت آنوناکی ها این پروسه خیلی سریعتر اتفاق افتاد. خدای هستی هم که آنوناکی ها رو آفریده بود با روندی که اتفاق افتاد موافق بود چون هیچ مانعی بر سر راه آنوناکی ها در مورد دخالت ژنتیکی انسان ایجاد نکرد.

در رابطه با مبحث فوق باید عرض کنم که، آنچه در الواح سومری یا تمدن های کهن آمده، لزوما نمی تواند واقعیت داشته باشد، زیرا همانطور که می دانید داستان های اساطیری از گذشته های دور شکل گرفته اند و می توانند کاملا جنبه خیالی داشته باشند، البته برخی نیز بر این باورند که این داستان های اساطیری واقعیت داشته اند، حالا ممکن است که در اثر گذشت زمان چیزهایی بر آن افزوده یا کم شده باشد. نکته مهم در اینجا اینست که کشفیات باستان شناسی نشان داده که سومریان اطلاعات جالب و دقیقی در علم ستاره شناسی داشته اند و به اعتقاد برخی یوفولوژیست ها، آنوناکی ها صرفا موجوداتی بسیار پیشرفته به لحاظ تکنولوژیکی بوده اند که قابلیت سفر بین سیاره ای را داشته اند و همانطور که الان انسان در حال توسعه دانش و فناوری فضایی می باشد و حتی اخیرا شرکت هایی به فکر استخراج معادن غنی از اخترواره ها می باشند، لذا آنوناکی ها نیز چنین وضعیتی داشته اند، به اعتقاد آن ها، کیهان بالغ بر میلیاردها کهکشان دارد و هر کهکشان نیز میلیاردها سیاره و ستاره دارد و از جاییکه عناصر حیات، هیدروژن، اکسیژن و کربن در سرتاسر کیهان پراکنده است، لذا کیهان مملو از حیات می باشد و احتمال اینکه نژادی از فرازمینی ها به درجه ای از پیشرفت رسیده باشند که بتوانند از سیاره ای به سیاره دیگر بروند بسیار زیاد است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *