آزمایش عجیبی که سیا در سال ۱۹۸۴ انجام داد

اسناد اخیرا از طبقه بندی خارج شده سازمان سیا

اخیرا سازمان سیا ، اسنادی را از طبقه بندی خارج نموده و منتشر نموده است ، این اسناد که تاریخ آن ها به ۲۸ می سال ۱۹۸۴ بر می گردد ، اطلاعات عجیبی را در مورد مریخ فاش ساخته است ، در این اسناد به وجود مگالیت های بسیار بزرگ ، اهرام و حتی موجودات قد بلند در مریخ اشاره شده است . در ژانویه امسال ۲۰۱۷ ، سیا بیش از ۱۲ میلیون ، صفحه از اسناد را از حالت طبقه بندی شده خارج نمود ، به محض افشا این اسناد ، یوفولوژیست ها به شدت به وجد آمده و اطمینان داشتند که مطمئناً موضوعات جالب توجهی می بایست در بین این اسناد وجود داشته باشد ، بنابراین با وسواس فراوان ، شروع به جستجو در بین این اسناد نمودند ، تا اینکه چشم آن ها به مطالب حیرت انگیزی افتاد.

در یکی از اسناد با عنوان ” اکتشاف مریخ” سازمان سیا دست به آزمایش عجیب و جالبی زده است و نتایج که به دست آمده موجب حیرت آن ها شده به طوریکه این آزمایش را مخفی نموده و آن را طبقه بندی فوق محرمانه نموده اند . و اما این آزمایش به این شکل بوده است ، که ظاهرا ناسا از وجود شخصی باخبر می شود که توانایی های عجیبی داشته و از توانایی دورنگری برخوردار بوده است،توانایی دورنگری یک نوع قابلیت ذهنی است که در آن فرد می تواند بدون رفتن به زمان یا مکانی ، اطلاعاتی از آن مکان یا زمان ارائه دهد . اما آزمایش به این صورت بوده که سیا مختصات جغرافیایی خاصی شامل ۴۲٫۸۰ درجه شمال و ۹٫۵۰ درجه را در مریخ در داخل کاغذی نوشته و آن را در پاکتی گذاشته و مهر و موم می کند ، سپس ماموران سیا فرد دورنگر را در اتاقی تنها گذاشته و از او می خواهند ، مختصات جغرافیایی که او از آن بی اطلاع است را تشریح نماید . در این حال مامور سیا نوشته ای را برای او می خواند و از او می خواهد آنچه را می داند بگوید .

نوشته چنین مضمونی دارد :

سیاره مریخ….. زمان مورد نظر یک میلیون سال قبل…….

اسناد اخیرا از طبقه بندی خارج شده سازمان سیا

دورنگر پاسخ می دهد:

لطفا یک لحظه….. آه….. یک چیز مورب می بینم….. یعنی چیه….. لطفا یک لحظه…… اوه….. این یک هرمه…… خیلی خیلی بلنده و در داخل یک ناحیه تقریبا گود قرار گرفته….. رنگش زرده…… مامور سیا می پرسد: سطح این سیاره چطوره؟………. دورنگر پاسخ می دهد: ابرهای بسیار بسیار ضخیم و انبوهی را می بینم ، شبیه طوفان غباره……. خیلی عجیبه ، همه جا طوفانه و قرمزه …… اطلاعاتی که دورنگر به ماموران سیا می دهد باعث حیرت و تعجب آن ها شده زیرا هرمی که او به آن اشاره می کند ، کاملا درست است و در ناحیه سایدونی قرار دارد و آن ناحیه دقیقا در مختصات جغرافیایی واقع شده که فرد دورنگر از آن هیچ اطلاعی ندارد . علاوه بر آن ، اشاره دورنگر به طوفان غبار کاملا با شرایط مریخ و آن ناحیه مطابقت دارد . اکنون مامور سیا از او می خواهد که به زمانی برگردد که در آنجا مشکلات زمین شناختی و آب و هوایی وجود ندارد……… دورنگر می گوید : لطفا یک لحظه…… اوه خدای من……. کلی متفاوت شد……. همه چیز عوض شده….. دیوارهای بلند با زوایای دقیق می بینم……. سطح کاملا صاف و مسطحه……. یک لحظه……. اینا کی هستن……. سایه هایی از آدم های خیلی قد بلند و باریک می بینم…. لباس های عجیبی پوشیدن …… فقط سایه است….یه لحظه هستن یه لحظه نیستن…..
این سند به همین جا ختم شده و اطلاعات دیگری از مکالمه فرد دورنگر با ماموران سیا ارائه نمی دهد.
لازم به ذکر است که در سالیان اخیر برخی دانشمندان ادعا کرده اند که اطلاعات کافی مبنی بر وجود حیات در مریخ و هم چنین موجوداتی هوشمند در گذشته های دور وجود دارد . یکی از این دانشمندان دکتر جان برندنبرگ متخصص سابق ناسا و دکتری فیزیک پلاسما از دانشگاه کالیفرنیا است . او می گوید شواهد کاملا قانع کننده ای وجود دارد که نشان می دهد که در گذشته های دور دو انفجار هسته ای بزرگ در مریخ اتفاق افتاده است و دو گونه هوشمند از تمدن های مریخی بنام سایدونی ها و یوتوپین ها در یک حمله هسته ای بزرگ قتل عام شده اند و شواهد این انفجار حتی امروز نیز در سطح این سیاره قابل مشاهده است .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *