انجمن اژدهای سفید و مافیای خزری

مطلب زیر حاوی توضیحات بنجامین فولفورد درباره ریشه ها و فعالیتهای انجمن اژدهای سفید و مافیای خزری است. این توضیحات از گزارش مورخ ۲۲ اوت ۲۰۱۶ بنجامین فولفورد گزیده و ترجمه شده است.

مافیای خزری

بخش نازی/خزری پس از حمله از پیش طراحی شده یازدهم سپتامبر ۲۰۰۱ در نیویورک قدرت را در اروپا, ژاپن و ایالات متحده در دست گرفت. این بخش به دست جرج بوش پدر, دیوید راکفلر و خادمانشان اداره میشود. نقشه آنها این بود که از طریق گرسنگی, بیماری و جنگ ۹۰ درصد جمعیت جهان را از بین ببرند. از زمانی که جرج بوش پسر در سال ۲۰۰۰ به مقام ریاست جمهوری رسید تلاش برای کشتن مردم با سلاحهای بیولوژیکی شامل سارس, آنفولانزای مرغی, ابولا و غیره ادامه داشته است.

برای ایجاد گرسنگی فراگیر اقدام به پراکندن بیماریهایی مختلف برای محصولات کردند تا کشاورزی را از بین ببرند. آنها همچنین به کشاورزان سراسر دنیا یارانه های سخاوتمندانه برای تولید بیو-اتانول به جای محصولات خوراکی پرداختند. در نتیجه این اقدام ۳۳ کشور دنیا با گرسنگی دست به گریبان شدند. این اقدام آنها به دست افشاگری از بانک جهانی متوقف شد. این گروه همچنین سعی در ایجاد حوادث اتمی در کره شمالی, ایران, سوریه و سایر کشورها داشته است. در حال حاضر با پیشنهاد دادن استرالیا, آسه آن, ژاپن و کره به عنوان پاداش به چین سعی در ایجاد جنگ جهانی سوم در دریای چین جنوبی دارند.

اعضای این گروه از نوادگان قبیله ای دامدار هستند که به نام هیکسوس معروف بودند . این قبیله هزاران سال پیش در به بردگی کشیدن انسانها به نهایت استادی رسید. روش آنها برای به بردگی کشیدن, کنترل و به انحصار در آوردن خوراک و اطلاعات است, و خشونت سازمان یافته (ارتشها, پلیس, سرویسهای اطلاعاتی مخفی و غیره).

دلیل اصلی تمایل آنها به کشتن ۹۰ درصد از جمعیت دنیا این است که جمعیت گروههایی مانند چینی ها, مسلمانان و هندوها که تحت سلطه آنها نبودند در حال افزایش بود.

بازماندگان هیکسوس موجودی با سر بز و دم چند شاخه را پرستش میکنند. این موجود در طول قرون با نامهایی مانند ست, بعل, مردوک, لوسیفر, شیطان و غیره شناخته شده است. این گروه به قربانی کردن انسان نیز میپردازند و این قربانی گاهی در مقیاسهای وسیع مانند آنچه در جنگهای جهانی مهندسی شده روی میدهد انجام میشود. احتمالاً تعداد اعضای این گروه بیش از یک میلیون نفر نیست و پستهای حساس و مهم را در بسیاری از موسسات دولتی, مالی, دینی, رسانه ای و غیره در سراسر در اختیار خود دارند. بسیاری از آنها به اشتباه برچسب یهودیت خورده اند. به منظور حفظ امنیت مردم بیگناه, این گروه را مافیای خزری مینامیم.

بخش های اصلی مخالفین این گروه در غرب شامل مسیحیان, یهودیانی که یهوه را میپرستند, و آتئیستهایی که تنها به قانون طلایی (انسان باید با دیگران بگونه ای رفتار کند که انتظار دارد دیگران با او همانگونه رفتار کند-مترجم) اعتقاد دارند میشود.

نخبگان این گروهها با پیشنهاد مالیات دی اکسید کربن به منظور تهیه بودجه لازم برای حفظ و گسترش جنگلهای کشورهای فقیر سعی کردند از کشتار برنامه ریزی شده مردمی که خزری ها «مصرف کننده های به درد نخور» مینامند جلوگیری کنند. اعضای ارشد بخش مروّج ماجرای گرمایش جهانی اعضای خاندان اشرافی اروپا و خانواده های سلطنتیی بودند که طرفدار مسیحیت و مخالف ایده آلهای شیطان پرستانه هستند. در سال ۲۰۰۰ و با دزدیده شدن انتخابات از کاندیدایشان, ال گور, فرصت بزرگ خود را از دست دادند. مشکل بزرگ این گروه این بود که ماجرای دروغین گرمایش و مالیات دی اکسید کربن را آفریدند و برنامه شان نیز آلوده به کلاهبرداری بود.

این گروه در بخش غیر شیطانی فراماسونری و بخشی از کلیسای کاتولیک که توسط شیطان پرستها تسخیر نشده اعمال قدرتی قابل توجه کرده است. این گروه موفق شد پاپ بندیکت شانزدهم را در سال ۲۰۱۳ با فرد دیگری جایگزین کند. جانشین او, پاپ فرانسیس, بلافاصله مشغول پاکسازی کلیسای کاتولیک از کودک آزاری جنسی و پاکسازی بانک واتیکان شد. وی موفق شد با کوبا و کلمبیا بر سر توقف جریان پول حاصل از مخدر به بخش بوش/نازی سازمان سیا به توافق برسد. شایعاتی درباره دست داشتن فرانسیس در جنگ کثیف آرژانتین وجود دارد اما تلاش او تا به حال با هدف نیکوکاری بود است.

پاپ بندیکت شانزدهم

پاپ بندیکت شانزدهم

در هر حال گروه رهبری که فرانسیس را پاپ کرد هنوز با آویختن به مالیات دی اکسید کربن سعی در کنترل دنیا دارد.

گروه حامی پاپ فرانسیس همچنین برای به ریاست جمهوری رساندن دانلد ترامپ تلاش میکند. اگر به این مهم موفق شوند ترامپ روسای بزرگ مافیای خزری داخل آمریکا را دستگیر خواهد کرد.

سرخ ها و آبی های آسیایی و متحدینشان در انجمن اژدهای سفید

سرخ ها و آبی ها گذشته خود را به سازمانهایی که مُزی* در حدود ۴۵۰ پیش از میلاد بنیاد گذارد مرتبط میدانند. این گروهها در سالهای ۱۷۰۰ با بازماندگان سلسله مینگ, ارتش و نیروی دریایی متحد شدند تا در جنگ با فاتحین مانچو آنها را از قدرت در چین برکنار کنند. بالاخره پس از چندین تلاش خونبار اما ناموفق, توانستند در سال ۱۹۱۱ آخرین امپراتور را از قدرت برکنار کنند. سپس تا حد وسیعی خاموش و بی تحرک شدند.

اخیراً پس از کشف اسنادی مبنی بر پخش سلاح بیولوژیکی سارس به دست رژیم بوش و به منظور کشتن مردم آسیا, مجدداً وارد عرصه جنگ شدند. پس از به قدرت رسیدن جرج بوش پسر, با شنود آنچه در بیشه بوهمی (بوهمین گروو) رخ میداد از نقشه نسل کشی خزری ها نیز مطلع شدند. خانواده اژدها که کنفدراسیونی از خانواده های سلطنتی سراسر دنیا است بعداً به سرخ ها و آبی ها ملحق شد.

هنگامی که آسیایی ها در غرب به جستجوی متحد علیه خزری ها پرداختند, انجمن اژدهای سفید شکل گرفت. انجمن اژدهای سفید اتحادیه ای آزاد است که ریشه در سنتهای باستانی نیکوکارانه غرب دارد. اعضای این انجمن اکنون بخش عمده مجموعه نظامی-صنعتی ایالات متحده را در دست دارد, به استثنای آن دسته که برای مافیای نازی بوش/کلینتون کار میکنند. این انجمن به موازات سرویسهای امنیتی روسی, سرویسهای مخفی انگلیسی, فراماسونها, جامعه های سری مسلمانان واقعی (و نه گروههای مسلمان دروغینی که توسط خزری ها تامین هزینه میشوند, مثلاً تروریستهای داعش), انجمن های سری ژاپنی, ایلومیناتی, اشراف سفید ایتالیا, خاندان سلطنتی اروپا, چندین انجمن هنرهای رزمی و غیره فعالیت میکند.

خزری ها اکنون به چند دسته پراکنده فعال و قدرتمند در واشینگتن دی.سی, نیویورک, عربستان سعودی, اسرائیل و چند حکومت قلدر دیگر تقلیل یافته اند.

منبع : stillnessinthestorm.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *