انیمه تیره تر از سیاهی

انیمه تیره تر از سیاهی

انیمه تیره تر از سیاهی

ده سال قبل, بلافاصه بعد از گشوده شدن” دروازه جهنم” در توکیو که موجب دگرگونی آسمان و تباهی چشم اندازش شد یک ناهنجاری کیهانی که اکنون به” دروازه ملکوت” مشهور شده در آمریکای جنوبی ظاهر شد. ستاره های واقعی ناپدید شده و جایشان رابه ستاره های جعلی دادند. طی این مدت عده ای از توانایی های ویژه ای برخوردار شدند که آنها را” کنتراکتور” نامیدند. هرتوانایی منجر به کارماوراالطبیعی می شود کنتراکتور یک ستاره جعلی منطبق با خود را دارد که به فعالیتهای آنها واکنش نشان می دهد. بنابراین کنتراکتورها معمولا براساس عدد فهرست ستاره ای مسیه شان شناسایی می شوند. (اجرام مسیه نام ۱۱۰ جرم غیرستاره ای بود که توسط اخترشناس فرانسوی شارل مسیه گردآوری شده اند. م) این کنتراکتورها قاتلان خونسردی بودند که رازشان را از بقیه مخفی و احساسات غیرضروری را با منطق و عقل خنثی کرده بودند. با اینحال برای این توانایی ها آنها باید ازانسانیت خود هزینه می کردند و به این خاطر کنتراکتور نامیده می شدند که هر بار که از قدرتشان استفاده می کردند به شکل غیرارادی مجبور می شدند بهای این قدرت نمایی را بپردازند که دامنه آن از خوردن غذاهای خاص و انجام کارهای بی معنی تا خود آزاری و دگرگونی بدنشان به روشهای عجیب و غریب کشیده می شد.

کشورها و سازمانهای مختلف در سراسر جهان این کنتراکتور ها را تعلیم داده و بعنوان جاسوس و آدمکش به کار گرفته اند که منجر به درگیریهایی خشونت بار برای اطلاعات و اشیاء با ارزش شده. متعاقب نبرد هوایی مصیبت بار , ایالات متحده موضوع ابرقدرتیش را در برابر سازمان اسرار آمیزی به اسم سندیکا از دست می دهد. ماجرای انیمه پیرامون کنتراکتورچینی به نام” هی” روایت می شود که تحت نظارت سندیکای مذکور ماموریتهای مختلف جاسوسی و ترور را در توکیو انجام می دهد. در نهایت نقشه سندیکا برای نابودی کنتراکتور ها افشا شده و کنتراکتور هایی از خود سندیکا و سازمانهای جاسوسی مختلف در برابر این جریان مقاومت می کنند.

توضیحات :

اَنیمه یا آنیمه (به ژاپنی: アニメ) یک سبک از پویانمایی است که خاستگاه آن ژاپن بوده و به طور معمول بر مبنای مانگاها ساخته می‌شود (که در این صورت انیمانگا نامیده می‌شوند). انیمه‌ها دارای خصوصیاتی از قبیل نقاشی‌های رنگارنگ، شخصیت‌های پرجنب و جوش، داستانی همراه با پیکار و نبرد و اغلب با موضوعاتی خیالی که در آینده رخ می‌دهند، همراه است. انیمه در واقع کوتاه شده واژهٔ انگلیسی انیمیشن «animation» (پویانمایی) است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *