بازی Super Mario Odyssey طی سه روز بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته است

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بازی Super Mario Odyssey برای نینتندو سوئیچ عرضه شد و با استقبال بسیار خوب طرفداران روبه رو شده است.

در این چند وقته شاهد درخشش بسیار کنسول نینتندو سوئیچ در بازار جهانی بوده‌ایم و  حالا اخبار حاکی از آن است که بازی Super Mario Odyssey طی سه روز از مرز فروش دو میلیون نسخه عبور کرده است.

از آنجایی که تاکنون حدود هفت میلیون دستگاه نینتندو سوئیچ به فروش رسیده است، به نوعی ۳۰ درصد بازیکنان، Super Mario Odyssey را خریداری کرده‌اند. این رکورد همین حالا نیز بسیار خوب است و احتمالا در روزهای آتی نیز شاهد بهبود آن خواهیم بود.

تا به امروز دو عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Mario Kart 8 Deluxe با ۴٫۷ و ۴٫۴۲ میلیون نسخه فروش، محبوب‌ترین عناوین میان طرفداران نینتندو محسوب می‌شوند. اگر بازی Super Mario Odyssey به این روند خود ادامه دهد می‌تواند خیلی سریع جایگاه نخست را برای خودش تصاحب کند.

چیزی که این تجربه این عنوان را لذت بخش‌تر می‌کند، بازی کردن آن در کنار دوستان است و شما می‌توانید کنترل ماریو در اختیار داشته باشید، در حالی که دوستتان کنترل کپی، کلاه و دوست جدید ماریو، را برعهده می‌گیرد. یکی دیگر از لذت بخش‌ترین کارهایی که در دنیای بازی می‌توان انجام داد گشت و گذار برای پیدا کردن سکه و مکان‌هایی است که موجب دسترسی بازیکنان به لباس فروشی‌هایی مخصوص می‌شود و در آن جا می‌توانید لباس و کلاه جدیدی برای ماریو خریداری کرد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *