برج های دوقلو و نظریه چاقوی فرو برده شده در کره

هواپیمای آلومینیومی . ستون های فولادی غول پیکر برج های دوقلو و نظریه چاقوی فرو برده شده در کره……..

تصاویری که در بالا نگاه می کنید ستون های فولادی برج های دو قلو می باشند.جنس این ستون های غول پیکر از فولاد خالص بود .در واقع ساختار هسته برج های دوقلو صدردصد از فولاد ساخته شده بودند. یکی از موضوعاتی که تقریبا اکثر مهندسان ساختمان و معماران بر روی آن متفق القول هستند اینست که این برج ها طوری ساخته شد که بتواند برخورد یک هواپیمای بزرگ مسافربری مثل بویینگ را تحمل نماید و فقط صدمات جزیی ببیند.اما در واقع چنین نشد و برخورد یک هواپیما به برج جنوبی و یکی دیگر به برج شمالی باعث فرو ریختن شان گردید و علت این فروپاشی از جانب سازمان NIST این اعلام شد که چند هزار لیتر سوخت هواپیما باعث انفجار و آتش سوزی شده و آتش باعث تضعیف ستون های فولادی شده و در نهایت کل سازه فروپاشیده است.

یکی از معماران سرشناس ایتالیایی می گوید : بنظر شما آیا سازندگان این برج ها فکر می کردند که قرار است یک هواپیما بدون داشتن سوخت با این برج ها برخورد کند؟ سازندگان برج های دوقلو بهترین مهندسان دنیا بودند و قبل از ساخت برج های دوقلو دهها سازه غول پیکر دیگر را در نقاط مختلف جهان ساخته بودند. آیا آنها اشتباه می کردند؟ تقریبا اکثر مهندسان سازه معتقدند که آتش هرگز باعث فروپاشی یک سازه فولادی به آن عظمت نمی شود.زیرا تقریبا بیشتر سوخت موجود در باک هواپیما در دقایق اولیه در اثر انفجار سوخت و آنقدر حرارات نداشت که بتواند فولاد را ذوب کند.اما شما در بسیاری از تصاویر و فیلم ها شاهد ریختن فولاد مذاب از برج ها هستید.

علاوه بر این در خاک های ویرانه های برج ها نانوترمایت یافت شده بود.ماده ای که در ساخت بمب کاربرد دارد. این ماده در انجا چکار می کرد؟ اما از اینها بگذریم بحث ما در مورد ستون های فولادی غول پیکر است .به عقیده برخی نظریه پردازان توطئه، اگر به فیلم لحظه برخورد هواپیما نگاه کنید یک موضوع خیلی عجیب می نماید. اینکه هواپیما طوری وارد ساختمان می شود انگار چاقو وارد کره شده است. ممکن است بگویید که خب باید چکار می شد ؟ هواپیما با آن سرعتش باید وارد ساختمان می شد. اما اشتباه فکر می کنید. همانطور که می دانید هواپیما از آلومینیوم ساخته شده است و آلومینیوم فلزی بسیار ضعیف تر از فولاد است.بنابراین هواپیما در برخورد با ستون های فولادی قوی باید مچاله و تکه تکه شده و به اطراف سقوط می کرد نه اینکه وارد ساختمان شود…….حادثه یازده سپتامبر بدون تردید یکی از مباحث همیشگی نظریه پردازان توطئه خواهد بود .اما آیا واقعا روزی پرده از روی حقایق در مورد آن برداشته خواهد شد؟

در عکس سمت راست هواپیما مانند یک چاقو که در کره وارد می شود بدرون برج فرو می رود و در سمت چپ فولاد مذاب در حال ریختن است.به عقیده برخی آتش حاصل از هواپیما آنقدر نبوده که فولاد را ذوب کند

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. ali82 گفت:

    در اصل اصلا هواپیمایی با برجهای دوقلو برخورد نکرده واین یک داستان ساختگی بوسیله پرژکتور وانداختن عکسهای سه بعدی هواپیماها برروی برجها بود.. هیچ قطعه ای از هواپیما بعداز انفجار در صحنه پیدا نشد و به تمامی عوامل واتش نشانها دستور اکید داده شد باهیچکس هیچ حرفی درباره انفجار یازده سپتامبر زده نشود..اگر دوستان به حرفهام نخندن وعاقلانه به مسائله نگاه کنن باید بگم اینکار در اصل قربانی دادن برای شیطان وباز شدن دریچه هایی برای ورود موجودات منفی وماورایی به کره زمین انجام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *