بررسی گوشی هوشنمد Honor 8 Pro

Honor 8 Pro

Honor 8 Pro

Honor 8 Pro که اخیرا عرضه شده است، نسخه پیشرفته Honor 8 در سال گذشته بود.

در ادامه با اینفو همراه باشید.

وارد بخش Honor 8 Pro که می شوید صفحه نمایش بزرگتر، ویژگی های بالای خط و Android Nougat بر روی جعبه وجود دارد، اما این فقط یک دنباله یا یک نسخه XL نیست. مجموع قطعات قطعا بزرگتر از کل است.

اما بر روی کاغذ، Honor 8 Pro تمامی صندوق ها را برای گوشی هوشمند خود در سال ۲۰۱۷ بررسی می کند، اما آیا شکل و عملکرد شایسته آن این است  که همراه با دستگاه های خوب و گران قیمت طبقه بندی شود، و از رده های متوسط ​​مانند OnePlus 5 جدا شود؟ 

طرح گوشی Honor 8 Pro

Honor 8 یکی از بهترین دستگاه های سال ۲۰۱۶ بود و Honor 8 Pro یک بار دیگر می تواند یک ضربه شلاق زد در افتخاراتش بزند.

Honor 8 Pro یک طراحی یکپارچه فلزی بدون درز می باشد که به نظر می رسد  احساس جامد و همچنین حق بیمه دارد. رنگ  آبی البته مورد علاقه کسانی است که به این رنگ علاقه دارند می باشد. Honor 8 Pro گوشی بی نظیری نیست، اما با ضخامت تنها ۶٫۹۷ میلیمتر، آن را در یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ذخیره می کند.

برای یک گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش بزرگ ۵٫۷ اینچی، مرزهای نازک و لبه های گرد، به در دست گرفتن کمک می کند.همانطور که انتظار می رود در یک گوشی به این اندازه، ولی با ارگونومی بسیار خوب و توزیع وزن در نقطه شاید بهتر به نظر برسد. اندازه مشخصات صفحه فلزی  (۱۸۴ گرم) احساس نمی شود، اما با این وجود سنگین است.

در پشت دوربین دوگانه با سطوح فلاشینگ و اسکنر اثر انگشت به نظر می رسد شسته و رفته می باشد. خطوط آنتن در Honor 8 Pro واقعا طراحی را برجسته می کنند.

بر خلاف پانل شیشه ای از Honor 8 Pro،Honor 8 دارای یک پوشش مات است که باعث بهبود چسبندگی می شود و بصری خشنود را ایجاد می کند. البته، بعضی از مردم این شیشه  را دوست داشتند، اما این یک آهنربا اثر انگشت و کاملا لغزنده بوده است. این دومین گوشی هوشمند با این اندازه و وزن خواهد بود.

به طور کلی، Honor 8 Pro یک دستگاه شیک و قابل اعتماد است ومانند همه گوشی های هوشمند مشابه در بازار قرار دارد.

صفحه نمایش گوشی Honor 8 Pro

Honor 8 Pro دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی IPS با رزولوشن ۱۴۴۰ x 2560 است. رزولوشن Quad HD و تراکم پیکسل ۵۱۵ پیکسل برای یک صفحه نمایش فوق العاده است. صفحه نمایش تیز است و رنگ ها زنده هستند.

نسبت کنتراست نیز از نظر سطح بالا است و در حالی که صفحه نمایش یک بازتابنده است، خوانایی نور خورشید بسیار خوب است.

نمایشگر Honor 8 Pro حداکثر روشنایی ۵۶۰ نیت است که درخشان است. سطح سیاه و سفید عمیق است و در حالی که یک رنگ آبی بر روی سفید وجود دارد، آن را بیش از حد به چشم غیر مسلح قابل توجه میکند.

Honor 8 Pro دارای شیشه ۲٫۵D منحنی است که تجربه بسیار خوبی را در سراسر صفحه نمایش بزرگ ارائه می دهد.

پانل ال سی دی Quad HD IPS در Honor 8 Pro یکی از نکات برجسته این دستگاه است، اما اطرف تصاویر تضعیف شده به نمایشگر با وضوح بالاتر، فشار بیشتری نسبت به GPU و تاثیر عمر باتری آن است.

کارایی Honor 8 Pro

صفحه اصلی Huawei SoC، Kirin 960 با GPU Mali-G71 MP8، Honor 8 Pro با ظرفیت ۶ گیگابایت RAM. چیپست Kirin 960 که توسط HiSilicon ساخته شده است، Chipmaker داخلی شرکت هوآوی است که یکی از قدرتمندترین چیپ های گوشی هوشمند است و از نظر Exynos و Snapdragon در آزمایش های معیوب به خوبی عمل می کند.

Honor 8 Pro یک بازیگر پر سر و صدا است که می تواند چندین وظیفه تهاجمی و همچنین بازی را بدون شکستن  تحمل کند. رم سخاوتمندانه در عملکرد مایع کمک می کند و به معنای واقعی کلمه بدون عقب و یا لکنت وجود ندارد، زیرا از طریق سادگی به عنوان یک راننده روزانه شنا می کند. این دستگاه حتی در هنگام کشش نیز کار خوبی را در حفظ نسبتا خنک نگه میدارد.

سخت افزارHonor 8 Pro

Honor 8 Pro دارای یک اسلات سیم کارت ترکیبی است، بنابراین شما می توانید از دو نانو سیم کارت یا یک سیم کارت و یک کارت microSD استفاده کنید. بسیاری از حافظه های چند رسانه ای که از دو سیم کارت استفاده می کنند، معمولا این برنامه را دوست ندارند، اما Honor 8 Pro در ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره می شود و بسیاری از مردم به هیچ وجه به گسترش حافظه توجه نمی کنند.

در حالی که Honor 8 Pro دارای یک بندر USB Type-C در پایین است، اما به طرز عجیب و غریبی، رابط Type-C تنها از استاندارد USB 2.0 قدیمی به جای USB 3.0 یا ۳٫۱ پشتیبانی می کند. اکثر مردم هر چند واقعا به آن اهمیت نمی دهند. البته، OTG پشتیبانی می شود.

Honor 8 Pro دارای سنسور اثر انگشت عقب است و به خوبی کار می کند. سنسور به ندرت  احراز هویت شد و در ۳۶۰ درجه کار می کند – اثر انگشت شما بدون در نظر گرفتن موقعیت آن بر روی سنسور شناخته می شود.

دوربین Honor 8 Pro

دوربین عقب Honor 8 Pro دارای یک دوربین دوگانه است. در این زمان نام تجاری لایکا وجود ندارد، اما Huawei یکی از اولین بازیهای دوگانه بود و چندین دستگاه را با این ویژگی در حال حاضر نصب کرده است.

تنظیم دوربین دوگانه دارای یک سنسور RGB و یک سنسور تک رنگ است – هر دو ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2. و یک فلش LED دوگانه ای وجود دارد. هر دو سنسور در هماهنگی برای تولید عکس های دقیق با محدوده دینامیکی بالاتر کار می کنند. سنسور RGB همه اطلاعات رنگ را پردازش می کند در حالی که سنسور تک رنگ، جزئیات را از سایه ها و همچنین نکات برجسته استخراج می کند.در حالی که Honor 8 و Honor 8 Pro دارای تنظیمات دوربین مشابه هستند، عملکرد شات در دومی و پردازش تصویر با توجه به پردازشگر سریعتر و تمام این رم بیشتر است.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *