بزرگترین تکنولوژی که در آینده نزدیک خواهد آمد چیست؟

کامپیوترهای کوانتومی

کامپیوترهای کوانتومی….. این رایانه ها از ذرات کوانتومی ساخته می شوند. با کامپیوتر کوانتومی می توانیم کل حافظه را ذاتا نامحدود کنیم. اگر این کار انجام شود، یک کامپیوتر کوچک کوانتومی می تواند یک مسئله ریاضیاتی را که تمام کامپیوترهای دنیا در یک میلیون سال نتوانسته اند حل کنند، حل نماید.
کامپیوتر کوانتومی از عدد یا دیجیت استفاده نمی کند یعنی صفر و یک نیست، باینری (دودویی) نیست بلکه از بله/ خیر/ هر دو تشکیل می شود. وقتی یک توسعه دهنده یک تصمیم منطقی می گیرد، آنها با ” اگر این بعد آن” محدود نیستند،بلکه آنها همچنین می توانند بپرسند، ا”گر این سپس آن یا هر دو ” و همین عبارت کوچک در دنیایی دیگر را بر روی ما خواهد گشود که تصورش را نخواهیم کرد. همراه با کامپیوتر کوانتومی، اینترنت کوانتومی آینده در حال حاضر در حال ساخت می باشد. محققان چینی همین حالا گام های شگفت انگیزی در این راستا برداشته اند و جالب است بدانید که اینترنت کوانتومی قابل هک کردن نیست زیرا داده ای ارسال نمی شود.
تا ۵ سال دیگر این تکنولوژی شگفت انگیز در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.حال تصورش را بنمایید،این تکنولوژی چه تغییراتی را در زمینه های مختلف از قبیل بازی ها، فیلم ها، گرافیک و….. با خود بهمراه خواهد آورد….

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *