بشقاب پرنده یا خطای دید؟ | عکس جنجالی از خورشید و ایستگاه فضایی

همشهری آنلاین:
اسکات‌ کلی فضانورد ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی به تازگی یکی دیگر از عکسهایش را روی توئیتر منتشر ساخته است که با استقبال فراوانی مواجه شده و در فضای مجازی جنجال به پا کرده‌است.

براساس گزارش فاکس نیوز، اسکات کلی که به تازگی رکورد بیشترین اقامت یک آمریکایی در فضا را شکست، عکسی جدید از زمین را توئیت کرد که از ایستگاه فضایی بین‌المللی ثبت کرده‌است که از نظر خودش عکسی عادی به نظر می‌آید زیرا در شرح عکس نوشته شده: روز ۲۳۳ ستاره‌ای برفراز هند جنوبی، شب‌به خیر از ایستگاه فضایی.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-11-22 07:22:52Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

با این همه این عکس عادی از نظر شکارچیان بشقاب پرنده یا یوفو یا همان بیگانه‌های فضایی، کاملا غیرعادی است زیرا در گوشه سمت راست تصویر

جسمی غیرعادی توجه آنها را به خود جلب کرده‌است.  در هر دو سر این جسم بزرگ دو چراغ درخشان دیده می‌شود. به گفته شکارچیان یوفو، به نظر می‌آید این جسم  بسیار بزرگ و پیچیده‌است.

اسکات وارینگ یکی از نویسندگان وب‌سایت UFO Sightings Daily نیز درباره این عکس در وبلاگش نوشت این جسم به نظر طولی نزدیک به ۲۴ متر داشته و در فاصله ۱۴۹ تا ۳۰۰ متری از ایستگاه قرار گرفته‌است و به نظر می‌آید اسکات کلی تلاش داشته تا با این عکس به وجود بیگانه‌های فضایی تاکید کند، پیامت را گرفتیم اسکات،‌ممنونیم.

اگرچه ممکن است این جسم در حقیقت بازتابی روی شیشه پنجره ایستگاه فضایی باشد یا تکه‌ای زباله فضایی، با  این‌همه توانسته در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کند.

ناسا هنوز نسبت به این تصویر واکنشی نشان نداده‌است و در صورتی داشتن توضیحی برای این تصویر، باید توضیحی نیز درباره جسم ناشناخته‌ای که به تازگی در یکی از تصاویر منتشر شده توسط خود ناسا از خورشید دیده شده است نیز ارائه کند.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-11-22 07:22:09Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

این عکس توسط دوربین‌های تلسکوپی ویژه ناسا که نظارت بر فعالیت‌های خورشیدی را به عهده دارند،‌ثبت شده‌است. آنچه در این تصویر دیده می‌شود جسمی است که در مقایسه با ابعاد خورشید می‌توان به ابعاد نسبتا بزرگ آن پی برد، و البته ممکن است این جسم تنها پیکسلی از شکل افتاده در تصویر باشد. اما شکل ویژه و هندسی آن باعث شده تا طرفداران نظریه وجود بیگانگان فضایی این شیئ را چیزی بیشتر از یک پیکسل از شکل افتاده بدانند.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. تارا گفت:

    خالی بندی های ناسا پایانی ندارد Nasa lies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *