تکنولوژی های Zigbee PRO و Green Power

شرکت میکروچیپ ادعا می کند اولین شرکتی است که تکنولوژی های Zigbee PRO و Green Power را در محصولات خود ترکیب کرده است و گواهینامه آن را از Zigbee Alliance ( اتحادیه زیگبی ) گرفته است

Green Power

آقای Steve Caldwell مدیر بخش Wireless شرکت میکرو چیپ اظهار کرد :

مجموعه نرم افزارهای SDK ( مخفف Software Development Kit ) اخیرا ارائه شده به نام BitCloud 4.0 ، برای کاربردهایی نظیر اتوماسیون خانگی ، نورپردازی ، هوشمند سازی و اینترنت اشیاء ( IoT ) ایده آل می باشد.

استفاده از ویژگی های استاندارد Zigbee PRO 2015 باعث می شود که تاخیر در شبکه های بی سیم بزرگ زیگبی کاهش یابد. تکنولوژی های Zigbee PRO و Green Power شبکه های با تکنولوژی Zigbee با امنیت بیشتر و توان مصرفی کمتر را ایجاد می کنند.

با استفاده از هردو این ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری قادر به ارائه قابلیت های بیشتر برای کاربردهای وسیع تر خواهیم بود.

همچنین زمانی که از نرم افزار BitCloud 4.0 استفاده می کنیم ، قادر خواهیم بود تا با استفاده از بورد حرفه ای SAM R21 Xplained شرکت Atmel که دارای میکروکنترلر ARM با معماری Cortex M0+ و قابلیت پشتیبانی فرکانس رادیویی ۲٫۴Ghz تحت استاندارد ۸۰۲٫۱۵٫۴ می باشد ، برنامه های کاربردی خود را کاملا تحت پلتفورم Zigbee عملیاتی نماییم.

شرکت میکرو قادر به ارائه پلتفورم توسعه یافته Zigbee تحت دو محیط زیر است :

SAM R21 Xplained Pro Evaluation Kit (ATSAMR21-XPRO)
SAM R21 zigbee Light Link Evaluation Kit (ATSAMR21ZLL-EK)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *