جهان مارها- بخش ششم , پایانی

در قرن هجدهم دوک برانزویک که سرپرست یکی از انجمن های فراماسونری بود, در مقابل تمام فراماسونهای جهان ایستاد و گفت: «من متقاعد شده ام که ما به عنوان یک انجمن تحت قدرت انجمنی سرّی و بسیار شریر قرار گرفته ایم که صاحب دانشی عمیق است, هم دانش سرّی و هم غیر آن, اما انجمنی که عاری از لغزش و خطا نیست و از روشهای جادوی سیاه استفاده میکند؛ روشهایی مانند قدرتهای الکترومغناطیسی, هیپنوتیزم و کنترل افکار. ما متقاعد شده ایم که انجمن ما یا توسط انجمنی خورشید پرست با ذاتی مانند ایلومیناتی اداره میشود یا توسط خود ایلومیناتی.»

فراماسونهایی وجود دارند که از این نقل قول هیچ اطلاعی ندارند. او در قرن هجدهم خواهان فروپاشی فراماسونری شد چرا که میدانست شرارت راه خود را به این انجمن باز کرده است. جرج واشنگتن و جفرسون هم در همین مورد هشدار دادند.

یکی دیگر از کسانی که در کار جادوی سیاه بودند, برتراند راسل, و بهتر است پیشینه خانواده راسل را بررسی کنید تا ببینید که بودند, (درباره لزوم و روشهای کاهش جمعیت جهان-مترجم) چنین گفته: «نتیجه جنگها در این مورد مایوس کننده بوده است. لازم است یک طاعون سیاه دیگر ایجاد کنیم.»

اچ. جی. ولز نوشته: «تحقیق درباره آغاز دین در طول نیم قرن گذشته رفته رفته بیشتر شده است. بی اطلاع نگاه داشتن در اینباره تنها به کمک سانسور در حد وسیع, محدود سازی شدید تحصیلات به زمینه هایی به شدت کنترل شده, و روشهای مشابه دیگر ممکن شده است.» مردم میگویند امکان ندارد با این همه توطئه چنین چیزی رخ داده باشد, اچ. جی. ولز میگوید رخ داده. در واقع فعالیتهای بسیار زیادی برای پنهان کردن دانش انجام شده است.

آنتونی ساتن, این نویسنده و مورخ درخشان آمریکایی از دانشگاه استنفورد در کتاب خود, تشکیلات سرّی آمریکا, نوشته: «منافع آنها جهانی است. هرچند این گفته احتمالاً با اعتراض آنها روبرو میشود, اما میتوان دید که تفاوتی بین جهانی سازی سه جانبه و برای مثال امپریالیسم قرن نوزدهمی بریتانیا و فرانسه, یا امپراتوری روم مقدس وجود ندارد.» او مطلقاً درست میگفت. اینها هیچ تفاوتی با هم ندارند. به همین دلیل است که هنوز از تاج و دسته برگ بو که در دوران روم باستان استفاده میشد, استفاده میکنند. به همین دلیل است که میگویند عقاب بر روی ماه فرود آمد: عقاب سمبل واتیکان است (منظور عبارتی است که درباره فرود سفینه حاوی نیل آرمسترانگ و باز آلدرین در ماموریت آپولو ۱۱ بر روی ماه استفاده شد- مترجم).

واتیکان معادل کلیسای کاتولیک نیست. این دو با هم یکی نیستند. حقیقت این است که واتیکان صاحب تمام بناهای دولتی آمریکا است. اجاره ملک کاخ سفید به واتیکان پرداخت میشود. تمام رصدخانه های خورشیدی سراسر زمین متعلق به واتیکان هستند. هر گونه اطلاعاتی پیش از آنکه از دست ستاره شناسان به عموم مردم برسد, از فیلتر اطلاعات واتیکان عبور میکند, به ویژه تمام رصدهای خورشیدی.

برای گذر از دروازه ستارگان هر آنچه که قابل تصور است انجام داده اند, هر چیزی که بتوانید مجسم کنید. وقتی یک دزد به حصاری فلزی میرسد که جریان برق از آن عبور میکند, چه میکند؟ ابتدا مدار برق دومی ایجاد و متصل میکند و سپس مدار برق اصلی را قطع میکند تا مدخلی برای خود باز کند. و این کاری است که میخواهند انجام دهند, اما انجام این کار با یک سیم چین ممکن نیست (صدای خنده حضار). لازم است با به کار گرفتن انرژی جدید اقدام به گشودن دروازه کنند. انرژیی که برای این منظور استفاده میکنند لیزر است که بر روی ماهواره هایشان نصب کرده اند. اولین ماهواره هایی که به مدار زمین فرستادند به منظور شلیک لیزر به دروازه ستارگان به امید ایجاد مدخلی در آن بود. اما مشکلشان این است که درجه بندی و کالیبراسیون این مانع را نمیدانند.

در دوران اخیر با استفاده از اختراع نیکولا تسلا ماشین ماکرو ویو بسیار قدرتمندی درست کرده اند و مشغول تقویت مداوم آن هستند. این ماشین هارپ نام دارد. اختراع از آن تسلا بود, تاسیسات مربوطه را در آلاسکا برپا کرده اند, اما هدف نهایی این است که بر روی ماهواره نصبش کنند. کار بر روی این ماشین قدرتمند ماکرو ویو مدتهای طولانی در حال انجام بوده. در اثر فعالیت مداوم این ماشین اتمسفر چنان داغ شد که لایه ازون سوراخ شد. سوراخ لایه ازون حاصل استفاده از سی.اف.سی نبود. آنها میدانستند که چنین اتفاقی خواهد افتاد اما برایشان مهم نبود. هدف آنها بیرون زدن از این حصار بود. وقتی هدفت فرار کردن و بیرون رفتن باشد آنچه پشت سر باقی میماند برایت چه اهمیتی دارد؟ وقتی دیدند حفره لایه اوزون ایجاد شده به دنبال توجیهی برای آن گشتند و تقصیر را بر گردن گازهای سی.اف.سی گذاشتند (سی.اف.سی یا کلروفلوئورکربن ها موادی شیمیایی هستند که در تهویه و در چرخه‌های انتقال حرارت به عنوان مادهٔ واسط کاربرد دارند. از آنها به عنوان گاز یخچال نیز استفاده میشود-مترجم)

مجموع هزینه ای که در سال ۱۹۸۷ تمام دولتهای جهان صرف فعالیتهای نظامی کردند چنان زیاد است که برای به انجام رساندن تمام برنامه های اجتماعی سازمان ملل به مدت ۳۰۰ سال کفایت میکرد. معنی این جمله را متوجه میشوید؟ دائماً درباره فقر که نمیتواند ریشه کن شود حرف میزنیم و اینکه چه باید کرد. کاری که باید بکنیم این است که اول از همه این افراد را از انجام آنچه در حال انجامش هستند باز داریم. مجموع هزینه های نظامی تمام دولتهای جهان در تنها یک سال, میتواند تمام برنامه های اجتماعی سازمان ملل را به مدت ۳۰۰ سال تامین بودجه کند؟

مایلم از شما به خاطر این دیدار تشکر کنم. مایلم تکرار کنم که سیاره ما در زمانهای گذشته مورد بازدید بیگانگان قرار گرفته است. وقتی چیزی از یک منبع بیگانه یک ارگانیسم را تسخیر میکند چه شده؟ آلودگی ویروسی اتفاق افتاده. مردم از من میپرسند چه باید بکنیم؟ پلاکارد مخالفت آمیز به دست بگیریم؟ با تیر و کمان به آنها حمله کنیم؟ چنین اقداماتی بی تاثیر خواهد بود. آنها زمین ما را تسخیر کرده اند و شرایط درست مانند آلودگی ویروسی یک ارگانیسم است. یک طبیب کل-نگر در چنین موردی چه تجویزی خواهد داشت؟ چاره در تقویت سیستم ایمنی است. زمین هوشمند است. زمین میداند چه باید بکند. زمین زنده است. زمین دوست ندارد این آفتها آلوده اش کنند. زمین هوشمند است و میداند چطور خود را از شر این آفت خلاص کند, و هنگامش که فرا برسد خود را از این آفت خلاص خواهد کرد, اما لازم است که ما سیستم ایمنی زمین را تقویت کنیم, و ما روش تقویت سیستم ایمنی زمین را فراموش کرده ایم. تک تک انسانهای روی زمین مانند گلبولهای سفیدی هستند که سیستم ایمنی زمین را تقویت و از آن دفاع میکنند. اما اگر تک تک ما فراموش کرده باشیم چه باید بکنیم, چه آیینها و مراسمی به جا بیاوریم تکلیف چیست؟ افراد بسیاری بیدار شده اند و میشوند. این مراسم و آیینها به سادگی گفتن اینکه » آه من باید به دنبال خدای خودم بگردم» نیستند. تک تک آیینها و مراسمی که انجام میدهیم بر روی زمین تاثیر میگذارند. هر آیینی که انجام میدهید فاقد معنا و بیهوده است مگر آنکه شما از معنای آن آگاه باشید.

فکر میکنید رقصهای آیینی اژدها و روح که سرخپوستان آمریکایی انجام میدهند چه هستند؟ هر آنچه تمام شمن های دنیا به روشهای مختلف انجام میدهند برای تقویت سیستم ایمنی زمین است. به همین دلیل است که سرآویزهایی به شکل حیوانات میپوشند. به همین دلیل است که بومیان سراسر زمین کشته شده اند و میشوند. هر جا سیستم ایمنی زمین تقویت شود, برادری تاریکی خبردار میشود, درست مثل یک انگل که وارد ارگانیسم شده باشد. به همین دلیل است که در قرن هفدهم برنامه ای سراسری اجرا شد: هرجا به قبیله ای بومی رسیدید از میان ببریدشان. اول از همه به این دلیل که احتمالاً نوادگان فرزندان مار هستند که در هر صورت مورد تنفر ما هستند. دوماً به این دلیل که کارهای جادویی میکنند. دروییدها از میان برده شدند, سرخپوستها از میان برده شدند, قبایل بومی از میان برده شدند. این اتفاق امروز هم در جریان است.

بسیاری از این مراسم و آیینها از میان رفته اند و تعداد کمی از آنها باقی مانده اند. هر یک از شما باید در اینباره تحقیق کنید. باید در اینباره فکر کنید. ارتباط شما با زمین باید به شکلی آیینی باشد تا مراسم آیینی تقویت کننده زمین را کشف کنید.

سخن خود را با این مطلب به پایان میبرم, چرا که همواره در فیلمهایشان به ما گفته اند؛

از فیلم اهل کوهستان: از آغاز زمان آمدیم, در طول قرون حضور داشتیم, و در قالب زندگی های سرّی بسیاری زیستیم. هیچ کس تا کنون ندانسته که پنهانی در میان شما حضور داریم.

پایان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *