دانلود و معرفی بازی موبایل Shadow Fight 3

بازی موبایل Shadow Fight 3 با استفاده از نکات مثبت نسخه‌های پیشین خود و تغییراتی اساسی در گیم‌پلی، به عنوان اثری شایسته و بسیار جذاب میان دیگر آثار قد علم می‌کند.

استودیو خوشنام «نکی» (Nekki) را می‌توان در زمره تیم‌های مستقلی قرار داد که اعضای آن با توجه به کم‌کاری نسبی و انتشار عناوین محدود، اعتباری مثال‌زدنی همراه با محبوبیت را برای خود به ارمغان آورده‌اند. حال پس از گذشت چیزی قریب به پنج سال و خلق آثاری شاخص مانند سری Vector و Shadow Fight، کمتر کسی پیدا می‌شود که آوازه این استودیو خلاق را نشنیده باشد. مجموعه Shadow Fight با نسخه دوم به محبوبیت و موفقیت بسیاری دست یافت زیرا طراحی هنری مینیمال و خلاقانه به همراه سبک منحصر به فرد نبردها، این عنوان مبارزه‌ای را از سایر رقبا متمایز می‌ساخت. Shadow Fight 2 ایرادات نسخه نخست را از بین برد و با توجه به این که یک بازی آرکید و فانتزی‌گونه محسوب می‌شد، عامه طرفداران Fightingهای کلاسیک را نیز به خود جذب کرد.

استودیو Nekki پروژه ساخت سومین قسمت را در سنوات گذشته کلید زده بود اما عمده مشکلات در روند تولید، اجازه انتشار زودتر را به سازندگان نداد. سرانجام Shadow Fight 3 به صورت محدود در چند ماه پیش برای کاربران کانادایی منتشر گشت و نهایتا پس از وقفه‌های نسبتا طولانی، مدتی قبل ناظر بر انتشار جهانی این عنوان محبوب بودیم.

بازی موبایل Shadow Fight 3 اثری شماره‌دار و دنباله‌ای محسوب می‌گردد اما اگر بخواهیم ردپای دو شماره پیشین را در این نسخه ببینیم، شباهات به زاویه دید دوربین و سبک بازی (مبارزه‌ای) ختم خواهد شد! این ادعا می‌تواند کمی اغراق‌آمیز جلوه کند اما سومین قسمت از سری نبرد سایه‌ها، تا حد قابل توجهی دستخوش تغییرات شده است. نخستین تغییر بازی موبایل Shadow Fight 3 نسبت به نسخه دوم، حذف محیط‌های فانتزی و از بین رفتن شخصیت‌های سایه‌مانند است. سازندگان در قسمت پیشین،  بر روی حرکات رزمی و نبردهای عموما بدون سلاح مانور نسبتا زیادی داده بودند اما عدم وجود اسلحه سرد در این نسخه، چیزی جز شکست در پی نخواهد داشت.

ابتدا می‌بایست با انتخاب یکی از افراد موجود و انجام شخصی‌سازی‌هایی محدود (گزینش رنگ پوست، نوع آرایش سر و صورت) کاراکتر قابل بازی خود را برگزینید. مانند قسمت گذشته، مراحل بخش تمرینی و آموزشی وجود دارند تا بازیکنان را با چگونگی سیستم مبارزات و چکیده‌ای از کلیت گیم‌پلی آشنا کنند. بعد گذراندن روند فوق، بازی موبایل Shadow Fight 3 رسما آغاز شده و حال می‌توانید با ورود به بخش داستانی، نبردهایی چند مرحله‌ای را تجربه کنید که از قضا بسیار جذاب طراحی شده‌اند. در کمپین این عنوان، شاهد عمده دیالوگ‌های متنی خواهید بود که پیش از شروع هر مبارزه شکل می‌گیرند و مانند تمام کلیشه‌های رایج در این سبک، بار خودستایی و تحقیر حریف مقابل را دارند. اما موارد مذکور، ضربه‌ای به حس لذت‌بخش این جنگ‌ها نخواهند زد.


بازی موبایل Shadow Fight 3 یک عنوان آنلاین است و با توجه به همین مهم، سازندگان مبارزات یا اصطلاحا دوئل‌هایی را با سایر بازیکنان در نقاط مختلف دنیا تدارک دیده‌اند تا علاوه‌بر کسب امتیاز و افزایش سطح مهارات، نوعی آماده‌سازی را برای مخاطب در برابر نبردهای نسبتا دشوار بنش داستانی رقم بزنند. همان‌گونه که گفته شد، عنصر چالش‌برانگیزی از نکات ثابت و مثبت این اثر به شمار می‌رود؛ تا جایی که پیروزی‌های مداوم در بخش آنلاین و افزایش رتبه، رویی منفی هم دارد و با هر مرتبه شکست، میزان مشخصی از این اعداد کسر خواهد شد. سیستم رشد شخصیت اصلی در بخش داستانی نیز از روندی مشابه با مثال بالا پیروی می‌کند. هر اندازه که مبارزات اولیه ساده و قابل پیشبینی جلوه کنند، پیشرفت بازیکن در زمینه تجهیزات (سلاح‌های سرد، سپر، پوشش جنگی و…) عملا باس‌فایت‌های مرگبارتری را به همراه خواهد داشت.

بازی موبایل Shadow Fight 3 انتخاب‌های متنوعی را در زمینه ادوات نظامی در اختیارتان قرار می‌دهد که بسته به نوع سلایق و چگونگی شیوه‌های مبارزه رقبا، این انتخاب‌ها متغیر خواهند بود. به عنوان مثال می‌توانید از نیزه‌های بلند استفاده کنید که برای ضربه‌زدن از مسیرهای نسبتا دورتر کاربرد دارند یا اگر سرعت را مدنظر قرار داده‌اید، دو شمشیر همزمان یا تبرهای کوچک گزینه‌های مناسبی خواهند بود. سیستم مبارزات نیز دچار تغییرات عمده‌ای شده که ضربات مداوم از زوایای مختلف با حالت‌های گوناگون، چند ضرب‌ها و حالت سایه که حکم آیتمی ویژه با زمانی محدود برای ضربه‌های قدرتمندتر را دارد، بخش‌های اصلی‌اش را شکل می‌دهند. به لطف فیزیک بسیار خوب بازی و واقع‌گرایانه بودن حرکات مبارزین، دقت در حین نبرد به شاخصه‌ای مهم تبدیل شده است زیرا هر لحظه امکان دارد با دریافت ضرباتی سنگین و بدون وقفه، خلع سلاح شوید و دست‌هایتان را جایگزین آلت قتاله نمایید! همچنین با کسب سکه‌های بیشتر و افزایش اعتبار، می‌توانید انواع کارت‌ها را آزاد کنید که حکم ارتقا لباس و سلاح‌ها را دارند.

بازی موبایل Shadow Fight 3 در زمینه گرافیکی نیز پیشرفت عظیمی داشته زیرا با حذف پس‌زمینه‌های فانتزی، کاراکترهای بدون چهره قسمت قبل و ایجاد محیطی رئال در کنار شخصیت‌هایی که از لباس، چهره و جزئیات قابل قبولی برخوردارند، ابعاد تازه‌ای را به این مجموعه اضافه کرده است که طبیعتا موجب افزایش مخاطبین خواهند شد.

مهم نیست که از ساخته‌های پیشین استودیو Nekki و یا حتی قسمت‌های گذشته این عنوان خوشتان نمی‌آید، تجربه بازی موبایل Shadow Fight 3 به تمامی دوست‌داران عناوین مبارزه‌ای و خصوصا مخاطبین جدی آثار موبایلی شدیدا توصیه می‌شود.




دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *