راز سوراخ عمیقی که شبانه در مزرعه ای در استرالیا ایجاد گردید

سوراخ عمیقی که شبانه در مزرعه ای در استرالیا ایجاد گردید

مطابق با گزارش رسانه ها ، یک مزرعه دار استرالیایی در مزرعه اش یک سوراخ عمیق بسیار گرد ، که انگار با مته سوراخ شده باشد ، می یابد که شب قبلش ایجاد شده است . کشاورزی به نام فرانتز کونلینگر این سوراخ را در هنگامی که به دنبال گربه خانگی خود می گشت در مزرعه اش یافت .

او می گوید:

بدنبال گربه می گشتم که این سوراخ را یافتم ، دیروز چنین سوراخی در آن جا نبود ، احتمال زیاد دیشب ایجاد شده ، نمی دانستم چقدر عمق دارد ، بنابراین یک سنگ به داخل ان انداختم و پس از مدتی صدایی فلزی شنیدم ، انکار سنگ با جنسی فلزی برخورد کرد و مدت رسیدن سنگ به ته سوراخ طول کشید که نشون میدهد خیلی باید عمیق باشه . او هم چنین طنابی را با یک آهن ربا به داخل چاه فرستاد و مشخص شد که یک جسم فلزی در انتهای این حفره قرار دارد .

این امر موضوع را پیچیده ساخت و کم کم قضیه به روزنامه های محلی سپس ملی و بعد جهانی شد . یوفولوژیست ها با علاقه موضوع را پیگیری نمودند و برای دیدن این پدیده عجیب به آنجا رفتند . یکی از جالب ترین توجیهات این بود که احتمالا در کف سوراخ باید یک یوفو پنهان باشد . در این بین برخی می گویند این کشاورز اشتباه نموده و سوراخ از مدت ها پیش در انجا بوده و شاید یک شرکت نفتی در انجا سوراخی با دریل حفر کرده و یکی از تیغه های دریل در انجا جا گیر کرده است . اما کشاورز با قاطعیت می گوید که این سوراخ را هرگز در انجا ندیده است.تا این لحظه کسی علاقه ای به کندن این سوراخ و مشخص نمودن شی ای که در کف سوراخ قرار دارد نشان نداده است زیرا عمق سوراخ بسیار زیاد است و احتیاج به حفاری توسط ماشین های دریل سنگین دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *