سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش دوم

  • گائونی ها هیچ وجه اشتراکی با «یهودیان» دیندار و امروزی ندارند. عبارات و القابی از این دست اشاره به فرقه ها و باورهایی ندارند که ما به طور عمومی و در اولین برخورد به آنها منتسب میکنیم. این القاب اشاره دارند به گروهی از جادوگران که بازمانده فرقه های فاسد خورشیدپرستی باستان (لوسیفری ها) بودند. اعضای خاندان سلطنتی انگلستان یهودی هستند هرچند متعلق به دین پروتستان هستند. پاپ و اسقف هایش و کاردینال هایش همه یهودی هستند هرچند به دین کاتولیک متعلق هستند. واژه تودور از کلمه جودا یا یودا گرفته شده است, همانطور که واژه انگلیسی با معنای قاضی*, واژه انگلیسی با معنای آموزگار* و واژه توتنی. این حقایق بر اعضای انجمن های ماسونی و سایر زیرشاخه های یهودی-آتونی آشکار شده اند. برای آنها تعلقات دینی معنای چندانی ندارد و تنها پوششی است که به فریب دادن توده های ناآگاه جهان کمک میکند.
  • پایه گذار آتون پرستی فرعون اخناتون یا آمن هوتپ چهارم بود. در تاریخ یهودیت نام رمز او موسی, زادوک و ملچیزدک است. او برخلاف آنچه نود و هشت درصد نویسندگان و مورخین جهان نوشته اند روشنگری نکرد. برعکس, خودبزرگ بینی بود که به تخریب مصر پرداخت و بسیاری از عجایب آن را بیرحمانه از میان برد. او در نهایت خلع قدرت و تبعید شد. چنان که رالف الیس محقق نوشته است, قدرت گرفتن عقاید یکتاپرستانه اخناتون و شاخه انحرافی الهیات خورشیدی همزمان شد با پدیده ستاره شناسی مهم انتقال خورشید از نشان گاو به نشان قوچ.
  • آتون پرستان اخناتون اعضای اشرافیت هیکسوس یا به اصطلاح «شاهان چوپان» بودند. به عقیده من این شاهان جنجالی از تبار سیتی ها یا گیلیک اسکاتلندی بودند. به عبارت دیگر, از غرب آمده بودند. در طول دوران فجایع بزرگ طبیعی و پس از این دوران, اجداد آنها که آریایی خالص بودند از بریتانیا به اروپای شمالی و شرقی گریختند, و سپس از آن نواحی به سمت شرق و به طرف سوریه, فلسطین, چین, ژاپن, پاکستان و هند حرکت کردند. اگرچه سیتی های متاخرتر با آریاییهای دوران کلان-سنگی نسبت داشتند, تعدای از آنها دچار فساد اخلاقی و معنوی شدند. امروزه تعداد اندکی از مورخین و باستان شناسان متعلق به روایت رایج و رسمی, با اکراه پذیرفته اند که کلتی (سلتی) های غربی (که به اشتباه به این نام خوانده شده اند) در خاور میانه و خاور دور نیز اقامت گزیده بودند. به لحاظ تاریخی این مهاجرت در دوران متاخرتر اتفاق افتاد, در حدود ۶۰۰ پیش از میلاد به بعد. دانشگاهیان امروزین جرات آن را ندارند که مهاجرت قدیمی تر مربوط به دوران کلان-سنگی و از غرب به شرق را بپذیرند یا تایید کنند. چنان که گفتیم این مطلب باعث ایجاد پرسش های بسیاری میشود که «متخصصین» همیشه و با تحقیر مورد بی اعتنایی قرار میدهند.

سمبلهای دروئیدی

  • رالف الیس, مصطفی گادالا, و احمد عثمان, از تجدیدنظر طلبان امروزی که دنباله رو نوابغی چون ویلیام بومونت هستند به این نتیجه رسیده اند که کسانی که در کتاب مقدس به اصطلاح «بنی اسرائیل» و «یهودی» خوانده شده اند همان آتون پرستان هیکسوس بودند که ابتدا در آغاز سلسله هجدهم و سپس در دوران اخناتون از مصر رانده شدند. من در این مورد با این صاحب نظران کاملاً هم عقیده هستم و اضافه میکنم که آتون پرستان هیکسوس در اصل سیتی و اهل مغرب زمین بودند. من همچنین معتقدم همسر اول اخناتون, نفرتیتی و دخترش مریتاتن سیتی بودند.
افسانه تبعید و اسارت بنی اسرائیل

افسانه تبعید و اسارت بنی اسرائیل

  • بنی اسرائیل سیتی-آتون پرست- هیکسوس از صفحه زمین پاک نشدند و هیچ دورانی را نیز در اسارت نگذراندند. آنها سلسله ای فوق ثروتمند از فراعنه مصر بودند که ارتباطاتی بسیار قوی در سراسر جهان داشتند. پس از سقوط اخناتون بازماندگان آنها به سرزمینها آبا و اجدادی در غرب مهاجرت کردند تا یک امپراتوری جدید را پایه گذاری کنند. آنها از بریتانیا بر نایبان خود در آتن, روم, تانیس (صان الحجر در شمال شرقی دره رود نیل-مترجم), اسکندریه, یهودا (بخش کوهستانی جنوب فلسطین-مترجم), و سایر نقاط حکمروایی میکردند. امپراتوری بریتانیا بدون هیچ شکی امپراتوری آتون پرستان است, سرزمینی که خورشید (آتون) هرگر در آن غروب نمیکند. پایه گذاران امپراتوری و کسانی که آن را پابرجا نگاه داشته اند قرنها است که آشوب ایجاد میکنند و عامل رنج و عذابی باور نکردنی در سراسر جهان بوده اند. کار ما افشای این اشرافیان روانی است و تخریب این صنعت ضد انسانی. تا زمانی که هویت لوژ سیاه به درستی آشکار و سپس تخریب نشود, فعالیتهای عمومی یا سیاسی و اصلاحات مدنی تاثیر گذار نخواهد بود.

سمبلهای دروئیدی

  • ورود آتون پرستان توسط وقایع نگاران ایرلندی و اسکاتلندی ثبت شده است. اسنادی وجود دارد که در آنها به این مهاجمین تحت عنوان ملطی اشاره شده و رهبرشان شاه میل خوانده شده است. باور رسمی بر این است که ملطی ها در حدود ۶۰۰ پیش از میلاد از اسپانیا به ایرلند سفر کردند. من معتقدم درباره این تاریخ ها به عمد اشتباه شده است. هجوم آتون پرستان احتمالاً حدود یک هزار سال پیش از این زمان رخ داد. دلیل دستکاری در این تاریخ این است که مورخین تشویق شده اند زمان هجوم گیلیک ها به ایرلند, سرکوب دروئیدها, و ایجاد مسیحیت را به دوران مابعد قدرت گرفتن روم (۷۰۰ پیش از میلاد) مربوط کنند و نه به ماقبل آن. چنان که قبلاً نیز گفتم, اجداد ملطی ها (سیتی ها) اصالتاً ایرلندی بودند. آنها مدتها پیش از دوران اخناتون و آتون پرستان و در پی فجایع طبیعی عظیم به اروپا و خاور میانه مهاجرت کرده بودند.

*Judge

*Tutor

  • ملطی های آتون پرست از میان بردن دروئیدها را امری مشکل یافتند و در نهایت از مامورانشان در روم و سایر نقاط درخواست کمک کردند. به عقیده من فعالیتهای امپریالیستی اسکندر کبیر, سزار ژولیوس آگوستوس, و سایر خونخواران رومی و یونانی اقداماتی مزدورانه بوده که هزینه آن به دست آتون پرستان رده بالای مستقر در انگلستان تامین میشده و مدیریت آن نیز با همان آتون پرستان بوده است. همین گروه مافیایی بریتانیایی هزینه تاسیس کلیسای مسیحی بیزانسی را در قسطنطنیه و در نهایت در رم تامین کرد. مسیحیت شکل تغییر یافته آئین دروئیدی بود و هنوز هست و جای این مکتب بی پیرایه را که زمانی در سراسر جهان شناخته شده و مورد احترام بوده مصادره کرده است. به علاوه, راهبان آتون پرست ایرلندی که مسئول از میان بردن آیینهای دروئیدی بودند تبدیل شدند به مربیان اشرف زادگان بریتانیا و اروپا که عضو انجمن معبدی بودند. این دو شاه مرووینجی: مرووی دوم و داگوبرت دوم تعالیم اولیه خود را در ایرلند دیدند. این راهبان آتون پرست همراه با دست پرورده های معبدی و سیسترسی خود «نگهبانان» آئین های مثله شده دروئیدی شدند. این دومین دلیل است بر این واقعیت که عناصر مشرکانه در اصول و نمادهای مسیحیت یافت میشوند. این موضوع همچنین دلیلی است بر رقابتهایی که در نهایت منجر به درگیری هایی بین طرفداران سفت و سخت پاپ و گنوسی هایی مانند کلیسای سلتی ایرلند شد, و درگیریهایی که بین طرفداران پاپ و شوالیه های معبد ایجاد شد.سمبلهای دروئیدی
  • اعضای بریتانیایی, فرانسوی, آلمانی و سوئیسی سلسله های مرووینجی آتون پرست بودند و هنوز نیز هستند. انجمنهای مخفی قدرتمندی همچون انجمن صهیون, شوالیه های معبد, فراماسونها, رزکراسی ها, ایلومیناتی و غیره همه به دست نخبگان اشراف زاده (و سایر نهادهای پنهانکار مانند حلقه رومی یا کالج کاردینالها) که یا به لحاظ تباری و یا به لحاظ ایدئولوژیکی با یهودان هیکسوس-آتون پرست دوران باستان وابسته اند تشکیل شده و اداره میشوند. اعضای این گروه ها «لوسیفریان» یا «شاهزادگان نور» هستند.
  • معماری کنترل امروزین و به اصطلاح «نظم نوین جهانی» زاده فکر امپریالیستهای آتون پرستی است که نوشته های من به افشایشان میپردازد. عمده سمبل ها و نشانهای کمپانی های بزرگ و دین نشان فرقه لوسیفری آتون پرستان را دارد. «نظم نوین جهانی» آنها معماری کنترل است که برای جایگزینی «نظم کهن جهانی» ساخته شده, نظم کهنی که در دوران قدیم از دست دادند. فرقه جادوگران (گائونی یا راس الجالوت, شاهزادگان یا برادران نور یا همان آتون) به کمک ابزار سیاسی و اعتقادی مردم را کنترل میکنند. ادیانی که گسترانده اند به کار کنترل کردن احساسات انسان و آرام کردن روحیه شورشی او می آید, و همزمان سازمانهای سیاسی به انسان حس برتری و قدرت میدهند. انسانی که «نور آتون» کورش کرده و اسیر خیال واهی تغییرات مثبت اجتماعی و پیشرفتهای تکنولوژیکی است از نظر روانی محبوس شده است. در نتیجه, هیچ تهدیدی از طرف او متوجه مهره های صاحب قدرت این نظام نمیشود, کسانی که انسان را همچون مهره بی ارزش سرباز در صفحه بازی شطرنج ژئوپولتیکی خود قربانی میکنند.
  • معماران امروزین کنترل چنان که بعضی مسیحیان نظریه پرداز توطئه میگویند, دست پرورده های یک «دین سرّی» ناشناس نیستند. آنها اعضای پذیرفته شده انجمن های برادری سرّی هستند که توسط همان لوژ سیاهی درست شده که نهاد کلیسای مسیحیت را بنا نهاده است. در نتیجه, مسیحیانی که تلاش میکنند پرده از کارهای انجمن ها سرّی بردارند تا حدی وسیعی نسبت به حقایق حیاتی مربوط به آئین مورد پرستش خود جاهلند. ندانستن اینکه همان دینی که به آن تعلق دارند توسط همان آتون پرستانی بنا و تامین هزینه شده که انجمن های سرّی را اداره میکنند, آنها را ناتوان کرده است. آتون پرستان موذیانه جامعه را دچار تفرقه کرده اند تا یک گروه ناآگاه را به جان گروه دیگر بیندازند. مادامی که این دو نیمه متضاد اما مکمل, بدون خرد مشغول کشمکش هستند وجود آتون پرستان مخفی می ماند.سمبلهای دروئیدی
  • ادیان ابراهیمی, منجمله مسیحیت کاتولیک و پروتستان, صهیونیسم و ماسونری همه نامهای تجاریی هستند که توسط «کمپانی» آتون پرستان یا لوژ سیاه ایجاد شده اند. در نتیجه, تنها کسانی که دچار تعصب دینی یا سیاسی نیستند میتوانند با موفقیت به مبارزه با هوشمندی نابکاری بپردازند که دیرزمانی است انسان را طعمه خود قرار داده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *