ماجرای عجیب گوی متالیک هوشمند مرموز

گوی متالیک هوشمند مرموز

یکی از عجیب ترین موارد ثبت شده در امریکا از اجسام ناشناخته مربوط می شود به یک گوی عجیب . ماجرا از این قرار است که خانواده بتز که کشاورز بودند و مزرعه ای داشتند ، روزی مشاهده کردند که حدود هشتاد هکتار از زمین شان بدلیل نامعلومی آتش گرفته است ، آن ها مشغول بررسی موضوع بودند که یکی از بچه های خانواده در نقطه ای از زمین ، یک گوی به قطر بیست سانتی متر پیدا کرده و آن را به باقی خانواده نشان داد ، آن ها که از دیدن این گوی متالیک نقره ای متعجب شده بودند ، فکر کردند که آن شاید از فضا از یکی از فضاپیماهای ناسا افتاده یا یک وسیله جاسوسی شوروی است . ان ها گوی را به خانه بردند و در جایی گذاشتند . پس از یک روز ، پسر کوچک خانواده مشغول نواختن گیتار بود که با کمال تعجب مشاهده کرد که صدایی هماهنگ با ریتم گیتار از جایی می آید وقتی به دنبال منبع صدا رفت متوجه شد که صدا از داخل همین گوی آمده و علاوه بر آن این گوی در هنگام صدا دادن مرتعش نیز می شود ، طوری طنین دار است که بشدت سگ خانه را کلافه نموده است .

گوی متالیک هوشمند مرموز

به زودی خانواده بتز متوجه شدند که این گوی خواص دیگری نیز دارد . مثلا وقتی آن را روی زمین می غلتاندند ، جهت عوض می کرد و غالبا به طرف کسی که آن را پرتاب نموده بود بر می گشت . به نظر می رسید که انرژی اش را از خورشید می گیرد ، چون در روزهای روشن تر فعال تر می شد و همچنین چیزی یا کسی آن را کنترل می کند و انگار در داخل آن موتوری قرار دارد ، بطور کلی قوانین جاذبه را نادیده می گرفت و از میز بالا می رفت . رسانه ها به شدت به این ماجرا علاقمند شدند به طوریکه نیویورک تایمز و لندن دیلی خبرنگاران خود را برای بررسی به آنجا فرستادند تا اعجاز این گوی را ببینند اما خانواده بتز اجازه نمی دادند زیاد به شی نزدیک شوند .

خلاصه اینکه این شی توسط متخصصان و دانشمندان حتی نیروی دریایی بررسی شد و متوجه شدند که جنسش از استیل ضد زنگ است و عکسبرداری ایکس ری از آن انجام دادند و مشخص شد که داخلش خالی با یک پوسته ۲ اینچی است . اما ماهیت واقعی این جسم مشخص نشد ، آن را به مالک اصلی اش خانواده بتز برگرداندند و برخی یوفولوژیست ها مانند جی آلن هاینک معروف نیز آن را بررسی کردند ، اما نتیجه ای حاصل نشد ، برخی ادعا کردند که شاید ماهواره اسپوتنیک یا چیزی شبیه آن مربوط به روس ها باشد اما رفتار این شی را توجیه نمی کرد . از آن زمان به بعد دیگر خبری از این شی نشد و سرنوشت آن مانند یک راز باقی ماند و کسی نتوانست توضیحی برای آن بیابد ، بعدها عده ای تلاش کردند تا با خانواده بتز تماس بگیرند و در مورد گوی تحقیق کنند ، اما چون سال ها از آن زمان گذشته بود ، اعضای خانواده آن ها را به همدیگر پاس داده و تلاششان بی نتیجه ماند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *