مدیا پد ام ۴ لایت ۱۰ اینچی جدید ترین محصول شرکت هوآوی

مدیا پد ام ۴ لایت

شرکت هوآوی از جدیدترین تبلت خود با نام مدیاپد ام ۳ لایت رونمایی کرد . این تبلت که از تراشه ۴۳۵ اسنپدراگون بهره میبرد که در دونسخه رم ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه میشود . در ادامه همراه با اینفو باشید .

هواوی رسما از تبلت مدیاپد ام ۳ لایت ۱۰ رونمایی کرد. این محصول از ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و مبتنی بر آخرین نسخه از اندروید است. شرکت هوآوی قصد دارد با ارائه نسخه های مختلف این تبلت ، تنوعی متفاوت از مشخصات و قیمت را در اختیار کاربران ومشتریان خود قرار دهد .

مدل پایه‌ی تبلت مدیاپد ام ۳ لایت ۱۰ از ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۳ گیگابایت حافظه رم برخوردار است. اگر میزان حافظه برای شما مناسب نیست، می‌توانید گزینه ۳۲ گیگابایتی را انتخاب کنید. این مدل نیز مانند مدل پایه از ۳ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. هواوی مدل سومی نیز در نظر گرفته که دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.


تبلت جدید هواوی در مدل‌های وای‌فای و ال‌تی‌ای و در رنگ‌بندی‌های طلایی، خاکستری و سفید عرضه خواهد شد. در حال حاضر هواوی در وب‌سایتش اطلاعاتی در مورد تبلت جدیدش قرار نداده است و نمی‌دانیم که این محصول در چه زمانی و با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد.

 با این حال، می‌دانیم که مدیاپد ام ۳ لایت ۱۰ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۴۳۵ کوالکام است و از مودم X9 LTE بهره می‌برد. محصول جدید هواوی از تبلت ۱۰ اینچی برخوردار است و از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل استفاده می‌کند. این تبلت مبتنی بر اندروید نوقا است که با رابط کاربری UMUI 5.1 شخصی‌سازی شده است.

از نظر ارتباطات، مدیاپد ام ۳ لایت ۱۰ از جی‌پی‌اس، وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ac و LTE CAT4 پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی و دوربین سلفی محصول جدید هواوی از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. باتری استفاده شده در مدیاپد ام ۳ لایت ۱۰ ظرفیتی برابر ۶۶۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد و از تکنولوژی Smart Power Saving 5.0 بهره می‌برد. این تکنولوژی به افزایش عمر باتری تبلت کمک می‌کند.

نکته :

نکته جالب اینجاست که هوآوی ، جدیدا در طراحی های خود به صورت کاملا زیرکانه و هوشمندانه از روی طرح تبلت های سامسونگ استفاده کرده است . اگر به لبه پایینی این تبلت هم نگاهی بیندازیم به زودی متوجه میشویم که از اپل آیفون ارث بری شدید داشته ! از همه این موارد که بگذریم ، درکل تبلت خوبی بوده و انتظار فروش بالای آن دور از انتظار نیست .

نظر شما درمورد این تبلت چیست ؟ نظرات خود را با اینفو در میان بگذارید .

منبع : androidheadlines 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *