مردی که زهر مار به خودش تزریق می کند

 استیو لودوین

استیو لودوین

این فرد باید سال ها پیش مرده باشد

پزشکان : زنده ماندن او یک استثنا است

فردی بنام استیو لودوین ، را شاید بتوان یکی از عجیب ترین انسان های روی کره زمین دانست. دلیل عجیب بودن او اینست که با کارهایی که انجام می دهد این فرد باید سال ها پیش می مرد، در واقع کاری که او انجام می دهد، هر آدم دیگری انجام دهد در ظرف کمتر از نیم ساعت خواهد مرد، اما او چکار می کند،

استیو فردی است که تمام عمرش را با مارها گذرانده است و ماری نیست که او تجربه کار کردن با آن را نداشته باشد، او هر روز، زهر چند مار را می گیرد و با هم مخلوط می کند و سپس مانند، مورفین به خودش تزریق می کند، هموتوکسین مارهایی که او گرفته و بخودش تزریق می کند، در کمتر از سی دقیقه هر انسانی را از پا در می آورد، اما او به طرز معجزه آسایی زنده است.

 استیو لودوین

دانشمندان بدنش را بررسی و معاینه نموده اند و به این نتیجه رسیده اند که، بدنش یک سیستم ایمنی عجیبی دارد، در واقع ژن او طوری است که در برابر این زهرها مصونیت دارد، اما ظاهرا همیشه چنین نبوده است و یکبار تا لبه مرگ رفته است، او می گوید یکبار یک تجربه نزدیک به مرگ داشتم. یک روز، زهر سه نوع مار را کشیدم و با هم مخلوط کرده و با دوز بالایی به خودم تزریق نمودم، بمحض ورود زهر به داخل رگ هایم، فهمیدم که دیگر کارم تمام است، چنان رعشه و لرزشی بر من افتاد که اطمینان داشتم حتما خواهم مرد،فقط سریع به اورژانس خبر دادم.

 استیو لودوین

استیو چند روز در بیمارستان بستری شد و در نهایت سلامتی اش را بدست آورد و روز از نو روزی از نو، و دوباره شروع به همان عادت همیشگی نمود. اما ممکن است بپرسید برای چه او این کار احمقانه را می کند، بقول خودش زهر این مارهای کشنده، باعث میشود که هرگز پیر نشود و همیشه جوان بماند، حتی می گوید که او نوش داروی حیات جاودان را یافته است، ادعایی که توسط پزشکان با قاطعیت رد شده و آن را دیوانگی محض دانسته و معتقدند که نمردن او فقط یک استثنا است. اما عجیب اینکه او در آستانه ۵۰ سالگی مانند یک جوان سی ساله بنظر می رسد…..

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *