مشکلات و ایراد هایی که می توان از سامسونگ گلکسی A7 مدل ۲۰۱۶ گرفت

 

سامسونگ گلکسی A7 (2016) در دسامبر ۲۰۱۵ معرفی و در ژانویه ۲۰۱۶ روانه بازار شد. این گوشی در واقع جایگزین مدل پیشین A7 بود. در اروپا با کد A710F، در آمریکای لاتین با کد A710M و درجنوب شرقی آسیا با کد A710FD  (همچنین هند) و A7100 در هنگ کنگ و A710Y در تایوان شناخته می شود.

اینفو: اگر این مدل را با مدل پیشین مقایسه کنید متوجه تفییرات جدی در بخش طراحی، مشخصات و قابلیت ها می شوید. از لحاظ طراحی این گوشی آن قدر به خوبی طراحی شده است که می توان کیفیت ساخت بدنه آن را با مدل S6 مقایسه کرد. بدنه گوشی ترکیبی کامل از فلز و شیشه (گوریلا گلس در واقع) است. بهبود های بیشتری نیز در این گوشی صورت گرفته که موضوع این مقاله نیست بلکه در اینجا ما قصد داریم در مورد مشکلات، ایرادات و بدی های گلکسی A7 (2016) صحبت کنیم.

سامسونگ گلکسی A7 مدل 2016

در ادامه لیستی از مشکلات و ایرادات سامسونگ گلکسی A7 (2016( را برایتان آورده ایم:

مشکل اول در واقع مشکل گرم شدن (نه داغ شدن بلکه فقط گرم شدن زیاد) گوشی پس از بازی کردن به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه با آن می باشد. مشکل گرم شدن در فعالیت های دیگر رخ نمی دهد و فقط موقع بازی کردن شاهد آن هستیم.

مشکل بعدی با این گوشی وجود اپلیکیشن های غیر ضروری و بلوت ور های فراوان است. متاسفانه کاربر نمی تواند این اپلیکیشن ها را حذف کند که خود مشکلی بزرگ به حساب می رود.

نکته منفی دیگر در A7 (2016) نبود کانکتور USB-C است که با در نظر گرفتن قیمت گوشی نیاز آن حس می شود.

رم پردازشی از ۲ گیگابایت به ۳ گیگابایت ارتقا پیدا کرده است اما تنها ۱٫۱ گیگابایت آن قابل دسترسی است.

نبود سنسور مادون قرمز برای کنترل بی سیم تلویزیون و دیگر وسایل خانگی.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی توانایی ضبط ویدیو در رزولیشن ۴K را ندارد که با در نظر گرفتن قیمت گوشی فقدان بزرگی محسوب می شود

دوربین قابلیت ضبط فیلم به صورت اسلو موشن را نیز ندارد.

با وجود یک سال گذر زمان A7 (2016( همچنان از چیپست قدیمی سال گذشته که در مدل قبلی A7 مورد استفاده قرار گرفته بود استفاده می کند.

دوربین اصلی از فلش تک LED استفاده می کند و خبری از LED دو رنگ نیست.

خبری از نسخه های ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی نیست و باید به ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بسنده کنید (البته این فضا با کارت SD قابل افزایش است)

نبود اتصال خروجی تلویزیون MHL.

در مقایسه با مدل پیشین این گوشی، تغییرات کلیدی در زمینه طراحی بدنه و کیفیت مواد به کار رفته صورت گرفته است و تجربه عملکرد گوشی نسبت به مدل قبل تغییر چندانی نداشته است. باتری گوشی از ۲٫۶۰۰ به ۳٫۳۰۰ میلی آمپر ساعت افزایش پیدا کرده است و رم پردازشی از ۲ به ۳ گیگابایت افزایش یافته در حالی که چیپست CPU همچنان مشابه مدل قبلی است. کیفیت صفحه نمایش و دوربین نیز تغییری نداشته و تنها تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS) به دوربین اضافه شده است.

نظر شما در رابطه با این بررسی چیست؟ اگر از کاربران سامسونگ گلکسی A7 مدل ۲۰۱۶ هستید به ما بگویید که نقاط قوت و ضعف این گوشی ها دقیقا چیست و از مدل ۲۰۱۸ آن چه انتظاری دارید؟

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *