معرفی تعدادی از محصولات سامسونگ که در رویداد CES 2018 معرفی می‌شوند

با نزدیک شدن به رویداد CES 2018 شرکت سامسونگ تصمیم گرفت که صندوقچه اسرار خود را باز کند و ما را از محصولاتی که امسال وارد بازار خواهد کرد، باخبر نماید.

این غول کره‌ای ۳ پروژه بزرگ را از آزمایشگاه خلاقیت (C-Lab) خود در دست اقدام دارد که شامل یک بلندگوی قابل حمل Sound-Ray، اپلیکیشن جدید GoBreath (با هدف کمک به افراد آسیب دیده ریوی) و پروژه Relum?no (جهت کمک به نقایص بصری) می‌شود.

جائیل لی، معاون ارشد و رئیس مرکز خلاقیت و نوآوری در سامسونگ الکترونیکز:

از زمان راه‌اندازی آزمایشگاه خلاقیت در ۵ سال قبل، برنامه C-Lab ما در شرکت سامسونگ تحرکی هیجان‌انگیز را به خود دیده است و به پرورش فرهنگ نورآوری و ارایه راهکارهایی برای کارکنان خلاق و با استعدادمان در راستای دنبال کردن پروژه‌های نوآورانه جدید کمک شایانی کرده است. ما به صورت مداوم پروژه‌های خلاقانه را از طریق برنامه کارگاه خلاقیت خود معرفی خواهیم کرد.

Sound Ray اولین پروژه ارایه شده توسط کمپانی سامسونگ است. این محصول یک اسپیکر جهت‌دار بوده و بسیار شبیه به نمونه فعلی موجود در بازار خواهد بود. کمپانی اعلام کرده که در نمایشگاه CES از محصولات مختلفی نظیر گردنبند، ابزارهای دستی و اسمارت‌فون‌ها رونمایی خواهد کرد؛ اما هنوز قیمت‌گذاری این دستگاه‌ها مشخص نشده است.

پروژه GoBreath مستقیما با مطب پزشکان در ارتباط بوده و توسط مرکز پزشکی سامسونگ ساخته شده است. این اپلیکیشن به افرادی که از آسیب‌های ریوی و عوارض ریوی پس از عمل‌های جراحی رنج می‌برند، کمک می‌کند. این برنامه از یک دستگاه قابل حمل برای ارتباط استفاده می‌کند و پزشکان با کمک آن می‌توانند روند بهبود بیمار را دنبال نمایند. مجددا بایستی گفت که قیمت این محصول نیز هنوز مشخص نشده است.

به عنوان آخرین پروژه که مسلما کم‌اهمیت‌ترین آن‌ها نیست؛ سامسونگ مشغول کار بر روی هدستی با نام Relum?no است. هدف این هدست کمک به افراد دارای مشکلات بینایی بوده تا بتوانند تصاویر را واضح‌تر مشاهده کنند. این هدست نیازمند اتصال به یک اپلیکیشن است و می‌تواند نمونه‌ای جالب و مناسب از کاربرد دستگاه‌های پوشیدنی باشد. البته قیمت‌گذاری این گجت نیز نامشخص است.

تا آغاز رویداد CES زمان چندانی باقی نمانده است و موارد عنوان شده برای شرکت سامسونگ حقیقتا جالب به نظر می‌رسند. قطعا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که در یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فناوری در جهان احتمالا شاهد رونمایی از چه تکنولوژی‌های شگفت‌انگیز دیگری خواهیم بود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *