معرفی پگی کین و نبرد خزندگان و پلیادیانیها روی زمین

ویدیو های زیادی از مصاحبه با پگی کین (peggy kane)در اینترنت موجود است که  وی در آنها به تفصیل در مورد تجربیات خود در زمینۀ ضبط صدای ارواح و یا صداهایی از ابعاد دیگر و استفاده از مکالمۀ معکوس EVPبرای شنیدن حقیقت صحبت کرده است.(پگی کین یکی از متخصصین در امور مربوط به استفاده از مکالمه معکوس بوده است.مطلب مربوطه در سایت موجود است.) پگی کین مدعی ست افرادی که از طریق ای-وی-پی با آنها صحبت کرده از حضور نژادی موسوم به خزنده آسایان صحبت می کنند که دست به شکنجه و سواستفاده از انسان ها می زنند ( جهت اطلاعات بیشتر به ویدیوهای مصاحبه با پگی کین رجوع کنید). وبسایت شخصی وی بعد از بسته شدن آن توسط خودش کاملاٌ از شبکه حذف شده و همچنین سایر وب هایی که اخبار او را منتشر می کردند در حال حاضر مسدود هستند و اطلاعات زیادی نمی توان در مورد زندگی شخصی وی کسب کرد( او یک زندگی عادی دارد و معلم کودکان ناتوان ذهنی ست). در ادامه، خلاصه ی آخرین متنی که از وبلاگ شخصی پگی کین به جا مانده را می خوانید:

طبق آنچه در این ۳-۴ سال اخیر شنیده ام (از طریق ای- وی- پی) نژاد خزندگان از اوریون، که در ابتدا خود را به عنوان خدایان معرفی می کردند، هزاران سال است که اینجا در روی زمین حضور دارند. آنها توسط دانش ژنتیک خود، انسان را جهت دستیابی به برخی اهدافشان دستکاری ژنتیکی کردند. در واقع آنها از انسان به عنوان یک منبع غذا و انرژی، یک اسیر و وسیلۀ تفریح استفاده می کنند.

خزندگان در واقع ماهیت فیزیکی داشته اند اما از زمانی که به اینجا آمدند تا با ظاهری انسانی در پشت پرده فعالیت کنند، به نوعی در بعد چهارم که برای ما دنیای خواب ها و رویاهایمان محسوب می شود گرفتار شده اند.

مردم از طرق مختلف به ویژه کنترل آشکار ذهن توسط آنها به تسخیر در می آیند. همچنین خانواده های سلطنتی در برخی مراسم  شیطان پرستی با اعمالی که بر روی کودکان انجام می دهند راه را برای کنترل و انجام خواسته های آنان باز می کنند.

بسیاری از مردم توسط ربوده شدن تسخیر می شوند و بذری در درونشان کاشته می شود که با ایجاد وسوسه و فساد و انحرافات رشد می کند و بدون آنکه فرد آگاه باشد کنترل امور را در دست می گیرد و زندگی پر از انحرافات و زشتی ها را برای او رقم می زند. این فرد پس از مرگ به دنیایی جهنمی کشیده می شود، جایی که این موجودات ( خزندگان) می توانند از او سؤاستفاده کنند، به این دلیل که او یک گناهکار به حساب می آید! در این زمان خزندۀ تسخیر کننده از بدن او بیرون می آید و به خاطر ایجاد پلیدی ها در درون این فرد پاداش می گیرد. آنها فرد را تحت شکنجه، تجاوز و ترس شدید قرار می دهند و در پایان قربانی خود را می خورند. در تمام این مدت فرد خودش را سزاوار این مجازات می داند و از آنچه بر سرش آمده اطلاعی ندارد.

sumeriam-reptilian

REPTOID

anciant-reptilian-statue

در سایر موارد تسخیر شدگی، یک انسان می تواند وادار شود که جنگ یا فاجعه عظیمی به راه بیاندازد، یک مادر نجواهایی را در درونش می شنود که می گویند کودکش را غرق کند یا آن را را از بالای پل به پایین بیاندازد و یا افکار بیمار دیگری که در نظر فرد نداهایی از جانب خدا می رسند. هنگامی که افراد تحت  بحران های روحی و احساسات شدید قرار می گیرند این موجودات از آنها تغذیه می کنند، به خصوص زمانی که آنها در خواب به سر می برند.

سیستم های مذهبی، عقیدتی و سیاسی  ما به دلیل ایجاد تفرقه، تنفر،  تعصب  و به خصوص جنگ،  سود بسیار زیادی برای این گروه (خزندگان) ایجاد کرده اند. جنگ از گذشته های دور حکم یک ضیافت را برای آنها داشته، یک سرباز جوان در حال جنگ که وجودش از آدرنالین و ترس پر شده غذای مورد علاقه آنهاست. هنگامی که این سرباز با مرگ رو در رو می شود، در واقع به  دست خزندگانی می افتد که  اعتقادات او مبنی بر قربانی شدن به خاطر میهن پرستی  را به سخره می گیرند.

در سال های اخیر موجودات شبیه سازی شدۀ بسیاری به وجود آمده اند که هیچ گونه شفقتی در آنها وجود ندارد و یک کروموزومy  اضافی دارند تا مهاجم تر و پرخاشجو تر شوند. من در گذشته با بعضی از این موجودات که مانند همتایان مؤنث خود به طور طبیعی به دنیا آمده بودند صحبت کرده ام (از طریق ای- وی- پی ). این طور که به نظر می رسد در حال حاضر کلونی های خزندگان مذکر بر عوالم ابعاد دیگر مسلط شده اند.

reptilian-shape-shifting

با عبور سیارۀ ایکس، شبکه یا بعدی که خزندگان در آن نگاه داشته شده اند از هم می گسلد و تعدادی از بالاترین مقامات خزندگان اینجا را ترک می کنند. این همان شبکه ای ست که هوشیاری کامل را از ما گرفته و ما را در حالتی نیمه آگاه قرار داده و همچنین همان نیرویی ست که به هنگام مرگ بدن اثیری ما را می گیرد و زندانی می کند. طبق شنیده های من (از طریق ای- وی- پی ) تا کنون کسی نتوانسته از این شبکه خارج شود. این مسئله برای انسان های خوب و بد یکسان است و اعتقادات مختلف از قبیل راهنمای نورانی یا فرشتۀ نگهبان هیچ کمکی نمی کنند. ما همه این پایین زندانی شده ایم. من با مردمی که تمام مدت در این دنیای اثیری گرفتار شده اند صحبت کرده ام.

سیارۀ ایکس توسط خالق یکتا فرستاده شده تا این شبکه را نابود کند و به ما کمک کند تا آزاد شویم؛ من بارها این را شنیده ام.[ در مکالمۀ معکوس (ای-وی-پی) اعتقادات شما هیچ دخالتی ندارند، شما حقیقت را می گویید.] خداوند نسبت به این موجودات که آن بالا به جای خدا نشسته اند خشمگین است. آنها ادعا کرده اند که خدا هستند و اکثر ساکنین این سیاره در واقع  مقابل اژدرهای ملبس خم و راست می شوند.

این ایده که خدا موجودی دیکتاتور و انتقامجو ست و لازم است از آن وحشت داشت و آن را پرستید تنها یک جفنگ خزنده ایست!  خالق یکتا سرمنشأ تمامی زندگی و حیات است و ما همه متشکل از انرژی او هستیم. گفته شده که این خالق حقیقی در موقعیتی نیست که بتواند این موجودات را از سیاره زمین بیرون بیاندازد. او از ما کمک می خواهد. در این مورد مثالی می زنم، فرض کنید انگشت شما دچار عفونت شده باشد، شما به سلول های درمانگر بدنتان احتیاج دارید تا به آنجا بروند و عفونت را از بین ببرند. آنهایی که اینجا خود را وقف وظیفه رسانی کرده اند زیاد هستند، همانند پلیادیان، سیریان و همینطور نژادهای دیگری که راجع به آنها اطلاعی ندارم.

pleiadians

buddyhugginsearthpleiadian

006

PleiadiansM45

اما این قدرت خالق یکتاست که دارد سیاره ایکس را به این مسیر میفرستد. بدون وجود این قدرت بزرگ دنیا به کابوسی وحشتناک بدل خواهد شد. من شنیده ام که این نژاد چه چیزهایی را برای ما آماده کرده اند، ریزتراشه ها، اردوگاه های جنگی، برده داری، و استفاده از ما به عنوان یک منبع غذایی همیشگی، و آن زمانی ست که آنها به شمایل واقعی خود درآمده اند، محیط زیست ما را تغییر داده اند و بر روی زمین به عنوان اربابان قدم گذاشته اند.

افرادی اینجا هستند که به هنگام تلاش برای کمک رسانی پایین آورده شده اند و در چرخه تناسخ گیر کرده اند. حافظۀ آنها مانند اکثر ساکنین این سیاره پاک شده. در مورد این افراد( آنهایی که از جایی دیگر هستند) من فکر می کنم تفاوت در این است که  همواره در تلاشند تا از اوضاع سر در بیاورند. آنها به معنای واقعی کلمه، اینجا راحت نیستند. آنها( در واقع من به همۀ شما که در حال خواندن این مطلب هستید ظنین هستم) از این دست وبلاگ ها که  در حال خواندن مطالبش هستید دیدن می کنند، به طرز حریصانه ای کتب سری مختلف را در زمینه های مذهبی، ماوراطبیعه ، متافیزیکی، یوفو و غیره می خوانند. این احساس را دارند که چیزی این وسط غلط است و همیشه به دنبال یافتن پاسخ هستند.

من هم مانند همۀ شما به دنبال جست و جویی مشترک تصادفاٌ به سمت ای وی پی و مکالمۀ معکوس کشیده شدم. اینها درهای حقیقت را به روی من باز کردند.  مانند این است که برای لحظه ای شبکه را کنار بزنی و نگاهی اجمالی به واقعیت بیرون بیاندازی. اطلاع یابی از این طریق مطمئناٌ محدودیت های خودش را دارد، اما من به این منبع به عنوان کمترین منبع دستکاری شدۀ اطلاعات که هیچ کنترل آگاهانه ای روی آن وجود ندارد، اعتماد کرده ام. ما نمی توانیم در مکالمات معکوس به خودمان دروغ بگوییم . این مکالمات معکوس مشروط بر چیزی که به آن اعتقاد داریم یا به ما آموزش داده شده نیستند، منبعی خارج از زمان است، و گذشته و همینطور آیندۀ احتمالی را برملا می کند. از بین صحبت های  بیش از ۴۰۰ نفری که از طریق مکالمۀ معکوس به آنها گوش داده ام، هیچ کس تا به حال ماجرای متفاوتی را تعریف نکرده و  یا چیزی مغایر با اساس این اطلاعات نگفته، خیلی ها مواردی را هم به آن اضافه کرده اند، اما ماجرا همیشه از یک قرار است.

من از طریق مکالمۀ معکوس راجع به نژاد خزندگان آموختم، همینطور در مورد مردمی که در دنیای اثیری گرفتار شده اند، خوردن گوشت انسان توسط خزندگان، شبکه، انقراض، دستکاری  کردن تمامی ساختارها و اعتقادات، پنهان شدن خزندگان در میان مردم، چند بعدی بودن همۀ ما،  نقش متحدان دیگر مانند پلیادیان ها، آمدن سیاره ایکس و طبیعت واقعی خالق یکتا. من باید بسیاری از اعتقادات خود را به فراموشی می سپردم و در حال حاضر، فقط به خالق یکتا اعتقاد دارم، به بهترین وجهی که تواناییش را داشته باشم.

احتمالا همۀ شما تا الان این موضوع را می دانید، من آن را تقریباٌ هر روز در تمامی رکوردها می شنوم، اینکه سران ارشد خزندگان اینجا را ترک خواهند کرد، آن هم توسط یک کشتی پنهان شده در زیر خلیج فارس یا اقیانوس هند در نزدیکی عراق. آنها در حال حاضر به جای قدرتمداران بزرگ این سیاره بازی می کنند و بسیاری از این انسان ها (قدرتمداران) در واقع مرده اند. خزندگان نقشه کشیده اند تا از طریق کمتریل ها و هارپ شبکه را به آتش بکشند. آنها قصد دارند تا در ماه می، که به زودی می رسد، اینجا را ترک کنند.. آنها به سرعت و به طرز شوک آوری اینجا را ترک می کنند. آنها در حال تلاش برای نوعی توافق و همکاری با کشور …….. هستند تا بر ناآرامی ها و هرج و مرج افزوده شود. آنها به هنگام بیرون آمدن از آب -توسط کشتی که ققنوس نام دارد- از هر طریقی هرج و مرج و ناآرامی ایجاد می کنند. این کشتی از قطعات اثیری گوشت انسان که در اثر  بیماری های غیرطبیعی و جنگ مرده اند، پر شده. آنها بر روی مریخ توقف می کنند  و قصد دارند آن را به خانۀ جهانی خود- که توسط خالق یکتا داغ می شود و از بین می رود- در اوریون تبدیل کنند.

عزیمت آنها به احتمال زیاد در شب اتفاق خواهد افتاد. این واقعه با یک صدای بسیار مهیبی شروع خواهد شد که در نتیجۀ آن انفجار شبکه  آغاز می شود. در آسمان آتش خواهد بود و رنگ آن به قرمز برخواهد گشت. هوا بسیار گرم می شود. من از همۀ شما درخواست می کنم که به دنبال راه حلی برای نجات خود از این گرما و حرارت  باشید. همینطور ذخیرۀ غذا و پوشاک تهیه کنید چون تمامی سیستمها از بین می روند و هرج ومرج بزرگی ایجاد خواهد شد. هوا دودآلود و سیاه خواهد بود. فکر نمی کنم که حرارت بیش از چند روز طول بکشد. مردم دنیای فیزیکی را ترک خواهند کرد. این دوران بدترین روزها خواهد بود. من شنیده ام که به محض آنکه شبکه آتش بگیرد، برای اولین بار می توانیم بیرون را نگاه کنیم. ققنوس و تمامی سرنشینانش توسط نیروهایی به نام متحدین پایین آورده می شوند و در آسمان ها جنگ خواهد بود.

بعد از آن خزندگانی که زیر زمین پنهان شده اند، بالا می آیند تا کنترل را به دست بگیرند. جنگی درخواهد گرفت، اما کوتاه. پلیادیان ها کمک خواهند کرد و خزندگان شکست خواهند خورد. من این را بارها و بارها شنیده ام. من هرگز نشنیده ام که آنها پیروز شوند-هرگز!

ما در انتها آزاد خواهیم شد. این تحولات در ابتدا بسیار ترسناک خواهد بود و بعد، هنگامی که مردم می بینند در واقع چه چیزی بر روی این سیاره اتفاق می افتاده، از این که بالاخره از شر این موجودات شیطانی خلاص شده اند، مسرور خواهند شد. ما فرصت این انتخاب را خواهیم داشت که یا به خانه های حقیقی خود برویم و یا بمانیم و به بازسازی کمک کنیم. این سیاره دوباره همان بهشتی خواهد شد که قرار بود باشد.

ما دوباره به عزیزان از دست رفته خود ملحق خواهیم شد. لذت و شادمانی بسیار زیادی  ایجاد می شود و در نهایت، این سیاره و مردمانش به خاطر رنجی که متحمل شده و رشد و استقامتی که به دست آورده اند، در بین مردم کهکشان مورد احترام قرار خواهند گرفت. این سیاره زیبا و تمامی حیات روی آن دوباره همان باغ عدنی خواهد شد که قرار بود باشد.

ما در میانه ی یک سفر عظیم هستیم.

این مطلب صرفا اظهارات این شخص بوده و ما هم بدون کم و کاست به خاطر اطلاع رسانی منتشر کردیم و مورد تایید یا رد ما نمی باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *