مهمانی برای مسافران زمان که از آینده خواهند آمد

در سال ۲۰۰۹ فیزیکدان مشهور استفن هاوکینگ یک مهمانی برای مسافران زمان که از آینده خواهند آمد ترتیب داد، اما کسی نیامد.

مبحث سفر در زمان، از آن دسته مباحثی است که بسیار جذاب می باشد، انسان همیشه در رویایش تصور می نموده که بتواند به آینده برود و سرنوشت برخی امور را ببینید،آیا او انسان موفقی خواهد شد؟ فرزندانش چکاره خواهند شد؟ و از این جور خواسته ها. علاوه بر سفر به آینده، انسان بسیار مشتاق به سفر به گذشته بوده است.

می خواهم به گذشته برگردم و مثلا پدرم یا پدر بزرگم که اکنون در قید حیات نیستند را ببینم…… حال آیا واقعا امکان سفر به گذشته و آینده و بطور کلی زمان وجود دارد؟ هر چیزی در تحت شرایطی امکان پذیر است،فیزیکدانان امکان سفر به گذشته را با توجه به برداشت ما انسان ها از قوانین حاکم بر جهان منتفی می دانند، زیرا اگر کسی به گذشته برگردد و پدربزرگش را بکشد،عملا نمی تواند،زیرا دیگر او وجود خارجی نخواهد داشت و یک پارادوکس پیش می آید،اما سفر در زمان به آینده به عقیده فیزیکدانان ممکن است و به روش های مختلفی ممکن می شود،یک، سفر با سرعت نور، مثلا قطاری با سرعت نور بدور زمین بچرخد و شما مسافرش باشید،هفت روز در آن قطار هستید وقتی قطار بایستد،شما به هفتصد سال بعد رفته اید،یا اگر فضا پیمایی داشته و با آن به داخل یک سیاه چاله بروید و راههای دیگری که فیزیکدانان ارائه کرده اند . حتی برخی می گویند، یوفوهایی که ما می بینیم و موجوداتی که ما بعنوان فرازمینی می شناسیم، در واقع انسان هایی از آینده هستند که به گذشته سفر کرده اند…

یافته عجیب باستان شناسان در مغولستان.

مومیایی ۱۵۰۰ ساله ای که کفش آدیداس پوشیده!؟ مسافر زمان؟

مهمانی برای مسافران زمان

اخیرا باستان شناسان در کوههای آلتای در مغولستان بقایای جسدی مومیایی شده را یافته اند که کفش های آدیداس پوشیده است، تعجب کردید؟ بله منهم تعجب کردم، اما این خبر در سایت معتبر دیلی میل آمده است قدمت این مومیایی بالغ بر ۱۵۰۰ سال است،این تصویر که باعث سروصدای زیادی در اینترنت شده است،مورد توجه کاربران قرار گرفته است، کامنت های کاربران شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک به این نکته اشاره می کنند که این انسان یک مسافر زمان بوده است گرچه برخی کاربران آنرا دستمایه طنز قرار داده اند. این جسد مومیایی شده در ارتفاع ۲۷۰۰ متری در کوههای آلتای یافت شده و متعلق به یک زن می باشد….. تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *