موجوداتی بنام روهیلا

در ناحیه مرکز شرق هند،در جایی بنام چتیسگره،غارهایی با پتروگلیف هایی از موجوداتی انسان نما دیده می شود،که ۱۰۰۰۰ سال قدمت دارند.محلی ها این اشکال را به موجوداتی بنام روهیلا نسبت می دهند

اما وقتی عده ای از محققان به سراغ مردمان محلی این ناحیه رفتند و از آنها در مورد اشکال پتروگلیف ها سوال کردند،متوجه شدند که تقریبا در آن ناحیه کسی نیست که این موجودات را نشناسد،موجوداتی بنام روهیلا….. اما روهیلا که بودند؟ به اعتقاد فولکلور و مردم محلی، آنها موجوداتی از آسمان بودند که در گذشته های خیلی دور با یک شی مدور بر زمین فرود آمده و چند روزی را در آن حوالی گذرانده، سپس دو سه نفر از محلی ها را سوار وسیله شان نموده و همراه با او پرواز می کردند .

آن محلی ها دیگر هرگز بر نمی گشتند و این جریان تا مدت ها ادامه داشته است. در نقاشی داخل غار کاملا مشخص است که نقاش انسان را نکشیده، در نقاشی سمت چپ پایین موجودی انسان نما با نوعی هلمت دیده می شود. اما لازم به ذکر علم و باستان شناسی چنین روایاتی از نقاشی های داخل این غار و جاهای دیگر دنیا را قبول ندارد و این اشکال را حاصل تخیل انسان می داند و اساسا وجود موجودات دیگر هوشمند شبیه انسان از لحاظ علمی ثابت نشده است. اینرا خدمت دوستان عرض کنیم که این کانال بهیچوجه بدنبال اثبات موضوعی نیست،صرفا آنچه اتفاق افتاده روایت می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *