موجود فضایی پرنده از سوریه تا مکزیک

پرواز جسم ناشناخته…از مکزیک تا «دیر سنبل»….»موجودی فضایی»…..آیا حقیقت دارد؟……

در اینجا به شرح سوژه «موجود فضایی پرنده «که در شهر «ادلب » و در منطقه «دیرسنبل » دیده شد می پردازیم.این اتفاق در نوع خود در این سالهای اخیر شایع بوده و در بسیاری از نقاط دنیا تکرار شده است.

نکته جالب توجه این است که گزارشات رسیده از محققین و دانشمندان در رابطه با این واقعه با گزارشات پلیس  دیر سنبل مطابقت دارد.مشابه این حادثه در مکزیک نیز روی داده است.بارها اجسامی به شکل کره،بشقاب،مثلث و بیضی در آسمان پرواز کرده اند.

موجود فضایی پرنده از سوریه تا مکزیک

در مارس سال ۲۰۰۰ ، کیهان شناس معروف «سلوادور غویریو » پس از ساعتها مشاهده و مطالعه از رصد خانهخود ،منظره عجیبی از شی ای ناشناخته در آسمان را مشاهده کرد که تا حد عجیبی شبیه مشاهدات آقای » صلاح قدور «ساکن شهر » ادلب » می باشد. ابتدا سلوادور فکر کرد جسمی که دیده شاید یوفو باشد اما برای اطمینان وقتی عدسی تلسکوپ را تنظیم کرد نتوانست آنچه را که میبیند باورکند:                                                                                                               شیء عجیب جسمی شبیه انسان داشت دو دست و دو پای آن به وضوح دیده میشد.جسم عجیب دستها ی خود را در دو طرف بدن بازکرده و به کمک آنها به دور خود می چرخید.پرواز آن در آسمان بسیار راحت به نظر میرسید .سلوادور توانست از مشاهده خود فیلمی تهیه کند ،این جسم عجیب چند ثانیه ساکن در هوا معلق ماند در حالیکه به کمک دستهایش به دور خود می چرخید سپس شروع به حرکت کرده و در تاریکی شب پشت ساختمانهای شهر ناپدید شد.

چند ماه بعد سلوادور به همراه دوست محققش «جان فلوریس «بار دیگر توانستند این منظره منحصر به فرد را ببینند و این بار نیز از آن فیلم موثقی تهیه شد. مارس  ۲۰۰۰  تنها موردی از سلسله مشاهدات بعدی از این موجود در مکزیک است.

موجود فضایی پرنده از سوریه تا مکزیک

در فوریه ۲۰۰۰ کیهان شناس «آمادو مارکیز » جسم کوچکی را در آسمان دید و بر اساس شکلش  آن را «انسان کوچک پرنده» نامگذاری کرد.این جسم به شکل افقی پرواز میکرد مارکیز در ادامه گزارش خود تاکید میکرد که هیچ چیز شبیه چتر نجات ، بال یا وسایلی از این قبیل را روی این جسم مشاهده نکرده است.

در اکتبر همان سال روزنامه «لابرنسا » در مکزیکو سیتی گزارشی از یک خلبان را مبنی بر رویت  به اصطلاح «انسان کوچک پرنده » منتشر کرد. این خلبان از ذکر نام خود در گزارش امتناع کرده اما تاکید کرد که این جسم بسیار شبیه به انسان بوده و وسایلی روی کمر داشته است، همچنین شکل دستها و پاهای آن کاملا واضح بوده و به راحتی در هوا پرواز می کرده است.

در ۱۴ فوریه سال ۲۰۰۴ ،شخصی به نام  آنا لوییزا و دو تن دیگر این پدیده را در مکزیکو سیتی مشاهده کردند.این مشاهدات همچنان تکرار می شدند تا اینکه در روز هفدهم ژوئن سال ۲۰۰۵ ، » هوراشیو  روکویت »  و خواهرش شی ای عجیب ، بلند و با رنگ تیره ای را مشاهده کردند که در بالای سر خانه شان پرواز میکند و این حادثه در » یونیداد هابیتا سیونال لاموس دو بلاتیرو «ضبط شد.

موجود فضایی پرنده از سوریه تا مکزیک

طبق اظهارات هوراشیو دستگاهی روی کمر این جسم عجیب وجود داشت که نورهای قرمز درخشانی از آن ساطع میشد.

سایتی که این خبر را منتشر کرد نوشت:

سخت است بدانیم این اجسام از کجا یا برای چه آمده اند اما سخت است بدانیم این اجسام از کجا یا برای چه آمده اند اما تعدد مشاهدات چالش جدیدی را در برابر دانشمندان و محققان این عرصه باز میکند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *