ناوگان عظیم بشقاب پرنده ها در تعقیب دنباله دار Elenin

دانشمندان می گوید : ناوگان عظیم بشقاب پرنده ها در تعقیب دنباله دار Elenin  در محدوده دم آن مستقر هستند

بر اساس گزارش های منتشر شده توسط آژانس فضایی چین، مدیر بخش ماموریتهای تحقیقات نجوم سرجیو توسکانو ( Sergio Toscano ) ، اعلام نمود که یک بشقاب پرنده در پشت و نزدیک ستاره دنباله دار Elenin می تواند وجود داشته باشد. Toscano عنوان نمود که بر طبق نظر دانشمندان چینی آنچه پشت سر ستاره دنباله دار کشف شده در دسامبر سال گذشته وجود دارد و انرا خوشه نامگذاری کرده اند (که در واقع منظور خوشه ای کروی است)، ممکن است سفینه بیگانگان باشد .

Comet_Elenin_discovery

بر اساس این گزارش به نقل از astronomer mission (ماموریت ستاره شناس) ، تجزیه و تحلیل سیگنالهای اسرارآمیز خارج شده از محدوده فضا در دم این دنباله دار دربرگیرنده ساختار یک تشکل نا معلوم ، عجیب و ناشناخته است. بنا به اظهارت Toscano، پیش از اعلام نظر یک دانشمند  آرژانتینی مبنی بر اینکه بنظر میرسد این سفینه از یک تمدن فرازمینی آمده باشد چینیها  گفته بودند که این فضاپیما برای نود روز در همان محل مستقر بوده است.

بر طبق شبکه خبری Daily Chronicle ، این پدیده توسط  Rosie Redfiel  ، مدیر جدید برنامه NASA’s Astrobiology ناسا تائید شده بود.   Toscano می گوید اما هنگامی که ناسا شروع به محاسبات و پیش بینی مدار ستاره دنباله دارنمود، متوجه شدند که چیزی اشتباه بوده و اولین اقدامی که آنها انجام دادند حذف  وب سایتی بود که اطلاعاتی را در مورد این موضوع عنوان کرده بود.

منبع و ترجمه از :noticias.terra.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *