نبرد ۲ جنگنده روسیه با یک بشقاب پرنده عظیم در دریای خزر

تا همین چند وقت پیش بیشترین خبرها درمورد یوفو ها ایالات متحده و بریتانیا می امد  . اطلاعات یوفو شناسها و بقیه ی دستگاههای مرتبط همیشه مخفی نگه داشته میشد.ارتش روسیه و حکومت روسیه در مورد یوفوها تمام اطلاعات و خبرها را به صورت  سری نگه میدارد به لطف Glosnot یک سری چیزها تغییر کرد.امروزه یوفولوژیستها و دانشمندان در این زمینه در اینترنت به راحتی اطلاعاتشان را رد و بدل میکنند.روسیه به راز یوفوها بیشتر از هر زمان دیگری نزدیک شده است و مردم آمریکا هم شروع کرده اند به صحبت درمورده مسائل غیر عادی که قبلا با ان روبرو شده و از بیان ان ترس داشتند.

tian1

تحقیقات یوفولوژیست nikolaysubbotinvabackurin بر روی مزار شیطان یا گورستان شیطان یک سری اتفاقات غیرقابل باور را بری ما روشن کرد.گورستان شیطان منطقه ای نزدیک مرز قرقیزستان و چین درکوههای تیانشان قرار دارد. واقعه ی مزار شیطان دار در۲۸اگوست ۱۹۹۱ حدود ساعت ۱۷ شروع شد.یک شی ناشناخته با طول حدود ۶۰۰متر و عرض ۱۱۰ متر بر روی دریای خزر توسط رادراهای مرکزی Mangyshlak دیده شد.

russianexpedition

با توجه به تخمینهای مرکز رادار این شی ناشناخته در ارتفاع ۲۱۰۰پا با سرعت ۶۳۰۰مایل درساعت حرکت میکرده است.کارکنان ایستگاه رادار خیلی فوری پیام دوست هستی یا دشمن را ارسال میکنند اما هیچ جوابی نمیگیرند وسیله ناشناخته به حرکتش ادامه میدهد و به عنوان یک شی اشغالگر شناخته میشود با مرکز تحقیقات فضایی  Kapustin تماس میگیرند که ببینند هیچ آزمایش پرواز جدید در منطقه انجام گرفته یا نه.که آنها هم درجواب گفته اند که هیچ ازمایش پروازی ای در منطقه انجام نداده اند.به اضافه این که آنها هم در رادارشان یک شی ناشناس را دیده اند. کارکنان مرکزMangyshlak به حالت اماده باش در امده اند  که بخاطر فرمان آماده باش ۲فروند میگ ۲۹ که در حال پرواز بودند به منطقه اعزام میشوند خلبانها فرمان متوقف کردن شی  ناشناس را میگیرند ودر صورت متوقف نکردن شی ناشناخته باید ان را میزدند.دو جت میگ ۲۹ که سرعت خودرا افزایش دادند در رادار شی ناشناخته را میبینند و وقتی که شی بزرگ و دراز و آهنی با رنگ خاکستری دیدند شوکه شدند.

russiadrawing

سرپرست پرواز پیام دوست هستی یا دشمن ارسال میکند اما بازهم از شی جوابی دریافت نمیشد یوفو هیچ توجهی به جتها نمیکرد.جتها با فاضله ی ۸۰۰متر از شی حرکت میکردند .از جلوی یوفو یک پنجره باز شد و با رنگ سبز به زبانی که هیچکدام از روسها نمیفهمیدند چیزهایی نوشته شد.

فورا یک جلسه تشکیل شد آیا شی ناشناخته  رو باید میزدند؟ که اگر این کار را میکردند ممکن بود اطلاعات با ارزشی را در مورد این که جسم از کجا آمده  و با چه هدفی آمده از دست میدادند .

بعد از جلسه ای اضطراری تصمیم گرفتند که با شلیک در اطراف یوفو آن را مجبور به فرود کنند .جتها فوری فاصله شان را از ۸۰۰متر به ۵۰۰متر کاهش دادند و سلاحهایشان را برای شلیک آماده کردند و

خلبانها هم منتظر فرمان شلیک بودند که فهمیدند سیستم ارتباطی آنها کار نمیکند و تمام سیستم الکتریکی هواپیما هم درحال از کار افتادن است ..وموتورها هم درحال خاموش شدن .در همین زمان یوفو شروع کرد به دور شدن از جتها.خلبانها مجبور شدند به پایگاه برگردند همینطور که با رادار حرکت هواپیما را تعقیب میکردند یوفو با حرکت ماپیچ  و زیگزاگ  به رفتن خود ادامه میداد  یوفو وقتی که به مرز هوایی ارتش نزدیک میشد آنها یک بار دیگر سرعت یوفو را محاسبه کردند و سرعتش حدود ۴۲۰۰۰ مایل در ساعت محاسبه شد. وقتی که یوفو از جتها کاملا دور شد دوباره خلبانها کنترل هواپیما را درددست گرفتند و همه چیز به حالت عادی برگشته بود.مرکز کنترل و تحقیقات Mangyshlak گفته بود که یک شی ناشناخته به محدوده ی هوایی آنها نزدیک شده  و احتمال برخورد هواپماهای دیگر را دارد.

یوفو بعد از ۴۵ دقیقه بعد از آمدن از آمدنش ناگهان از دید رادار محو میشود. بعد از این ۴۵ دقیقه شی ناشناخته وارد محدوده ی هوایی  ارتش شده بود.و جتهایشان را از کار انداخته بود و ناگهانی از دید همه محو شده بود و یک راحتی خاصی با کارکنانش دست داد. آیا این پایان یوفوی غول آسا بود؟

هرچقدر هم که درمورد این قضیه مرموز و غیر طبیعیع ۲۸آگوست ۱۹۹۱ موجب بحث و تحقیقات شد اما ترس از خطر آن یوفو دیگر از بین رفته بود.

این یوفو برای چه وارد مرز هوایی ارتش شده بود؟ماموریتش چه بود؟اینها سوالهایی بود که پرسیده  شد و پاسخهایی بر مبنای احتمالات داده شد مرکز تحقیقات یوفولوژی به حالت دراماتیک رسیده بود.

shaitanmazar

mazarsite

در اخر ماه خبر اینکه یک شی ناشناخته در اطراف کوههای مزار شیطان سقوط کرده  در همه جا پخش شد ساکنان دهکده های آن منطقه  شاهد سقوط کردن این یوفوی غول آسا در کوههایی که معروف به گورستان شیطان شده بودند.

انقدر این خبرها و شایعات بین مردم رد و بدل شد که دولت تصمیم گرفت که یک اکیپ برای جست و جو به این کو درمیان  انبوهی از جنگل اعزام کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *