نکات عجیب در اساطیر مایا و اسکیموها

 بیگانگان باستانی

نکات عجیب در اساطیر مایا و اسکیموها ،

آیا واقعا آن ها با بال های درخشان به شمال آورده شدند ؟

دانش ستاره شناسی را از کجا حاصل کرده بودند ؟

در اساطیر اسکیموها گفته شده، که اولین قبایل توسط خدایان با بال های درخشان به شمال آورده شدند و داستان های بسیار قدیمی سرخپوستان از پرنده آتشینی که به آن ها استفاده از میوه و آتش را آموخت حکایت میکند و در حماسه قوم مایا گفته شده خدایان قادر بودند همه چیز را بشناسند، کیهان، چهار نقطه اصلی قطب نما و حتی از کرویت زمین مطلع بودند .

اساطیر مایا و اسکیموها

چرا اسکیموها در باره پرنده فلزی صحبت می کنند ؟ چرا سرخپوستان از پرنده آتشین میگویند ؟ و چگونه ممکن بوده که اجداد «مایا» بدانند که زمین گرد است ؟ مایا ها بسیار باهوش بودند و یک تمدن پیشرفته داشته اند . آن ها نه تنها یک تقویم بسیار عالی استخراج نموده بودند، بلکه محاسباتی هم به جای گذاشتند که باور نکردنی می باشند .

آن ها می دانستند که سال زهره ۵۸۴ روز میباشد و سال زمین را به ۳۶۵/۲۴۲۰ روز تخمین زده بودند،محاسبه دقیق امروز ۳۶۵/۲۴۲۲ روز میباشد . مایاها محاسباتی از خود به جای گذاشته اند که تا ۶۴ میلیون سال دیگر باقی خواهد ماند . در کتیبه های بعدی محاسباتی شده که به حدود ۴۰۰ میلیون سال می رسد. کاملا قابل قبول است که فرمول معروف زهره توسط یک مغز الکترونیکی محاسبه شده .

 بیگانگان باستانی

در هر صورت این باور نکردنی است که افراد بدوی جنگل نشین چنین محاسبه ای را استخراج کرده باشند. در حماسه گفته شده که «مایا»ها معتقد بر این بودند که در این تاریخ خدایان به استراحتگاه عظیم باز خواهند گشت. حماسه مذهبی افراد ماقبل «اینکا» بر این بود که ستارگان دارای موجودات زنده میباشد و خدایان از دسته ستاره هفت اختران به زمین آمده بودند. کتیبه های سومری ها ، آشوری ها ، بابلی ها و مصری ها نیز این چنین می گوید : خدایان از ستارگان آمدند و بدانجا باز گشتند . آن ها در کشتی های آتشین آسمان ها را طی میکردند، دارای سلاح وحشتناکی بودند و زندگی ابدی را به فرد فرد بشر نوید می دادند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *