وجود شی پرنده ناشناس(UFO) در آسمان مالزی تعجب مردم این کشور را برانگیخت.

iranian-magazine-malaysia-students-news-e28098ufo-sightinge28099-in-sunway-posted-on-youtube
به گزارش توریست مالزی و به نقل از روزنامه استار، یک جوان مالزیایی ویدئوی کوتاهی را در سایت یوتیوب منتشر کرده است که شی پرنده ناشناسی(UFO) را در آسمان سان‌وی منتاری در پتالینگ جایا نشان می‌دهد.
این ویدئوی هشت دقیقه‌ای در روز ۱۵ جولای ۲۰۱۲ در یوتیوب منتشر شده و تا لحظه تهیه خبر بیش از ۳۱ هزار بار از آن بازدید شده است.
جان تان دو هفته پیش در فضای بازی در منطقه پتالینگ جایا مشغول خوردن شام بود که متوجه یک جسم نورانی در آسمان می‌شود که درخشش آن بیشتر از ستارگان بوده و نورهای رنگی چشمک زن نیز در اطراف آن به چشم می‌خورد.
وی در این خصوص گفت: ما این نور را در ساعت ۹ شب دیدم و تا یک تا دو ساعت نیز در آنجا بود. ما حتی سوار بر خودرو شدیم تا به محل دقیق این شی نورانی برویم اما موفق نشدیم تا آن را پیدا کنیم.
در این خصوص رئیس آژانس فضایی ملی مالزی با رد این احتمال که آن شی کایت(بادبادک) بوده است، گفت: مردم معمولا شب‌ها کایت هوا نمی‌کنند زیرا شب‌ها بادی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: البته این اولین بار نیست که مردم مالزی از وجود اشیای نورانی در آسمان خبر می‌دهند این اتفاق هر از چند گاهی روی می‌دهد. باید در این خصوص توضیح منطقی وجود داشته باشد.
منبع:      http://touristmy.blogspot.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *