یوفو عامل انفجار موشک فالکون ۹ بود؟-تحقیقات بی‌نتیجه اسپیس ایکس

ایلان ماسک،مدیرعامل مشهور شرکت اسپیس ایکس در توئیتر خود اعلام کرده که کارشناسان این شرکت هنوز در حال بررسی دلیل انفجار موشک فالکون ۹ هستند اما هنوز به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده‌اند. در این میان بعضی‌ها می‌گویند پای موجودات فضایی در میان است!

یوفو عامل انفجار موشک فالکون ۹ بود؟-تحقیقات بی‌نتیجه اسپیس ایکس

هفته گذشته زمانی که قرار بود موشک فالکون ۹ شرکت اسپیس ایکس ماهواره فیس‌بوک را به فضا ببرد پیش از پرتاب منفجر شد. شدت انفجار به حدی بود که آسمان منطقه را دود فرا گرفت و مردم را به وحشت انداخت. ایلان ماسک،مدیرعامل اسپیس ایکس که طی ماههای گذشته موفقیت‌های چشمگیری در پرتاب موشک‌های قابل استفاده مجدد این شرکت داشته اعلام کرده که این انفجار سخت‌ترین شکست او در ۱۴ سال گذشته به حساب می‌آید.

یوفو عامل انفجار موشک فالکون ۹ بود؟-تحقیقات بی‌نتیجه اسپیس ایکس

ماسک در مجموعه توئیت‌هایی اعلام کرده که کارشناسان این شرکت بعد از گذشت یک هفته هنوز نتوانسته‌اند از علت ماجرا سر دربیاورند. در این میان گروهی از معتقدان به موجودات فضایی تصاویری را منتشر کرده‌اند که می‌گویند در لحظه انفجار شیء ناشناسی در اطراف فالکون ۹ مشاهده شده که با سرعت بسیار زیادی حرکت می‌کرده است. به گفته این گروه این شیء ناشناس و یوفو عامل انفجار موشک فالکون ۹ بوده است. معمولا این تئوری‌ها به جایی نمی‌رسد و مسئولان اسپیس ایکس حتی زحمت واکنش درباره خبرهای منتشر شده در این رابطه را نداده‌اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *