آموزش اجرای Game های تلگرام

 

تلگرام در آخرین بروز رسانی هایش، برای جلب رضایت هرچه بیشتر مخاطبینش، امکان بازی کردن را در این سرویس فراهم آورده است. هر چند شمار بازی های کنونی این سرویس از ۳۰ مورد تجاوز نمی کند اما پیش بینی می شود که به زودی، طراحان و توسعه دهندگان بازی، شمار این بازی ها را افزایش دهند.

نکته اولیه اینکه، برای اجرای بازی های تلگرام باید حداقل از ورژن ۳٫۱۳ تلگرام روی گوشی خود استفاده کنیم. بنابراین توصیه اکید اینفو این است که همین حالا تلگرام خود را به آخرین نسخه بروز رسانی کنید.

telegram-game

در صورتی که بخواهید از بازی های اشتراکی استفاده کنید می بایست به دوستان خود این موضوع را هشدار دهید که ورژن تلگرام خود را بروز رسانی کنند.

برای استفاده از امکانات بازی در تلگرام، می توانید از دو ربات Gamee و Gamebot استفاده کنید. روش راه اندازی ربات در تلگرام هم بدین شکل است که باید یک علامت @ در کنار نام ربات قرار داد تا بتوانید آن را اجرا کنید.

@Gamee و @Gamebot 

اسم ربات را بنویسید، و یک فاصله جلوی ان قرار دهید تا محتویات ربات که شامل بازی ها است به شما نمایش داده شود. با انتخاب هر کدام از بازی ها که تمایل به اجرا و اشتراک آن دارید، آن بازی ارسال می شود.

بازی در تلگرام

برای اینکه بتوانید وارد محیط اصلی ربات شوید و دامنه انتخاب ها و امکانات خود را مشاهده کرده و از آن ها استفاده کنید توصیه ما این است در همان صفحه مشابه صفحه بالا، روی گزینه  Explore Games که در بالا نقش بسته کلیک کنید تا بتوانید وارد محیط اصلی ربات شوید.

در صورتی که در بازی رکورد تازه ای کسب کنید، به عنوان یک پیام این رکورد در محیط چت ارسال می شود. علاوه بر این می توانید رکورد دیگر گیمر ها را هم مشاهده کنید در صورتی که از نسخه ویندوزی تلگرام استفاده می کنید، در برخی بازی ها، بلافاصله با شروع بازی، وارد تب جدیدی از مرورگر می شود.

بازی در تلگرام

نکته دیگر هم اینکه در صورتی که بخواهید تک نفره بازی کنید، کافی است که از امکان چت با خود در تلگرام استفاده کنید و ربات را در آن بخش فعال کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *