آموزش ماساژ صورت برای زیبایی

 

داشتن پوستی جوان و زیبا کار راحتی نیست اما در صورت رعایت نکاتی ریز آنقدرها هم سخت نیست. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا رازهای داشتن پوستی جواب و زیبا را بررسی کنیم:

تنها چند دقیقه ماساژ صورت در طول روز می تواند خطوط روی پوست را از بین برده و شما را جذاب تر کند. برای این کار فقط به چند قطره روغن و دست های خود نیاز دارید.

ماساژ صورت

پف چشم هایتان را از بین ببرید

اگر بعد از بیدار شدن از خواب، چشم هایتان پف کرده است، این نوع ماساژ به درد شما می خورد. با انگشت اشاره کمی کرم بردارید و روی گوشه های داخلی هر یک از چشم های خود بگذارید. خیلی آرام با انشگتان خود کرم را به سمت ابروها و گوشه های بیرونی چشم ماساژ دهید. بعد اطراف استخوان زیر چشم را ماساژ دهید تا دوباره به گوشه داخلی چشم برسید. “نکته مهم این است که جهت ماساژ دادن شما به همین صورت که گفته شد باشد، تا به این طریق مایعات اضافه را از اطراف چشم خود دور کنید. بعد از دو دور ماساژ دادن آرام، هشت مرتبه به طور عمیق و یکنواخت ماساژ دهید. اگر چشم هایتان همیشه پف کرده است، شبها قبل از خواب هم از این تکنیک ماساژ استفاده کنید.

060495_0516_3

خطوط پیشانی خود را از بین ببرید

این ماساژ یک دقیقه ای پیش از خواب کمک می کند چین و چروک پوست شما از بین برود. بهتر است قبل از خواب از این ماساژ استفاده کنید تا سموم و مواد زائد دفع شوند. انگشتان شصت خود را در دو طرف شقیقه قرار دهید. سه انگشت بعدی را به هم بچسبانید و پیشانی خود را با دایره های کوچک ماساژ دهید؛ از بین دو ابرو شروع کنید و به سمت بالا و بیرون پیشانی بروید. این کار را ۶۰ ثانیه تکرار کنید. این نوع ماساژ چرخشی کمک می کند پوست کشیده تر شود و کلاژن تحریک شود و به این ترتیب از چین خوردن پیشانی جلوگیری می کند.

زیبایی صورت با ماساژ دادن

گونه های خود را برجسته تر جلوه دهید

برای اینکه گونه های شما برجسته تر به نظر برسند، انگشت اشاره و میانی خود را دقیقا در زیر استخوان گونه و در نزدیک دهان خود قرار دهید. با استفاده از ماساژهای کوچک و فشاری، گونه های خود را به سمت بالا فشار دهید. ماساژ دادن را از استخوان گونه تا نزدیک موهایتان ادامه دهید. این کار را ۱۰ مرتبه تکرار کنید و ماساژها را عمقی تر کنید. این کار سبب تقویت عضلات گونه و بافت های پوست می شود و باعث می شود گونه ها سفت تر شوند.

ماساژ صورت

فک خود را محکم کنید

ابتدا، هر دو شصت خود را زیر چانه قرار دهید و انگشتان اشاره را روی فک خود قرار دهید. سپس، از زیر فک تا گوش های خود ضربه های کوچک بزنید و دوباره این مسیر را برگردید. تا جایی که می توانید، خوب فشار دهید. این ماساژ باعث می شود گره های لنفی تحریک شوند و از افتادگی عضلات فک و شانه پیش گیری شود. این ماساژ را دو بار در هفته و هر بار ۵ مرتبه تکرار کنید تا آثار آن را بر جوان سازی پوست ببینید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *