آیا ادعای مصریان درباره یک ارتباط بسیار محرمانه بین معماران Cydonia و جهان خاکی درست بوده ؟(تپه ملک شاه ایران و چهره مریخ)

ساختار تپه ایرانی مصنوع  است و نه طبیعی

آیا ادعای مصریان درباره یک ارتباط بسیار محرمانه بین معماران Cydonia و جهان خاکی درست بوده ؟

یک هرم دارای راسی مسطح ( با ساختار اضافی در نوک راس زاویه ای اش ) یک دید و نظریه ای از پلتفورم(the face) » چهره » ایرانی ارائه می کند

تصاویر آرشیو شده در تاریخ ۱۹۳۷ اثبات می کند که «چهره» ایرانی براستی مصنوع ( یا ایجاد شده توسط کسی یا چیزی است نه طبیعی). به طور قابل توجهی شکل «چهره» مانند حداقل با یک هرم با راس مسطح همراه است . یکی از اثرها که از بالا به آن نگاه شده مثل یه مرکز فرهنگی شبه مصری است و یک تفسیری از تاسیسات نامتعارف هندسی گوناگون در ناحیه “The CITY” در Cydonia است .

معماران Cydonia

محدوده Cydonia بروی مریخ

معماران Cydonia

تصویر سه بعدی «چهره» و «هرم» در Cydonia مریخ by (Mark J. Carlotto, Ph. D.)

انیمیشن  mark carlotto در بالا صورت یا چهره دیده شده از سطح City را نشان میدهد . به شباهت این چهره با ساختار ایرانی آن توجه کنید تصویر زیر دارای تطابق یکسانی است :

تقارن و شکل پایه (تپه) ایرانی به طور قابل توجهی شبیه چهره بروی مریخ است . در زیر شکل سایه دار chris joseph از چهره Cydonia هست که «چشم»  «دهان»  «سوراخ بینی» و «موی سر» نشان داده شده است . در حالیکه تپه در ایران فاقد جزئیات ظاهری است  تمام ساختارش شبیه به همتایش بروی مریخ است . بعلامه شباهت عمده در گودی موجود در نیمه بالایی آن است که اشاره به بخش » دهان» چهره واقع بروی مریخ دارد .

مصریا اغلب از یک ارتباط بسیار محرمانه بین معماران فرضی در Cydonia و جهان خاکی مطالبی را بیان کرده بودند . سطح برجسته (تپه) ایرانی با اینکه به برجستگی مجسمه ابوالهل نیست علی رغم اینکه قصد براین بوده تا از بالای آسمان مشخص باشد  اما بسیار با چهره بروی مریخ از دیدگاه معماری منطبق است .

این به طور کامل اگر چهره martian ( اگر مصنوع باشد ) اصلا از ساختاری با تکنیک بالا استفاده نشده است . اما یه پشته خاک است شبیه به موارد دیگر که به دست اروپاییان باستان و فرهنگ های بومی آمریکایی ساخته شده بود .

البته که وجود چنین ساختاری در ایران هیچ نوعی از «ارتباط باستانی» را اثبات نمی کند . اما به ما اجازه می دهد تا بازبررسی کنیم : وقتی که درباره سطح Martian سرچ می کنیم به اینکه به چی فکر می کنیم  چه می دانیم و دنبال چه هستیم نیز فکر کنیم . چنین ساختارهایی ممکن است نشانه های فریبنده طبیعی باشد .

اگر یافته های بدست آمده در ایران چیزی جدید به ما یاد دهد این یعنی که ما واقعا در مورد فرضیه سطوح تکنیکی کامل martian چیزی نمی دانیم . پیگیری هوشمندانه رمز Cydonia ممکن است به ما در کاتالیز کردن (سرعت بخشیدن) هوشیاریمان از اینکه ما در نقشه گیتی کی و چی هستیم کمک کند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *