آیا دانشمندان روس اسرار اهرام را یافته اند؟

 اسرار اهرام

 نتایج مطالعات محققان روس در مورد اهمیت و کاربرد اهرام . آیا اهرام صرفا مکان هایی برای دفن بوده اند یا خاصیت های دیگری هم داشته اند؟

اهرام سازه هایی شگفت انگیز هم برای مردمان کهن و هم برای امروز می باشند.این سازه های مگالیتی نه تنها در مصر بلکه در تمام نقاط زمین دیده می شوند.برخلاف تصور رایج که بیشتر اهرام در مصر هستند ،آنها بیشتر در امریکای جنوبی ،آسیا ،اروپا واقع هستند. بیشتر سوالات در مورد اهرام ای انست که در چه زمانی ساخته شده و چه کسانی انها را ساخته اند؟ سوالاتی که تلاش زیادی شده که جوابی برایشان داده شود اما همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارند.

برخی مدعی شده اند که اهرام در مصر ۴۵۰۰ سال پیش ساخته شده اند،اما این نظریه رد شده است و برخی مدعی هستند که ساخت آن ها بسیار بسیار پیشتر از سلسله های فراعنه بوده است. اما سوال دیگر این است که آن ها برای چه هدفی ساخته شده اند؟ جواب رایج این است که اهرام در واقع مکان هایی برای دفن شاهان بوده اند. اما این تصور اخیرا توسط یک تیم تحقیقاتی از روسیه رد شده است و آن ها معتقدند که بسیار ساده انگارانه خواهد بود که فقط اهرام را مکان هایی برای دفن اجساد در نظر بگیریم.

تحقیقات گسترده شان نتایج جالبی در بر داشته است.بر اساس این نتایج اهرام سازه هایی هستند که پیشینیان به اهمیت فوق العاده آن ها پی برده اند و به همین دلیل است که در اقصی نقاط جهان شاهد اهرام متعددی هستیم. در واقع اجداد ما یک تبادل دانش در مقیاس جهانی با همدیگر داشته اند و اهرام بعنوان هسته های مرکزی این ارتباطات بوده است.در اینجا نتایج تحقیقات دانشمندان روس و بالخص دکتر ولادیمیر کراسنولووت را در مورد اهمیت اهرام ذکر می کنیم. اما قبل از ان لازم به ذکر است که دولت روسیه بخاطر ادای احترام به این تحقیقات و نتایج آن یک هرم به ارتفاع ۱۴۴ فوت در خارج از مسکو ساخته است.

اسرار اهرام

علاوه بر این ، اهرام دیگری نیز در نقاط مختلف در روسیه ساخته شده اند. مصالحی که برای ساخت این اهرام استفاده شده از جنس آهن و فایبرگلاس است. برخی از نتایج تحقیقات در مورد فایده اهرام باورنکردنی است. در زیر به اختصار اهمیت اهرام ذکر می شود:

❄️برخی از اهرام در مجاورت چاههای نفت ساخته شده که بنابر گزارش دانشمندان روس،نفت استخراج شده ۲۵ درصد خالص تر بوده و به میزان ۲۵ درصد بیشتر تولید داشته است.

❄️ اهرام مواد سمی زمین های مجاور را که در معرض محصولات ارگانیک هستند از بین می برد.
? برخی بیماری ها در اثر مجاورت با اهرام درمان می شوند.بنابر یک گزارش به موش ها ویروس سالمونلا تزریق نمودند،برخی از آن ها را در بیرون و برخی را داخل هرم گذاشتند میزان مرگ موش های داخل هرم کلا ۶ درصد گزارش شد. در حالی که میزان مرگ در خارج از هرم رقم بالایی را نشان می داد.
❄️ قبل از کاشت هزاران هکتار زمین با ۲۰ بذر مختلف ،بذر های گیاهان را برای مدتی در داخل هرم گذاشتند و سپس کاشتند میزان تولید در مقایسه با بذرهایی که در هرم گذاشته نشده بودند ۲۰ درصد میزان برداشت بیشتری را نشان داد.
? اهرام خاصیت دفع و تخفیف زلزله را دارند و اثرات زلزله را تا حدود زیادی کاهش می دهند.
❄️ یک نوع انرژی چرخشی در بالای اهرام مشاهده شده که روس ها توانسته اند انرا اندازه گیری نمایند و مشخص شده که انرژی الکترومغناطیسی نیست بلکه انرژی خالص نقطه صفر می باشد.انرژی که توسط نیکلا تسلا کشف شده است و با عنوان انرژی پیچشی شناخته می شود.این نوع از انرژی برای ارتباطات و کاربردهای متنوع دیگر می تواند استفاده شود.حتی گفته شده طوفان های قوی در اثر برخورد با این انرژی خنثی می شوند.
? برای برخی از زندانیان که رفتار خشنی داشته اند زندان هایی به شکل اهرام ساخته شده است در نتیجه کاهش چشمگیری در رفتار خشونت آمیزشان دیده شده و همچنین از میزان اعتیادشان به الکل و مواد مخدر کاسته شده است.
❄️ بر اساس نتایج شان،مشاهده شده که وقتی در مجاورت اهرام قرار می گیرند،سیستم ایمنی ارگانیسم های زنده و قابلیت بدن برای احیا و همچنین قابلیت رگ ها برای ترمیم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

اسرار اهرام
? مشاهده شده که در سرتاسر اهرام و تا ارتفاع ۹۳ کیلومتری شان یونیزه شدن هوا بسیار متراکم تر بوده است این بدین معنی است که ملکول های هوا از لحاظ الکتریکی شارژ می شوند.
❄️ مواد غذایی که در داخل هرم نگهداری شده دو تا سه برابر تازه تر از نمونه های نگهداری شده در محفظه های عادی بوده است.طعم مواد افزودنی داخل مواد غذایی کم شده و طعم طبیعی غذا افزایش یافته است.
اما ممکن است سوال شود ایا واقعا این نتایج درست و واقعی است زیرا باور کردن برخی از این نتایج دشوار است اما به هرحال این ها نتایجی است که دانشمندان روس اعلام نموده اند و البته هنوز علم درستی این نتایج را تایید ننموده است فلذا نمی توان به صرف اعلام چنین نتایجی از جانب برخی صحت آن ها را تایید نمود .

نتایج تحقیقات دانشمندان روس در مورد اهرام . چرا در گذشته های دور علیرغم عدم ارتباطات،در تمام قاره ها اهرام وجود دارد؟

در مکزیک یک کشاورز یک هرم آزتکی به ارتفاع ۱۰ متر را در ملکش ساخته و ادعا کرده ۳۰ سال پیش موجواتی بیگانه به او توصیه کرده اند هرمی بسازد. اما در بین شخصیت های تاریخی دیکتاتور سابق رومانی نیکلای چاوشسکو یکی از علاقمندان اهرام بوده است . در دهه ۸۰ او دستور ساخت هرمی را مشابه هرم روس ها داد تا نتایج آن را ببیند که البته ظاهرا اهرام برای او نه تنها خوش یمن، بلکه مضر بوده اند زیرا چند سال بعد سرنگون و اعدام شد.

اسرار اهرام

اما باز گفته شده افرادی که در داخل ساختمان های هرمی آهنی-شیشه ای رفته اند احساس بهتری را تجربه نموده اند، حتی برخی گفته اند که مریضی شان از بین رفته است، برخی مدعی شده اند که نازا بوده و پس از گذران مدتی در هرم صاحب بچه شده اند، همچنین گفته شده گیاهان رشد بیشتری داشته و آب لوله خالص تر شده است.

البته برخی صحت این ادعاها را بعید دانسته و معتقدند اهرام صرفا سازه هایی باستانی بوده و فقط جنبه ای آیینی و مذهبی داشته اند. اما سوالی که مطرح می شود و هنوز کسی نتوانسته جواب قانع کننده ای به آن بدهد این است که دلیل ساخت گسترده اهرام در گذشته های دور چه بوده است؟ در آن زمان ها (اگر نظر علم مبنی بر ۴ تا ۵ هزار سال قدمت اهرام را قبول کنیم) هیچ نوع ارتباطی در بین انسان ها در قاره های مختلف نبوده است پس چگونه است که در بیشتر قاره ها شاهد وجود اهرام متعددی هستیم.

حتی اخیرا با آب شدن یخ ها در قطب شمال و جنوب تصاویری از نرم افزار گوگل ارت منتشر شده است که نشان از وجود اهرام در آن مناطق نیز دارد و این موضوع بر ابهام در این قضیه می افزاید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *