آیا زمین توخالی است؟

آیا زمین توخالی است؟خلبان ارتش آمریکا در دهه ۵۰ میلادی :”دو سوراخ بزرگ در دو قطب شمال و جنوب وجود دارد و در داخل زمین زندگی در جریان است”

 زمین توخالی

تصویر سوراخ قطب جنوب توسط ایستگاه فضایی

اخباری سری از دهه پنجاه میلادی به بیرون درز کرده، که مدعی شده در سال ۱۹۵۱ ارتش آمریکا به اطلاعاتی دست پیدا کرده که در واقع کره زمین توخالی است و در داخل آن انسان ها زندگی می کنند، بطوریکه در قطب شمال و جنوب دو حفره بسیار بزرگ وجود دارد که راههای خروجی داخل زمین هستند حتی در داخل زمین خورشید کوچکی وجود دارد، که نورافشانی می کند،مزارع و جنگل وجود دارند،حتی دارای تمدنی مانند تمدن روی زمین وجود دارد.

 زمین توخالی

ارتش آمریکا در قطب شمال و جنوب پایگاه نظامی دارد، در سال ۱۹۵۲ یک خلبان ارتش آمریکا، برای ماموریتی با هواپیمایش در قطب شمال پرواز کرده و این سوراخ های عظیم را می بیند، او مشاهده می کند که از داخل این سوراخ ها پرنده ها بیرون می آیند و چشمش به ساختمان ها می افتد، وی کنجکاو شده و بداخل سوراخ وارد می شود و در یک فرودگاه فرود می آید، او می گوید با آنها ملاقات کردم، مثل ما انسان بودند اما بسیار زیباتر از ما بودند.

 زمین توخالی

خلبان ارتش آمریکا که بداخل حفره زمین پرواز کرد.

آنها بمن گفتند که ما هرگز جنگ و دعوا نداریم، چیزی به اسم حسادت نداریم، دروغ نمی گوییم و بارها توانسته ایم با شما انسانهای روی زمین تماس برقرار کنیم اما حکومت های شما با خشونت با ما برخورد کردند و هواپیماهای ما را سرنگون کردند، ما به انرژی پاک و نامحدود کیهانی دسترسی داریم، چیزی به اسم آلودگی هوا نداریم،ما پس از برخوردهای بد شما دیگر هیچ گونه ارتباطی با شما برقرار نکرده ایم و نخواهیم کرد مگر اینکه با مشکل حادی روبرو شویم و مجبور به اینکار شویم.

 زمین توخالی

تصویر خیالی از انسان های داخل زمین به گفته خلبان ارتش آمریکا

خلبان می گوید پس از ساعت ها صحبت با آنها خداحافظی کردم و سوار هواپیمایم شدم، اما متوجه شدم که سوخت کافی ندارم، آنها بمن گفتند نگران نباشم و در عرض یک ساعت یک مبدل سوخت روی هواپیمایم نصب کردند و سپس سوخت پاک وارد باک ها کردند و من توانستم به مرکز مان در قطب شمال برگردم.

پس از بازگشت موضوع را به فرماندهان گفتم آنها به من هشداردادند که مبادا از این قضیه به کسی چیزی بگویم و تا آخر عمر مرا بنوعی در تحت نظارت مستقیم قرار دادند، اما من اینها را در جایی نوشتم و به همسرم دادم تا پس از مرگم آنرا فاش سازد.

 زمین توخالی

صفحه روزنامه مربوط به دهه پنجاه که نوشته، ناسا سیگنال‌های رادیوئی از مرکز زمین دریافت نموده است.

 زمین توخالی

اینهم تصویر دیگری از سوراخ قطب جنوب که توسط ماهواره گرفته شده است.

 زمین توخالی

تصویر دیگر از سوراخ قطب شمال توسط ایستگاه فضایی

و اما سوال همیشگی آیا این ماجرا واقعیت دارد؟ باید گفت احتمال اینکه این داستان واقعیت داشته باشد بسیار ضعیف است، اما از یاد نبریم که هر چیزی در این دنیا امکان پذیر است، و این داستان چیز زیاد عجیبی نیست وقتی به خودمان و موجودیت مان در روی زمین نگاه کنیم، می بینیم که حیات انسان در میان میلیارد ها سیاره و ستاره کهکشان راه شیری بسیار بسیار عجیب تر از هر چیزی است اما چون ما از وقتی بدنیا آمده آیم و چشم باز کرده آیم این دنیا و زمین را دیده آیم برایمان عادی شده است، فرض کنیم زندگی در داخل زمین واقعیت داشته باشد و گروهی بتوانند راهشان را به بیرون به سطح زمین باز کنند، چقدر از دیدن ما تعجب خواهند کرد؟ لذا ما بهمان اندازه عجیب و غیر قابل باور برای آنها هستیم که آنها برای ما…

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *