آیا مریخی ها در زیر سطح سیاره سرخ زندگی می کنند ؟

mars-mans

یک کارمند سابق در سازمان ملل که ملیتی کانادایی دارد ادعا نموده که با شواهدی که در مریخ دیده است تقریبا متقاعد شده که موجودات بیگانه ای در مریخ زندگی می کنند . آندره گیگناک گفته که با مطالعه و تحقیق در میان تصاویر ناسا شواهد تمدن فرازمینی را یافته است. این کانادایی ۵۸ ساله که ادعا می کند در سازمان ملل در نیویورک کارکرده است گفته در بین عکس ها یک فرازمینی مونث ،جسد یک فرازمینی دیگر ،یک ربات چهارپایه و کنده کاری هایی شبیه کوه راشمور از رهبران تاریخی مریخی ها یافته است . ( کوه راشمور کوهی در امریکا است که تصاویر رهبران انقلاب امریکا در انجا کنده کاری شده ).

آقای گیگناک که با یک خبرگزاری علمی گفتگو می نمود گفت : آنها در مریخ هستند ،من کشفیاتی دارم که واقعا نفس گیر است. او هم چنین گفته که در یکی از تصاویر از گودال گیل شواهدی از تمدن فرازمینی یافته و همچنین یک حفره را در یک پناگاه یافته که به نظر او مریخی ها در زیر سطح مریخ زندگی می کنند .

هرچند دانشمندان کشفیات این شخص را به پاریدولیا یک نوع حالت که ذهن چشم را فریب داده و چیزهای طبیعی را با چیزی که ذهن فکر می کند جایگزین می نماید و جالب است که بیشترین پاریدولیا مربوط به چهره انسان است یعنی ذهن بیشتر اشیا را شبیه چهره انسان در نظر می گیرد . البته اقای گیگناک گفته او چنین فکر نمی کند و مطمئن است آنچه دیده  واقعیات است .

او گفته البته حاضر است تا کسی مرا متقاعد کند که اشتباه می کنم . نایجل واتسون یک محقق فرازمینی به میل آنلاین گفت حفره ها در تصاویر قبلی ناسا نیز دیده می شود که برخی می تواند بر اثر سایه یا عدم رزولوشن کافی ایجاد شده باشد ، البته ادعای اینکه ممکن است زندگی در زیر سطح سیاره سرخ جریان داشته باشد هم ایده جالبی است اما تا واقعیت فاصله زیادی دارد او می افزاید برخی احتمال یک پروژه سری  فضایی را در مریخ می دهند که بعید به نظر می رسد زیرا پنهان سازی آن کار ساده ای نخواهد بود .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *