آیا ممکن است بیگانگان فرازمینی شوهای تلویزیونی قدیمی ما را تماشا کرده باشند؟

بیگانگان فرازمینیایده جالبی می گوید ، به احتمال زیاد بیگانگان فضایی اکنون از تمام ابعاد و زندگی ما انسان ها با خبر شده اند ، اما چطور؟ جواب خیلی ساده است، با تماشای شوهای تلویزیونی قدیمی ما ، به عنوان مثال اگر شما در سیاره ای با فاصله ۴ سال نوری از زمین زندگی می کنید ، نور چهار سال پیش از زمین را خواهید دید و هر چه فاصله سال نوری بیشتر باشد این اندازه بیشتر می شود و امواج رادیو و تلویزیونی نیز از همین قاعده پیروی می کنند ،

این سیگنال ها در فضا پخش شده و راهشان را با سرعت به طرف کهکشان ها طی می کنند ، انسان در سال ۱۹۳۰ ارسال امواج رادیویی و تلویزیونی را به وسیله ترانسمیترهای بسیار قوی که تشعشع الکترومغناطیسی را به هوا پمپاژ نمود ، آغاز کرد .

از اولین پخش رادیویی ۱۱۴ سال گذشته است ، این یعنی این امواج الان به سیارات و ستاره هایی با فاصله ۱۱۴ سال نوری رسیده اند و شاید اکنون ، موجودات فرازمینی دارند شو تلویزیونی “من لوسی را دوست دارم” یا “لیلی و مجنون” را تماشا می کنند ، این موضوع احتمال نه تنها دور از ذهن نخواهد بود ، بلکه احتمال بودن آن را اگر بطور علمی و منطقی بررسی کنیم تقریبا ۱۰۰% است . برای درک بهتر مطلب مطالعه موضوعات ، معادله #دریک یا #پارادوکس #فرمی را مطالعه نمایید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *