آیا ناسا مدارکی که وجود موجودات فرازمینی را ثابت می‌کند، از بین می برد؟

گری مک کینون : سال‌هاست ناسا و دولت آمریکا می‌دانند که کره‌ی زمین توسط موجودات فرازمینی از کهکشان‌های بسیار دور تحت نظر است.

279396

گری مک کینون که پس از نفوذ به پایگاه اطلاعاتی کامپیوترهای ناسا، ارتش آمریکا و پنتاگون به مدت ۱۰ سال در برابر قانون استرداد مجرمین به آمریکا مقاومت کرد، به‌تازگی ادعای شوکه کننده‌ای را مطرح کرده است.
این مسئله هم چنان در صدر «تئوری‌های توطئه» باقی می‌ماند؛ اینکه سال‌هاست ناسا و دولت آمریکا می‌دانند که کره‌ی زمین توسط موجودات فرازمینی از کهکشان‌های بسیار دور تحت نظر است. شاید به این خاطر که مردم نتوانند واقعیت را بپذیرند و یا باعث رو به افول رفتن باورهای دینی و نظم جامعه شود، مسئله وجود موجودات فرازمینی سال‌هاست که از مردم پنهان می‌شود.

ماجرا از زمان شروع شد که در نوامبر سال ۲۰۰۰ پیمانکار سابق ناسا افشا کرد اسناد ناسا پیش از ارسال تصاویر ماهواره‌ای به زمین به‌صورت دیجیتالی ویرایش می‌شوند و موجودات فرازمینی از آن حذف می‌گردند. همین مسئله باعث شد آقای مک کینونِ ۴۹ ساله تصمیم بگیرد که اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورد.

مک کینون گفته است سیستم امنیتی پایگاه‌های اطلاعاتی سه سازمان نامبرده آن‌قدر نقطه‌ضعف داشت که او توانست برای ۲ سال و ۱۸ ماه به تمام سرویس‌های اطلاعاتی‌شان دسترسی داشته باشد. در گام اول وی در پایگاه ناسا به دو پرونده برخورد که یکی با عنوان «افسران غیرزمینی» با ذکر رتبه و نام و دیگری با عنوان «کالاهای مبادله شده بین سفینه‌ها». هرچند مک کینون می‌گوید در حال حاضر اسم افسران یا سفینه‌ها را جایی ثبت نکرده اما مدعی است در مراجعات بعدی هیچ اثری از پرونده‌هایی که اصطلاح « افسران غیرزمینی » در آن به‌کاررفته باشد، نیافت.

باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *