اتحاد جماهیر شوروی – شلیک و سرنگون کردن یوفو با موشک زمین به هوا و حوادث بعدی

shot-ufo-1

در ساعت ۱۱ قبل از ظهر روز ۱۰ اگوست ۱۹۸۹ در نزدیکی شهر پروهلادنی در روسیه ، رادار ارتش شوروی یک شی ناشناس را رویت و کشف نمود و بلافاصله تلاش برای ارتباط با شی انجام شد اما هیچ پاسخی از آن شی دریافت نشد . از این رو شی ناشناس به عنوان یک وسیله پرنده متخاصم اعلام گردید .

سیستم های دفاعی به حالت آماده باش درآمدند و موشک های زمین به هوا و میگ ۲۵ برای اقدامات بعدی آماده شدند و میگ برای شناسایی و تعقیب شی ناشناس اعزام گردید . مسیر حرکت شی به طرف شمال بود و چون شی شناسایی نشد موشک زمین به هوا به طرف آن شلیک گردید و با شی برخورد کرد و باعث شد تا شی در کوه های قفقاز سقوط کند .

بلافاصله یک تیم شامل یک هلی کوپتر برای بازیابی و آوردن بقایای شی به آن ناحیه اعزام گردید . تیم اعزامی وقتی به محل سقوط رسیدند با شی ای دیسک مانند که ۶ متر طول و سه متر ارتفاع داشت مواجه شدند . تیم اعزامی با پوشش مناسب شی را که بر اثر برخورد موشک شکل اصلی خود را از دست داده بود آزمایش کردند و دوز تشعشع بالایی نیز مشاهده شد .

shot-ufo-2

این شی به پایگاه هوایی موزدوک که در آنجا بمب های هسته ای و دوربرد نگهداری می شدند ، منتقل گردید . بلافاصله یک تیم متخصص مسئول بررسی شی مرموز گردید و سازمان ک گ ب نیز اقدامات لازم برای پوشش و مخفی کردن موضوع را در دستور کار قرار داد . این تیم پس از ساعت ها تلاش توانستند به در ورودی این شی دسترسی پیدا نموده و آن را باز کرده و وارد آن شدند . آن ها با یک سیستم کنترلی بسیار عجیب و پیشرفته روبرو شدند و از همه مهمتر سه موجود با قدهای حدود یک متری مشاهده شدند که از بین آن ها دو تا بر اثر سقوط کشته شده و سومی بشدت زخمی شده بود .

او را بلافاصله در اختیار یک تیم پزشکی قرار دادند تا بهر طور که شده او را نجات دهند اما او ساعاتی بعد بر اثر جراحات وارده مرد . این موجودات یک پوشش سفید متمایل به خاکستری داشتند اما پوست واقعی آن ها مخلوطی از رنگ آبی و سبز با بافتی شبیه خزندگان بود . آن ها سرهایی بزرگ بی مو و کاملا گرد ، چشمان درشت و سیاه و دارای یک لایه محافظت کننده داشتند و سه انگشت بیشتر نداشتند .

مسئولان روسی این سه موجود را در محفظه شیشه ای در یک پایگاه سری زیرزمینی جای دادند . این مکان در داخل جنگل نزدیک مرکز تحقیقی سولنچنوگورسک واقع است . خود شی ناشناس به محلی دیگر منتقل گردید . این اطلاعات بعدها توسط سه نفر از افراد  تیم تحقیقاتی ، به نام های آنتون آنفالوف ، لنورا عزیزوف و الکساندر موسولوف افشا گردید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *