احتمالا آی‌فون‌های بعدی اپل با نمایشگر ۶.۵ اینچی ساخت ال‌جی تولید خواهند شد

همان‌طور که می‌دانید در سال ۲۰۱۷، کمپانی ال‌جی نتوانست وظیفه تامین پنل‌های نمایشگر آی‌فون ۱۰ اپل را برعهده بگیرد و نبرد را به رقیب هم‌وطن خود واگذار کرد. اما حالا بر اساس گزارش منتشر شده در کره جنوبی، به‌نظر می‌رسد اهالی کوپرتینو تصمیم گرفتند تا شرکت تامین‌کننده پنل‌های OLED مورد نیاز برای صفحه نمایش آی‌فون‌های بعدی خود را تغییر دهند.

منابع سرمایه‌گذاری آگاه، بیان می‌کنند که شرکت ال‌جی به عقد قرارداد برای تولید پنل‌های OLED نمایشگر آی‌فون‌های اپل در سال آینده بسیار نزدیک شده و انتظار می‌‌رود این پنل‌ها نیمه دوم سال جاری تولید شوند. با این‌که اطلاعات یاد شده هنوز غیررسمی است ولی چندی پیش کره‌ای‌ها اعلام کرده بودند که با تیم‌کوک و شرکت اپل در حال مذاکره هستند.

احتمالا آی‌فون‌های بعدی اپل با نمایشگر 6.5 اینچی ساخت ال‌جی تولید خواهند شد

طبق آخرین تحقیقات انجام شده، کمپانی ال‌جی قادر است تنها ۱۵ الی ۱۶ میلیون پنل را در سال ۲۰۱۸ تولید نماید و اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، باید افزود که هنوز کمپانی سامسونگ بخش اعظمی از پنل‌های مورد نیاز شرکت اپل را تامین خواهد کرد، چراکه اهالی کوپرتینو سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، به فروش می‌رسانند.

علاوه‌بر این موضوع، شایعات دیگری هم درباره تغییر سایز نمایشگر آی‌فون‌های بعدی این سازنده وجود دارند که بیان می‌کنند ال‌جی قصد دارد فقط پنل‌های ۶.۵ اینچی صفحه نمایش را برای استفاده در نسل بعدی گوشی‌های آی‌فون تولید کند و سامسونگ نیز وظیفه تامین پنل‌های ۵.۸ یا ۶ اینچی را برعهده خواهد داشت. این موضوع بدین معناست که احتمالا در سال آینده باید منتظر دو نسخه متفاوت از آی‌فون ۹ باشیم که یکی از آنها با نمایشگری هم‌اندازه آی‌فون ۱۰ و دیگری با صفحه نمایشی بزرگ‌تر برای رقابت با گلکسی نوت ۹ روانه بازار خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *