احتمالا بازی The Last of Us Part 2 در سال ۲۰۱۸ عرضه نشود

بازی The Last of Us Part 2

بازی The Last of Us Part 2 یکی از مورد انتظارترین عناوینی انحصاری پلی‌استیشن ۴ محسوب می‌شود ولی به نظر می‌رسد که این عنوان در سال ۲۰۱۸ عرضه نخواهد شد.

 

خیلی از طرفداران به این امید داشتند تا در سال ۲۰۱۸ بازی The Last of Us Part 2 را تجربه کنند ولی عده‌ای نیز بودند که باور داشتند بازی برای سال ۲۰۱۸ آماده نخواهد شد و تا سال ۲۰۱۹ باید منتظر ماند.

بلاگ پلی‌استیشن طی یک نظر سنجی از طرفداران خواسته است که بازی مورد انتظار خود که قرار است در سال ۲۰۱۸ عرضه شود را انتخاب کنند و کمال تعجب نام بازی The Last of Us Part 2 در این لیست مشاهده نمی‌شود.

The Last of Us Part 2 بزرگ‌ترین انحصاری سونی محسوب می‌شود و سال پیش در همین نظرسنجی سونی این بازی را در لیست قرار داده بود. پس می‌توان این برداشت را کرد که خود سونی از انتشار این عنوان در سال ۲۰۱۸ اطمینان ندارد.

وقتی از مدیر شبکه‌های اجتماعی سونی در این باره سوال پرسیده شد، در جواب گفت که The Last of Us Part 2 را از لیست خارج کرده‌اند، چون در سال پیش این جایزه را کسب کرده بود. این پاسخ بسیار عجیب به نظر می‌رسد ولی به هر حال خیلی‌ها نیز بودند که انتظار انتشار این عنوان در سال ۲۰۱۸ را نداشتند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *