ادعای چند دختر : ما با بیگانگان فضایی رابطه برقرار کرده ایم و نوزادان آنها را به دنیا آورده ایم .

این زنان نه تنها یوفوها را مشاهده کرده اند بلکه افزون بر این با سرنشینان آنها رابظه ی جنسی نیز برقرار کرده اند و ۱۳ نوزاد دو رگه به دنیا آورده اند .
بریجیت نلسون و آلونا ورس که هر دو آمریکایی هستند از اعضای انجمن نوزادان دو رگه اند ، گروهی از زنان که ادعا می کنند فرزندانشان به همراه پدران بیگانه خود در سفینه های فضایی غول پیکر زندگی می کنند.

700_91860811fa33edb9831dd4323dbeeed5
این زنان معتقدند بیگانگان دی ان ای آنها را برداشت کرده اند تا کودکانی بوجود آوردند که هم مشخصه های انسانی و هم مشخصه های بیگانگان را دارا باشند ، همچنین ادعا می کنند لقاح هم بصورت مصنوعی و هم بصورت رابطه ی جنسی انجام گرفته است.
مجری بازاریابی سابق بریجیت نلسون که ظاهرا با ده فرزند دورگه اش تماس هاس منظمی داشته است، رابطه ی برون سیاره ایش را بدین صورت شرح می دهد :
» رابطه ی جنسی به طور باورنکردنی بسیار برتر از رابطه ای ابتدایی و خام بود. رابطه ای راحت و خواستنی ، بهترین رابطه ای که تجربه کرده ام»
طراح بازی های ویدیویی آلونا ورس که ۲۳ سال دارد مادر سه فرزند دورگه بیگانه است ، توضیح می دهد که چگونه در کلاسی به سمت آن فرازمینی جذب شده است.
آلونا می گوید : » ناگهان کنار آن موجود سبز خزنده نشستم و فورا احساسات جنسیم با نگاه کردن به او برانگیخته شد . بسیار حیرت زده شدم از این که در کلاس جلوی چشم همه که توجهشان به ما جلب شده است رابطه ی جنسی برقرار میکنم.»
آلونا درحالی که تصویر یکی از سه فرزند دو رگه اش را در دست دارد می گوید :» بنظر دیوانگی می آید و مردم می گویند من عقلم را از دست داده ام ، اما این اتفاق کاملا واقعی است .»
بریجیت می گوید بیگانگان تنها با همراهی زنانی تولید مثل می کنند «خودشان خواهان برده شدن هستند»، که ممکن است دلیلی باشد بر اینکه چرا شواهد اندکی برای اثبات این ادعاها وجود دارد .
او می گوید:» آنها تنها فرزندان ما را نمی برند بلکه نژاد دورگه ای می سازند که برتر از نژاد انسان است .»
این مادران تصاویری از کودکان دورگه خود ترسیم کرده اند که بنظر در حالی که به انسانها شباهت دارند، بیشتر دارای خصایص بیگانگان خزنده گونه مانند چشمان درشت سیاه هستند . در حالی که آنها هیچگاه فرزندانشان را در زمین ملاقات نکرده اند بریجیت می گوید «غم بسیاری از اینکه نمیتواند با آنها باشد احساس می کند.» همچنین اضافه می کند :» ما معتقدیم ممکن است صدها یا هزاران زن در سراسر دنیا باشند که فرزندان دورگه بیگانه دارند اما خودشان نیز از این موضوع مطلع نیستند. زیرا زنهایی که انتخاب شده اند تا از رابطه خود با بیگانگان آگاه باشند در جامعه مورد ستیز و منازعه قرار گرفته اند.»
بریجیت تا کنون موفق نشده است رابطه ای با ثبات و طولانی با یک مرد داشته باشد و دوستانش می گویند صراحتش اعتبار وی را در انظار عمومی و روابطش از بین خواهد برد . مادرش نیز داستان او را رد میکند. بریجیت می گوید : » من رابطه ی معمولی نداشته ام و اکنون این رابطه ی معمولی من شده است . میدانم زنان متاهلی نیز که این رابطه فرازمینی را تجربه کرده اند اگر موضوع را باهمسرانشان در میان بگذارند رابطه شان به شدت خراب می شود.»
بریجیت میگوید بیگانگان تنها با زنانی ملاقات می کنند که «خواهان برده شدن» هستند.او به زنانی که باور ندارند فرزاندشان دورگه باشند می گوید موارد حتمی در زندگیشان وجود دارد که با دقت به آنها متوجه تفاوتها خواهند شد. نشانه هایی مانند رویاهایی تکرار شونده از مطب پزشک یا کلاس درس ، از دست رفتن زمان یا حاملگیهای اشتباهی که به این معنیست که شما صاحب فرزندی دورگه بیگانه هستید.
همسران بیگانه اکنون برنامه هایی دارند تا همه مادران دورگه با هم در یک خانه زندگی کنند تا بتوانند در امنیت با فرزندانشان ملاقات کنند . این خانه میتواند در مکانی خارج از شهرها باشد جایی که فرزندانه دورگه آزادانه گردش کنند و تواناییهای خود را بروز دهند.

آلونا نیز ادعا می کند روی تخته ای به یک سفینه ی واقعی برده شده است . میگوید:» مردم ما را دیوانه میخوانند اما ما دیوانه نیستیم و تمام اینها واقعا برای ما اتفاق افتاده است.»

منبع : Disclose

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *