اسرار غارهای لانگیو در چین

غارهای لانگیو

یکی از عجیب ترین سازه های باستانی ، غارهای بسیار پیشرفته به نسبت زمان ساخت در چین به نام غارهای لانگیو می باشد ، نکته مهم در مورد این غارها این است که آن ها توسط طبیعت ایجاد نشده اند بلکه به وسیله موجوداتی حالا انسان یا غیر انسان ساخته شده اند . چرا این را می گوییم ؟ چون حتی یک سند هر چند کوچک تاریخی در مورد کسانی که آن را ساختند وجود ندارد .

غارهای لانگیو

هیچ اشاره ای در متون تاریخی و مذهبی چین به زمان ساخت آن ها نشده است ، این غارهای اسرار آمیز طبق برآورد دانشمندان بیش از دو هزار سال قدمت دارند و در داخل آن ها مجسمه هایی از سنگ که در سنگ های خود غار تراشیده شده اند وجود دارد ، علاوه بر این ، ستون ها ، راهروها و سازه های دیگری نیز وجود دارد که باعث حیرت و تعجب هر بیننده ای می شود که چطور در بیش از دو هزار سال پیش ، موجوداتی توانسته اند سنگ را شکافته و غاری را با آن عظمت در دل کوه سنگی پدید آورند .

غارهای لانگیو

باستان شناسان لاجرم اعلام کرده اند که این غارها بوسیله دست و ابزار اولیه قدیمی ساخته شده اند ، چیزی که باور آن نه تنها دشوار که تقریباً غیر ممکن است ، کاری به مثال های دیگر نداریم فقط به افرادی که در معادن کار می کنند نگاه کنید ، برای حفر معدن امروزه از وسایل مدرن شامل دریل ها و تیرکوب ها و ابزار آلات سنگین دیگر استفاده می شود و چقدر دردسر دارد ،حال به غارهای لانگیو نگاه کنید که چقدر بزرگ هستند ، چقدر تمیز درآورده شده اند ، چطور در آن ها ستون درست کرده اند چطور در دل سنگ راهرو پدید آورده اند و سوالات بسیار دیگر که فعلا بی جواب بوده و بنظر نمی رسد کسی بتواند برای آن ها جوابی بیابد .

غارهای لانگیو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *