اطلاعات اسنودن در مورد اثبات رابطه‌ آمریکا، هیتلر و آدم فضایی ها

تهران (FNA)- برخی رسانه‌های خبری گفته‌اند؛ کارمند اسبق آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)‌ اطلاعاتی را افشا کرده است که شامل اسناد غیر قابل انکاری مبنی بر تعیین سیاست خارجی و داخلی آمریکا توسط دستور کاری از آدم فضایی‌ها و یا فرازمینی‌ها دست کم از سال ۱۹۴۵ می‌باشد.

به نقل از  Whatdoesitmean.com  ؛ گزارش بسیار عالی سرویس امنیتی فدرال (FSB)  در مورد حدود دو میلیون رازهای امنیتی طبقه‌بندی شده‌ی دقیق از وزارت دفاع آمریکا (DOD) که آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) و سرویس امنیتی مرکزی(CSS‌) را راه اندازی‌ کرده است، بدست آمده‌است.

این گزارش توسط ادوارد اسنودن، آمریکایی دور از وطن منتشر شده است که شامل اسناد غیر قابل انکاری است که نشان می‌دهد دستور کار آدم فضایی‌ها یا فرازمینی‌ها سیاست داخلی و خارجی آمریکا را دست کم از سال ۱۹۴۵ تعیین می‌کند.

download

ادوارد اسنودن یک متخصص کامپوتر است، کارمند اسبق آژانس جاسوسی مرکزی (CIA) و کارمند اسبق (NSA/CSS) و کسی است که این اطلاعات بایگانی شده را در اواخر ۲۰۱۲ برای بسیاری از رسانه‌ها افشا کرد و پس از معرفی به عنوان تحت تعقیب ترین فرد روی زمین در سال ۲۰۱۳ توسط دولت اوباما پناهندگی موقت روسیه را پذیرفت.

همچنین این گزارش FSB نشان می‌دهد که اسنودن با ایمیلی با موضوع ” من و بقیه چیزهایی داریم که میتواند مورد توجه شما باشد.؟.؟.؟” با روزنامه‌نگاران و وبلاگ‌داران مطرح آمریکایی و نویسنده گلن گرینوالد ارتباط بر قرار کرده‌بود.

به زبان خود اسنودن این گزارش ادامه خواهد داشت، او دلیل دست یابی و افشای این اطلاعات را تشریح کرد و به او در مورد دو دولت مردی که یکی در انتخابات پیروز شده و دیگری دولت پشت پرده را اداره میکند هشدار داد.

در کنار هشدارهایی که اسنودن و گروهش در مورد سردمدار این دولت مخفی داد، کارشناس FSB در گزارشش از تصدیق آن موضوع در آخر هفته‌ی گذشته توسط وزیر دفاع سابق کانادایی پل هیلر یعنی کسی که به او توسط سرویس اطلاعاتی روسیه اجازه‌ی دست یابی به تمام اطلاعات اسنودن داده شد، خبر داد.

اگرچه متن دقیق تشکر وزیر دفاع هیلر از اطلاعات اسنودن در FSB هنوز بایگانیست، اما مدتی بعد از مصاحبه‌ی الکترونیکی شدیدش با FSB ، به او اجازه‌ی حضور در برنامه‌ی روسی جدید SophieCo در دو هفته‌ی گذشته داده شد. در آن جا بود که او اقرار کرد که فضایی‌ها برای هزاران سال است که از سیاره‌ی ما دیدن می‌کنند و انواع گوناگون فرازمینی‌ها مثل  قد بلندان سفید پوست که با نیروی هوایی آمریکا در نوادا همکاری می‌کنند را توصیف کرد.

در بسیاری از افشاگریهای ناگهانی … ، بیشترین نگرانی مراجع قدرت روسیه مربوط می‌شود به اطلاعات اسنودن در مورد قد بلندان سفید  ( که همانطور که گفته شد قبلا توسط وزیر دفاع هیلر افشا شده‌بود) که اینها همان فرازمینی‌هایی هستند که در دهه‌ی ۱۹۳۰ به طور دقیق و عالی آلمان نازی را ایجاد کردند.

در یکی از بیشمار رئوس مطالب این گزارش … نشان داده شده است که با کمک این فضایی‌ها در اواخر ۱۹۳۰ وقتی که آلمان نازی فقط ۷۵ زیر دریایی داشت، در طول چهار سال جنگ جهانی دوم ۱۱۶۳ زیر دریایی فوق تکلنوژیکی مدرن در کارگاه‌های کشتی سازی‌اش ساخت و حتی آنها را بکار برد.

در گزارش آمده است اطلاعات اسنودن همچنین دیدار قد بلندان سفید  را با رییس جمهور وقت آمریکا دوایت دی.آیزنهاور را تائید میکند و از آن زمان بود که رژیم مخفی که به طور پیوسته در آمریکا حکم رانی میکند تاسیس شد.

نگران کننده‌تر، هشدار گزارش FSB در مورد دستور کار قد بلندان سفید پوست  ‌است که توسط رژیم مخفی برای حکم رانی  مکالمات آمریکا برای کنترل سیستم سرویس الکترونیکی با قصد پنهان کردن هر گونه اطلاعات حقیقی در مورد وجودشان روی زمین بکار می‌رود. همانطور که در اطلاعات اسنودن آمده‌است، هدف نهایی آن‌ها شبیه سازی کلی و حکم‌رانی به جهان است.

آنچه که برای FSB در مورد تائیدات این گزارش مجهول است، کسانی هستند که هنوز در دولت آمریکا از اسنودن پشتیبانی می‌کنند، اما کسی که نوشته‌های کارشناسان اطلاعات روسیه را پیش میکشد اشتباه نمی‌کند و نشان از تحولی عظیم بر سر قدرت در مقابل این دولت مخفی به سرکردگی اوباما توسط  نیروهای ناشناخته  در جریان است.

ترسناک‌ترین موضوع برای سیاست گذاران و سردمداران روسیه شامل قسمتی از این گزارش است که اگر آن‌ها توسط اوباما با  قدبلندان سفید پوست  دولت مخفی در بیافتند آنگاه خود را با قدرت‌های دیگر فرازمینی تطبیق داده‌اند.

http://english.farsnews.com/newstext.aspx?nn=13921021000393

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *