اظهار نظر بسیار عجیب بزرگ خاندان بوش درباره موجودات فضایی

اظهار نظر بسیار عجیب بزرگ خاندان بوش درباره فضایی ها
ترجمه: iceman

ufo-681x383

جرج هربرت واکر بوش، بزرگ خاندان بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا این روزها حسابی مشغول کمپین های انتخاباتی برای پسرش جاب بوش کاندیدای ریاست جمهوری است، جاب این هفته در اورنالدو مراسمی برای جمع آوری کمکهای مردمی ترتیب داده بود.در خلال این مراسم، مردی از میان جمعیت سئوال عجیبی را مطرح کرد که منجر به پاسخ عجیب تر و شگفت انگیزتر توسط رئیس جمهور ‌پیشین و رئیس اسبق سازمان سیا، جرج واکر بوش می شود. یک فعال ژورنالیست از بوش می پرسد که چه زمانی حکومت آمریکا می خواهد واقعیات را درباره فضایی ها برای مردم آمریکا افشا کند.

ufo-1

جرج واکر بوش پاسخ می دهد «آمریکایی ها آمادگی شنیدن حقیقت در اینباره را ندارند و قادر به هضمش نیستند».
با این پاسخ، بهت و سکوتی در میان جمعیت و خبرنگاران حاکم شد. آنها با این پاسخ کاملآ سورپرایز شده بودند و تشویش و حیرت در چهره ی تمامی حاضرین کاملآ هویدا بود. حتی برگزارکنندگان مراسم نیز برای چند لحظه دچار تردید برای ادامه ی جلسه ی پرسش و پاسخ شدند.
برخی کارشناسان میگویند که بوش بزرگ ۹۱۱ ساله دچار آسیب در عملکردهای شناختی می باشد، او در وضعیت سلامتی آسیب پذیری به سر می برد و احتملا دچار اختلال عصب شناختی نظیر آلزایمر می باشد که می تواند دلیلی برای این پاسخ عجیب او باشد.

این اولین بار نیست که بوش بزرگ، نظری بحث انگیز را درباره ی یوفوها به زبان می آورد. در سال ۱۹۸۸ ژورنالیست گلوب آرکنس، از او درباره ی وجود فضایی ها میپرسد که بوش پاسخ می دهد:«من چیزهایی میدونم، میزان زیادی در اینباره میدونم». در این لحظه مصاحبه کات میشود. در مناظره ی دیگری که او با مجری دوکاکیس داشته است می گوید » من بسیار مراقب اطلاعات طبقه بندی شده در زندگی غیر خصوصی خودم هستم». بوش بزرگ در آن زمان معاون رئیس جمهور بود و به اطلاعات طبقه بندی شده دسترسی داشت.

در میان تمامی رئیس جمهورهای آمریکا، او بهترین حائز شرایط برای برملاکردن راز یوفوها می باشد. او یک سال ریاست آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا را بر عهده داشته و در راس مدیریت اطلاعات ملی ایالات متحده ی آمریکا قرار داشته است بنابراین ملزم به ارائه و گزارش اطلاعات امنیتی به جیمی کارتر بوده است.

اغلب گفته می شود که دولت آمریکا بسیار بیشتر از آنچه که درباره فضایی ها و یوفوها به افکار عمومی می گوید، می داند. اطلاعات طبقه بندی می شوند، چراکه حکومت معتقد است مردم قادر به هضم کردن واقعیت نیستند و آمادگیش را ندارند.
آیا این تازه ترین اظهار نظر بوش، گواهی دیگر بر این مدعاست؟! شاید هرگز نفهمیم!

منبع: http://www.pressexaminer.com/americans-cant-handle-the-truth-george-bush-senior-on-ufos/76219

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *