انتشار آپدیت جدید اپلیکیشن Notability

یادداشت برداری هم امروزه الکترونیکی شده و دیگر آن مفهوم سابق خود را ندارد. کاربران با استفاده از گجت های خود یادداشت ها و طرح های ذهنی را تایپ و برای استفاده در آینده ذخیره می کنند. اما برخی افراد هنوز هم به همان شیوه سنتی یعنی کاغذ و قلم وفادار مانده اند.

انتشار آپدیت جدید اپلیکیشن Notability

Notability یک اپلیکیشن یادداشت نویسی حرفه ای برای آیفون و آیپد است که کشیدن (با انگشت یا قلم) را به تایپ ارجحیت داده. امکاناتی همچون نقاشی ایده ها، حاشیه نویسی اسناد، امضای قراردادها، چرک نویسی، ضبط صدا، یادداشت نویسی و یا حتی تدریس در کلاس در این اپلیکیشن تعبیه شده است.

اپلیکیشن یادداشت برداری Notability به تازگی در آپدیت جدید خود مجهز به قابلیت تشخیص دست خط شده است.

انتشار آپدیت جدید اپلیکیشن Notability

نسخه ۸.۰ این اپلیکیشن از این پس می‌تواند دست خط کاربران آیفون‌ها و آیپدها را تشخیص داده و آن‌ها را به نوشته‌های مختلف تبدیل کند. برای کاربران آیپد، Notability امکان پشتیبانی جست و جو از طریق دست خط را نیز اضافه کرده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا با سرعت بیشتر محتویات را جست و جو کرده و سپس اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. مهم‌ترین کاربرد این قابلیت در نسخه ۸.۰ اپلیکیشن Notability امکان تبدیل دست نوشته‌ها به متن‌های تایپ شده است. Notability از همین حالا محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران دارد و حالا با ارائه قابلیت‌های یاد شده، تمایل کاربران به نصب آن بیشتر شده است.

لاگ تغییرات Notability که توسط توسعه دهندگان این اپلیکیشن در اپ استور ارائه شده است، شامل موارد زیر می‌شود:

  • -قابلیت جست و جو در کتابخانه یادداشت‌ها از طریق دست خط
  • -تبدیل دست خط‌ها به نوشته‌های تکست در آیپد
  • -فهرست کردن کتابخانه یادداشت‌ها به همراه امکان جست و جوی یادداشت‌های مبتنی بر دست نوشته
  • -اضافه شدن قابلیت Multi-Note که از طریق آن کاربران آیپدها می‌توانند دو یادداشت را به صورت ساید بای ساید و به صورت هم‌زمان باز کنند
  • -پشتیبانی از یادداشت‌های صوتی و ارائه امکان پخش آن‌ها از داخل برنامه

انتشار آپدیت جدید اپلیکیشن Notability

با وجود قابلیت‌های جدیدی که در این اپلیکیشن ارائه شده است، کاربرانی که برای آیپد خود اپل پنسل تهیه کرده‌اند، قادر به استفاده از قابلیت‌های پیشرفته‌تری خواهند بود. کاربران همچنین از نسخه‌های قبلی این اپلیکیشن امکان تبدیل نوشته‌ها و یادداشت‌ها را به فرمت PDF داشته‌اند.

Notability از همین حالا با قیمت ۹.۹۹ دلار در اختیار کاربران آیفون‌ها و آیپدها قرار گرفته است. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک در اپ استور، این اپلیکیشن پرکاربرد را برای دستگاه‌های خود دریافت و نصب کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *