انتشار اسناد جدید توسط اف بی آی در زمینه یوفوها و گزارش کارمند سابق اف بی آی در این زمینه

مطابق با اسناد افشا شده و منتشر شده توسط اف بی آی، نه تنها موجودات بیگانه از زمین دیدن کرده اند، بلکه همچنین موجوداتی از ابعاد دیگر به سیاره خاکی ما آمده اند. بنظر شما جالب نیست که اف بی آی به مطالعه پدیده یوفوها علاقه نشان داده است؟ آیا امکان نداره که فیلم های علمی تخیلی بر اساس رویدادهای واقعی ساخته شده باشه یا بهتر بگیم از روی اسناد عمدا درز کرده از منابع دولتی برای آگاه ساختن مردم،ساخته شده باشن؟ در سال ۲۰۱۱ اف بی آی برخی اسنادش را از حالت طبقه بندی شده خارج کرد، در یکی از این اسناد که در سال ۱۹۴۷،توسط یک مامور اف بی آی که درجه اش سرهنگ اعلام ولی اسمش بدلایل امنیتی پنهان نگه داشته شده بود،نوشته شده بود،گزارشی که او ارائه کرده بود حاصل مطالعه و تحقیقات دهها ساله او از موارد متعدد یوفوها بود مطابق با گزارش او، نه تنها موجودات بیگانه از سایر کرات به زمین آمده اند بلکه هم چنین موجوداتی از ابعاد دیگر نیز از زمین دیدن کرده اند.این موجودات طوری هستند که به یکباره در سیاره ما بشکل اشکال نیمه شفاف غول پیکر نمایان می شوند.

اسناد جدید توسط اف بی آی در زمینه یوفوها

نمونه ای از اسناد جدید اف بی آی در زمینه یوفوها.

برخی از موارد و ویژگی های مهم مربوط به یوفوها از گزارش این مامور اف بی آی بشرح زیر است:
– بخشی از دیسک حاوی خدمه است و بقیه حالت ریموت کنترل دارد
– ماموریت آنها صلح آمیز است و می خواهند مدتی در این جا اقامت کنند
– این دیدار کنندگان ظاهر انسان دارند اما بسیار بزرگتر
– آنها از سیاره ای به مفهوم و شکلی که ما سیاره می شناسیم نمی آیند، سیاره آنها اتری است( ماده اتر) که بداخل سیاره ما می تواند نفوذ کند، بنابراین برای ما قابل درک نیست.
– جسم دیدار کنندگان و سفینه شان بطور اتوماتیک با وارد شدن به میزان ارتعاش ماده متراکم ما ظاهر می شود
– دیسک هایشان( سفینه شان)،از یک نوع انرژی تشعشعی برخوردار است که هر نوع جسم مهاجمی را در آن واحد منهدم می کند، آنها بمحض اراده می توانند وارد محیط اتری شده و به راحتی، بدون هیچ رد و اثری ناپدید شوند.
– هیچ سیستم رادیویی نمی تواند با آنها ارتباط برقرار کند و نمی تواند مکان آنها را بیابد اما با رادار احتمال دارد البته اگر سیستمی مخصوص ساخته شود
حال سوالی که مطرح می شود اینست که آیا این موجودات از دیرباز یعنی صدها هزار سال پیش یا بیشتر به زمین آمد و رفت داشته اند؟ آیا آنها به تمدن و تاریخ انسان کمک کرده اند؟ آیا در تکامل انسان نقش داشته اند؟

اسناد جدید توسط اف بی آی در زمینه یوفوها

ساختمان غول پیکر ویهیکل اسمبلی ناسا ، فقط خدا می داند که در آنجا مشغول چه کاری هستند 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *