انتشار پنجمین بتای واچ او اس ۴.۳.۱ برای توسعه دهندگان

 

Mac OS سیستم عامل مخصوص کامپیوترهای شرکت اپل می‌باشد. نام این کامپیوترها، مکینتاش می‌باشد. Mac OS مخفف Macintosh Operation System است که به معنای «سیستم عامل مکینتاش» می‌باشد. شرکت اپل از روز گذشته، در کنار عرضه بتای جدید آی او اس و مک او اس، پنجمین بتای واچ او اس ۴.۳.۱ را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. توسعه دهندگانی که حساب کاربری ۹۹ دلاری اپل را خریداری کرده‌اند از همین حالا می‌توانند این نسخه از سیستم عامل واچ او اس را برای ساعت هوشمند خود دریافت و نصب کنند.

انتشار پنجمین بتای واچ او اس 4.3.1 برای توسعه دهندگان

شماره بیلد واچ او اس ۴.۳.۱ با عنوان ۱۵T5567a برای توسعه دهندگان ارائه شده است. این نسخه از سیستم عامل اپل واچ‌ها شامل تغییرات محسوسی نیست و تنها باگ‌های کوچک نرم افزاری که تا پیش از این در بتای چهارم واچ او اس ۴.۳.۱ وجود داشت در آن بر طرف شده است. به همین دلیل، دریافت این نسخه به توسعه دهندگانی که بتاهای پیشین را دریافت کرده‌اند، توصیه می‌شود.

انتشار پنجمین بتای واچ او اس 4.3.1 برای توسعه دهندگان

عرضه شدن بتای سیستم عامل واچ او اس ۴.۳.۱ نشان می‌دهد که شرکت اپل برای عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل برای اپل واچ‌ها آماده شده است و کاربران عادی در آینده نزدیک خواهند توانست تا آن را برای دستگاه‌های خود دریافت کنند.

توسعه دهندگان می‌توانند با مراجعه به بخش Developer Center اپل و وارد کردن اطلاعات کاربری خود، نسخه جدید بتای واچ او اس ۴.۳.۱ را برای اپل واچ خود دریافت کنند. بدیهی است که این نسخه از بتای واچ او اس؛ همچنان با باگ‌های شناخته شده همراه است که می‌تواند تجربه کاربری ساعت هوشمند را با مشکلات جدی مواجه کند. به همین دلیل، توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی واچ او اس جدید صبر کرده و فعلاً اقدام به نصب آن نکنید.

انتشار پنجمین بتای واچ او اس 4.3.1 برای توسعه دهندگان

نسخه‌های بتای منتشر شده از سیستم‌های عامل اپل، تنها برای تست قابلیت‌های جدید و توسعه نسخه‌های تازه اپلیکیشن‌ها ارائه می‌شود تا علاوه بر کشف مشکلات یاد شده، توسعه دهندگان زمان لازم برای توسعه نرم افزارهای خود برای نسخه‌های جدید سیستم‌های عامل را داشته باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *