انفجار هسته ای عامدانه در نیم میلیارد سال پیش

دکتر جان برندنبرگ

دکتر جان برندنبرگ ، فیزیکدان و اثبات انفجار هسته ای عامدانه در نیم میلیارد سال پیش ، با کشف عنصر ترینیتات در سطح مریخ…

دکتر جان برندنبرگ، فیزیکدان معتقد است که در مریخ زمانی تمدنی مانند زمین و حتی بسیار پیشرفته تر وجود داشته اما نسل شان و هر آنچه بوده و نبوده با سلاح های هسته ای از بین رفته است و بقول او محو شده است ، دکتر برندنبرگ معتقد است که این فاجعه هسته ای حدود نیم میلیارد سال پیش در مریخ روی داده و حیات بوسیله دو سوپر بمب هسته ای از روی سیاره سرخ محو شده .

اما دلایل او بر این مدعا این است که می گوید هر کس که نقشه خوان باشد می تواند به راحتی سایت هایی که انفجار هسته ای در مریخ اتفاق افتاده را ببیند .

دکتر جان برندنبرگ

در دو ناحیه سایدونیا مسا و گلکسیس کائوس این شواهد وجود دارد . او می گوید یک نژاد فرازمینی از سیاره ای دیگر به مریخ حمله کرده و آنجا را با بمب هسته ای منفجر نموده است و بر اساس داده هایی که از ناسا گرفته است ایزوتوپ های هسته ای یافت شده که این موضوع را تایید می کند .

ایزوتوپ های هسته ای که در اتمسفر مریخ وجود دارند دقیقا مانند بمب های هیدروژنی آزمایش شده در زمین هستند ، به گفته او در مریخ چیزهایی شبیه شیشه بنام ترینیتایت یافت شده که الان شما می توانید نمونه مشابه ترینیتایت را در سایت های آزمایش هسته ای در زمین پیدا کنید . او می گوید من یافته هایم را به پنتاگون دادم و آن ها مرا تایید کردند و حتی در کنفرانسی در حضور صدها متخصص و دانشمند برجسته ارائه کردم و هیچکس کوچکترین ایرادی بر سخنانم نگرفت .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *