اچ پی از دو ورک استیشن ۱۴u و ۱۵u رونمایی کرد

 

اچ‌پی از دو ورک استیشن فوق باریک و سبک به نام‌های زدبوک ۱۴u و ۱۵u رونمایی کرد.

HP اعلام کرده است که چند مدل ورک استیشن قابل‌ حمل زدبوک در دست ارائه دارد. یکی از این دستگاه‌ها نسخه‌ی جدیدی از زدبوک‌های ۱۴u است که به دلیل داشتن ضخامتی برابر با ۱۷.۹ میلی‌متر، اچ‌پی عنوان باریک‌ترین ورک استیشن قابل‌ حمل دنیا را به آن اختصاص داده است. زدبوک ۱۴u G5 درواقع ۲۸ درصد از زدبوک ۱۴u G4 باریک‌تر است؛ ضمن اینکه تنها یک کیلو و ۴۸۰ گرم وزن دارد. اچ‌پی دو زدبوک ۱۴u و ۱۵u را به‌عنوان ورک استیشن‌هایی بادوام و دارای گواهی MIL-STD و مقاوم در برابر افتادن‌ احتمالی معرفی کرده است. برخلاف مدل‌هایی که قبلا به‌عنوان ورک استیشن از اچ‌پی شاهد بودیم، این دستگاه‌های جدید بسیار تعمیرپذیرتر هستند و سرویس آن‌ها ساده‌تر است؛ این موضوع امکان ارتقاء یا رفع اشکال ساده‌تر را برای کاربران فراهم می‌کند.

لپ‌تاپ HP

ویژگی‌های سخت‌افراری

اچ‌پی زدبوک ۱۴u G5 و زدبوک ۱۵u G5 به ترتیب به پردازنده‌های چهارهسته‌ای اینتل Core i5 و اینتل Core i7 مجهز بوده و از گرافیک رادئون پرو ۳D شرکت AMD بهره می‌برند. کاربران در صورت تمایل می‌توانند فضای ذخیره‌سازی در این دستگاه‌ها را به کمک اچ‌پی Z توربو درایو تا سقف دو ترابایت افزایش دهند. همچنین هر دو نسخه با گزینه‌ی نمایشگر ۴K با قابلیت ضد بازتاب ارائه می‌شوند و در نتیجه کاربران می‌توانند در فضای باز و زیر تابش آفتاب نیز از این ورک استیشن‌ها استفاده کنند.

لپ‌تاپ HP

قیمت

قیمت اچ‌پی زدبوک ۱۴u G5 برابر با ۱۰۹۹ دلار آمریکا است و ماه فوریه عرضه خواهد شد. قیمت نسخه‌ی پایه‌ی دیگر ورک استیشن معرفی‌شده یعنی اچ‌پی زدبوک ۱۵u، کمی گران‌تر و ۱۱۰۹ دلار است و از ماه آینده قابل سفارش خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *