ایا ریشه حیات روی زمین از سوی بیگانگان هوشمند است؟

ایا فرازمینی ها این گوی فلزی را برای ایجاد حیات روی زمین فرستادند ؟

{ منبع = هافینگتن پست و دیلی میل  }

دکتر میلتون وین رایت از دانشگاه شفیلد با استفاده از بالن برای جمع اوری نمونه از گرو و غبار و ذرات در ۱۶ مایلی سطح زمین دست به تلاش و تحقیق زد ..در یکی از یافته هایش او یک گوی بسیار کوچک فلزی را یافت و ادعا میکند که این جسم ممکن است بسیار سریع از فضا به جو اتمسفر زمین امده باشد این توپ فلزی عرضی به اندازه یک تار موی انسان دارد و جنس تیتانیوم . او ادعا میکند حیات روی زمین ممکن است به کمک تمدن هوشمند بیگانه شکل گیری شده باشد او در ادامه صحبتهایش میگوید یک ماده چسبنده در این تراشه بسیار ریز یافت شده است  .

740566_QLInGSTJ

این زیست شناس نجومی  در ادامه اظافه میکنند = شاید بیگانگان هوشمند دانه های حیات و میکرواورگانیسمهایی را به زمین از این طریق فرستادند … با این حال وی میگوید نمیتوان راجع به این قطعه و ارتباطش با فرازمینی ها خیلی با اطمینان صحبت کرد .

دکتر وین رایت و همکارانش نتیجه تحقیقات خود را در مجله کیهان شناسی منتشر کردند و البته هنوز این مساله توسط دیگر دانشمندان مورد بحث و تبادل نظر قرار نگرفته است .

در این باره دو سال پیش نیز ادعا شده بود که در یک شهاب سنگ قطعاتی از فسیل میکروبیوتیک یافت شده است ..حتی در این باره میتوان به شهاب سنگی معروف مریخی اشاره کرد .

دانشمندان ناسا قبلا هم اشاره کرده بودند که زندگی میکروبی و باکتریایی حتی تا ۵ کیلومتری بالای سطح زمین ممکن است .

و با این حال بسیاری از دانشمندان میگویند جرقه حیات از جایی خارج از زمین وارد شده است .. به خصوص میکرواورگانیزمهای حیانی برای شروع زندگی از طریق برخوردهای کیهانی به زمین امدند .

پروفسور فرانسیس کریک یکی از اعضای تیمی که ساختار دی ان ای را کشف کرد و جایزه نوبل را نیز برد اعتقاد دارد حیات روی زمین منشایی فرازمینی ان هم از سوی بیگانگان هوشمند نیز دارد یعنی حیات روی زمین از عمد و به وسیله انها شکل گرفته است و

با این  حال شواهد محکمی در این ادعاها وجود ندارد ولی غیر ممکن هم نیست .. در این راستا بسیاری از یوفولوژیست ها و نظریه پردازان نیز اتفاق نظر دارند ولی به دلیل کمبود شواهد محکم برای پشتیبانی ..این نظریات فعلا قابل قبول و تایید شده عموم دانشمندان بین المللی نیست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *