ایا کره ای الکترومغناطیسی در بالای هرم بزرگ جیزه قرار گرفته بود ؟

نیکلاس تسلا و هرم بزرگ جیزه چه مشترکاتی باهم دارند؟ شاید بیشتر از آنچه فکر میکنید.
ایا ممکن است که هرم بزرگ جیزه در واقع یک منبع انرژی عظیم باشد ؟ میدانیم که این هرم فقط به عنوان یک مقبره ساخته نشده …بنابراین تئوری هایی که میدانیم ممکن است غلط باشد.

740566_kKR8AyCX

طبق مطالعات انجام شده توسط معماری به اسم میگول پرز سنچز تعدادی از خصوصیات غیرممکن مانند عدد پی ئی و رابطه ی آن با ستاره ی شباهنگ ( سگ بزرگ – ستاره ی آلفای صورت فلکی سگ بزرگ-کلب اکبر) دیدگاه جدیدی در مورد این دانشنامه ی بزرگ -هرم بزرگ جیزه به ما میدهد.
هرم بزرگ مهمترین سازه ی باستانی پادشاهی مصر است. و یکی از عجایب ۷ گانه ی دنیای باستان تنها سازه ای که تا به امروز سالم باقی مانده است ولی عاری از بلوک های سنگ آهک سفید پوشش اصلی خود. اما این هرم بزرگ به نظر چیزی را از دست داد-قله ای که ۹ متر ارتفاع دیگر به هرم میداده است. حال محققان شکل دقیق این جسم را که در بالای هرم قرار داشت میدانند.
سوال این است که هدف دقیق از این جسم چه بوده است؟ آیا ممکن است که هرم به عنوان یک ژنراتور انرژی بزرگ در مصر باستان استفاده میشده است ؟
طبق گفته های پرز سنچز این کره ( قله ی هرم ) نماد چشم حوروس بوده و قطری در اندازه ی ۲٫۷۱۸ ذرع سلطنتی (۲،۷ متر) داشته است که دقیقا برابر با عدد ائی است. کره در بالای هرم به عنوان جسمی برای عبادت خورشید و شباهنگ قرار گرفته بود. شباهنگ درخشانترین ستاره ی آسمان است که با خدای ایسیس ارتباط مستقیم دارد ( ایسیس الهه ی زیبایی و باروری در مصر)
تئوری های زیادی بر این باورند که هرم بزرگ جیزه ممکن است به عنوان یک منبع بزرگی از انرژی ساخته شده باشد. این هرم بزرگ به قدری دقیق و ارزشمند ساخته شده که به طور حتم چیزی فراتر از یک مقبره میباشد.
امروزه ما میدانیم که بعد خط پایه اولیه هرم بزرگ با زمین به طور هارمونیک یکپارچه در ارتباط است با نسبتی در حدود ۱،۴۴ و عرض جغرافیایی آن مشخص شده که بیشترین ارتباط را با فرکانس سال اعتدالی زمین دارد.
نیکلاس تسلا ممکن است آنچه را که مصریان باستان در گذشته انجام داده بودند را تکرار کرده باشد.
بنابراین این دو ( تسلا و هرم ) چه مشترکاتی باهم دارند؟ مکان قرارگرفتن آزمایشگاه نوب هیل تسلا و هرم بزرگ جیزه هیچ کدام تصادفی نبوده است. گمان میرود که تسلا آزمایشگاه نوب هیل را به خاطر وسعتی که به او اجازه میداد انرژی مطلوبی از جا به جایی طول قوس خط استوا زمین به دست می آورد انتخاب کرده باشد.
همانطور که بیشتر محققان عنوان کرده اند جدایی طول قوس بین آزمایشگاه نوب هیل تسلا و خط استوا به طور هارمونیک در ارتباط با جدایی طول قوس بین هرم بزرگ جیزه و خط استوا است.
آنچه میبینیم این است که هرم بزرگ جیزه و آزمایشگاه نیکلاس تسلا هرجفتشان در مکانی به خصوص و برای هدفی شگفت انگیز ساخته شده اند که ما از آن بی اطلاع هستیم . آزمایشگاه بی نظیر تسلا به منظور انتقال انرژی به صورت بی سیم به دورترین فاصله ها ساخته شده بود و به نظر میرسد به همین دلیل مصریان باستان هرم بزرگ جیزه را ساخته اند که معماهای زیادی را پیرامون هرم توضیح میدهد.
Ancient-Code.Com
Translated By Aida Safari

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *